PRICE MAGIC Pavel Škařupa. P&GMcKinseyRajfkaInogami 1997201020122014 SKOLA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Novinky MiFIDu The CNB disclaims responsibility for any private publication or statement of any CNB employee. The views in this presentation are the views.
Nejlepší prodejní teamy jsou vybavené k vítězství Sales Manager s.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Vertikální cílení online kampaní…
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu Jednotný energetický trh – blízká vize nebo vzdálená budoucnost?
Marketingový mix 4 P.
Distribuční strategie
Vliv energetické koncepce na obchodníka s energiemi Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
TYPOLOGIE V OBLASTI E- BUSINESS. E-business – veškeré formy elektronické komunikace a obchodování, kdy jsou využívány internet, intranet, extranet E-comerce.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule  Jak vznikne rovnováha na trhu  Zásady.
Trh průmyslových nemovitostí v ČR a případová studie Parfums.cz
6.Tvorba produktů.
VY_32_INOVACE_ Nabídka a poptávka.
Paradigma klasického strategického myšlení Josef F. Palán.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Období snižování nákladů, důvody ke vzdělávání a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
MARKETING.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Ochrana průmyslového vlastnictví jako jeden z nástrojů zkvalitnění inovačního procesu Pavel Švejda ÚPV, Praha, 1. června.
Evropská unie - fungování JVT  volný pohyb zboží  volný pohyb služeb  volný pohyb kapitálu  volný pohyb osob  +………politiky?  mobilita  ochrana duševního.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová. 1.setkání: úvod do problematiky „povinnosti“ ke zkoušce zdroje informací brainstorming.
3i3 BUSINESS DEVELOPEMENT INVENTA, s.r.o. Cesta k řízenému růstu firmy Ing. Vladimír Brichta Ing. Miroslav Tůma, Ph.D.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
2004 Symantec Corporation, All Rights Reserved Program ELITE pro státní správu Stanislav Jehlička Sales manager Central & Eastern Europe SYMANTEC GmbH.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
České eshopy pod drobnohledem Tomáš Hodboď, CEO Heureka.cz
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Mikroekonomie.
2. Úloha marketingu ve firmě
BUSINESS VOCABULARY IN USE INTERMEDIATE UNIT 37: TRANDING VOCABULARY.
BUSINESS VOCABULARY IN USE INTERMEDIATE UNIT 37: TRANDING VOCABULARY.
Podpora prodeje. spotřebitelská PP – používá se ke zvýšení krátkodobého odbytu, při budování dlouhodobého tržního podílu, k získávání nových spotřebitelů,
Poradenský proces Plánování akce. Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného problému Vypracování jednoho nebo více řešení diagnostikovaného.
Marketingový mix v propagaci Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Zavádění nových produktů na trh B2B
Tvorba marketingového mixu
Podpora prodeje.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Marketingové strategie
Index Exportu Ing. Otto Daněk – místopředseda AE.
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
V hotelnictví a cestovním ruchu
Marketing farmářských produktů
Nejvíc rosto opět jídlo
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Jakub Stránský Marketing.
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Risk Analysis Consultants
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

PRICE MAGIC Pavel Škařupa

P&GMcKinseyRajfkaInogami SKOLA

grow & build brands inspire invent implement TM

ŽIVOT NENÍ ČERNO BÍLÝ

NENÍ JEDNA PRAVDA

NEJSME STEJNÍ

ROZHODUJEME SE RUZNE

sophisticated easy performance experience NÁKUPNÍ ARCHETYPY

MARKETING DESIGN INOVACE VYTVÁŘÍ HODNOTU

sophisticated easy performance experience perfectionists expressionists harmony seekers pragmatists NÁKUPNÍ ARCHETYPY

perfectionists

expressionists

harmony seekers

pragmatists

NÁKUPNÍ INTENCE STEJNÝ PRODUKT & KONCEPT, RŮZNÉ EXEKUCE Perf.Expr.Harm.Pragm. Base Perf Exp Harm Pragm CÍLOVKA EXEKUCE Source: global consumer goods study

“FOCUS NA CENU VEDE DO PEKEL”

ANO … TAKY VĚŘÍM ŽE NIŽŠÍ CENA VĚTŠINOU ZVÝŠÍ PRODEJ

BUSINESS NENÍ ČERNO BÍLÝ

unit sales 2013 profit (mld eur)2,6 162,0005,900,000 2,9 source: annual report

source: Connacord, Gartner market share Q4/14 profit share 93% 20.4% 19.9% 7%

KOMODITIZOVANÉ TRHY DOŠLY NÁPADY JAK VYTVOŘIT HODNOTU PRO ZÁKAZNÍKA

NEJVÍCE KOMODITIZOVANÉ KATEGORIE

RETAIL

DEKUJI