PRICE MAGIC Pavel Škařupa
P&GMcKinseyRajfkaInogami SKOLA
grow & build brands inspire invent implement TM
ŽIVOT NENÍ ČERNO BÍLÝ
NENÍ JEDNA PRAVDA
NEJSME STEJNÍ
ROZHODUJEME SE RUZNE
sophisticated easy performance experience NÁKUPNÍ ARCHETYPY
MARKETING DESIGN INOVACE VYTVÁŘÍ HODNOTU
sophisticated easy performance experience perfectionists expressionists harmony seekers pragmatists NÁKUPNÍ ARCHETYPY
perfectionists
expressionists
harmony seekers
pragmatists
NÁKUPNÍ INTENCE STEJNÝ PRODUKT & KONCEPT, RŮZNÉ EXEKUCE Perf.Expr.Harm.Pragm. Base Perf Exp Harm Pragm CÍLOVKA EXEKUCE Source: global consumer goods study
“FOCUS NA CENU VEDE DO PEKEL”
ANO … TAKY VĚŘÍM ŽE NIŽŠÍ CENA VĚTŠINOU ZVÝŠÍ PRODEJ
BUSINESS NENÍ ČERNO BÍLÝ
unit sales 2013 profit (mld eur)2,6 162,0005,900,000 2,9 source: annual report
source: Connacord, Gartner market share Q4/14 profit share 93% 20.4% 19.9% 7%
KOMODITIZOVANÉ TRHY DOŠLY NÁPADY JAK VYTVOŘIT HODNOTU PRO ZÁKAZNÍKA
NEJVÍCE KOMODITIZOVANÉ KATEGORIE
RETAIL
DEKUJI