Desetiminutovka 6 72 73 74 75 76 77 78 79 a =34+(5.9)= i= (2.19).2= á=(96:6)+ 57= k = (100:5)+58= B= 192-(8.15)= n= (5.5)+(100:2)= č= (6.19)- 37= s= (8.4)+

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 3 Učivo – Obdélník, čtverec
Advertisements

Množiny bodů dané vlastnosti
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní věty stereometrické 2.část
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – OBDÉLNÍK
Základní konstrukce Rovnoběžky.
Konstrukce čtverce 5. ročník
autor: RNDr. Jiří Kocourek
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Deskriptivní geometrie
Přímka je nekonečně dlouhá, tenká křivka, která je dokonale rovná
Rýsování rovnoběžek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Petrová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Matematika Lichoběžník.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Množinová symbolika.
V krychli ABCDEFGH určete odchylku rovin ABC a BNL
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Porovnávání přímek v rovině
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_146_Bod, čára, přímka - opakování AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK,
Vzdělávací obor: Matematika
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Úhly souhlasné a střídavé
Užití podobnosti - dělení úsečky
6. Vytyčování jednoduchých geometrických prvků
ROVNOBĚŽKY 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
Elektronická učebnice - I
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Opakování – desetiminutovka Početní výkony s přirozenými
11.1 Obdélník D C Vrcholy obdélníka – A , B , C , D D C A B a D C
10.1 Čtverec D C D C a D C Vrcholy čtverce A , B , C , D
autor: RNDr. Jiří Kocourek
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
POLOPŘÍMKA.
POZNÁMKY ve formátu PDF
MNOŽINY VŠECH BODŮ DANÉ VLASTNOSTI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAKTICKÁ A ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Kótované promítání – zobrazení dvojice přímek
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Desetiminutovka 3 567g=. kg..g 5 000: 500= 3 568m=.km...m : 5 000= 3 563l=. hl...l : 100= 128 min=. h. min =
Geome trie Des. čísla Zlomky Matem.
Desetiminutovka 184 min=.h. min 5h 20min=...min 310 min=.h.. min 3h 12min=...min 293 min=.h.. min 9h 2min=...min 109 s=.min..s 2 min 48s=...s Římské číslice:
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
30.
Vzájemná poloha dvou přímek v prostoru
Vzájemná poloha dvou geometrických útvarů – procvičování
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_296_Rovinné útvary - pracovní listy.
Základní konstrukce Osa úhlu.
Základní geometrické rovinné útvary 1
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
Bodu a přímky. Dvou přímek.
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
TÉMA: Poznávání rovnoběžek
MATEMATIKA Odchylka přímek a rovin 1.
desetiminutovka = = = = min= . h .min 425s = . min ..s
= = min = .h .. min = : 100 = = = = = = + .1
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4B_15
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY 42 INOVACE 01 Matematika a její aplikace.
Základní konstrukce Osa úhlu.
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
TÉMA: Úlohy na rýsování kolmic a rovnoběžek
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Lineární funkce 3 desetiminutovka
Transkript prezentace:

Desetiminutovka a =34+(5.9)= i= (2.19).2= á=(96:6)+ 57= k = (100:5)+58= B= 192-(8.15)= n= (5.5)+(100:2)= č= (6.19)- 37= s= (8.4)+ 42 =

Desetiminutovka B á s n i č k a a=34+(5.9)= 79 i = (2.19).2=76 á=(96:6)+ 57= 73 k = (100:5)+58= 78 B= 192-(8.15)=72 n= (5.5)+(100:2)=75 č = (6.19)- 37=77 s = (8.4)+ 42 =74 Hodnocení: 8 bodů

hodnocení

geomerie Narýsuj rovnoběžky a, b Narýsuj různoběžky c,d

geometrie Narýsuj rovnoběžky a, b ____________________a _______________________b Narýsuj různoběžky c, d c________________ d