Individuální fundraising Hnutí DUHA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
Advertisements

Doporučení pro přípravu žádosti;
MARKETING A MANAGEMENT
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Neziskové organizace a jejich financování
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Fundraising PE 415.
Význam informací v podnikání
Představení projektu Darujsprávně.cz Pavlína Kalousová, Tomáš Jindříšek.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
INVY – International Voluntary Year PŘÍKLAD DOBRÉ PRAXE - PROJEKT Z OBLASTI MLÁDEŽE – SLEZSKÁ DIAKONIE.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Pomáháme dětem vkročit do života PROJEKT KÁMOŠ. Nejpřirozenější prostředí pro dítě je rodina.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Příprava projektu v praxi Shrnutí Ing. Jan Škurek, PhDr. Michaela Kubištová Seminář PPP projekty v praxi, Brno 2009.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
Partnerství u projektů financovaných z Globálních grantů Sociální inkluze v kontextu přípravy na nové programovací období – zkušenosti, problémy a překážky.
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
LIDÉ DÁVAJÍ LIDEM Všude jsou jen lidé – individuální dárci, firemní dárci, úředníci….. Lidé dávají dary, když jsou o to požádáni. Jakmile darují, musíme.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Neziskové organizace a jejich financování
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
MARKETINGOVÝ MIX.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Úkol na příští seminář: Pro vybranou NNO: Vybrat nejvhodnější fundraisingové metody Sestavit seznam vhodných zdrojů Specifikovat okruh dárců Zpracovat.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
CELKOVÉ FINANČNÍ PROSTŘEDKY ČINÍ v pokladně a na účtu k ,68 KČ.
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
2. Benefiční akce Cvičení Antropologie občanské společnosti Alena Řiháková Podzim 2009.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
MAS - rizika a ohrožení Michal Jarolímek, Jihočeská univerzita České Budějovice.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení se s bezhotovostním platebním stykem AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Personální práce v malé organizaci Milada Matyšková.
Strategie.
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Bilaterální fond na programové úrovni opatření „B“
Metody fundraisingu Strategie sponzorství
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Setkání kariérových poradců
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Individuální fundraising Hnutí DUHA

Ota Kubinec vedoucí individuálního fundraisingu Hnutí DUHA-FOE CZ ota.kubinec@hnutiduha.cz www.hnutiduha.cz

Program prezentace Financování Hnutí DUHA Počátky individálního fundraisingu Současný stav Zhodnocení dosavadníh vývoje Základní statistiky

Financování Hnutí DUHA Granty českých a zahraničních nadací Individuální fundraising Samofinancování Sedmá generace Internetové knihkupectví Propagační předměty Pronájmy, poradenství

Počátky individuálního fundraisingu Hnutí DUHA

Jak jsme ne/začali Je IFR pro nás? Potřebujeme jej? Není to pod naší úroveň? Rozumí tomu tady někdo? Kolik to stojí? Kde na to vezmeme? Kdy to přinese výsledky?

Těžké začátky Volba strategie Dárcovská nabídka Kvalitní databáze Fundovaný tým fundraiserů

Kvalitní databáze

Podpora nadací a partnerů Poskytnutí institucionálních grantů Pořádání workshopů Zpětná vazba a motivace Výměnné stáže Capacity building Growing together Nadace VIA, NROS, FoEE

Know how FoE EWNI, Millieudefensie Monitoring konkurence Vlastní nápady

IFR Hnutí DUHA

Cíle IFR Hnutí DUHA Získávat nové dárce Zvyšovat finanční podporu Získávat podporu pro práci Informovat o úspěších Hnutí DUHA

V jazyce fundraisera to znamená… Získat co nejvíce kontaktů Přesvědčit k dárcovství Zvyšovat jejich podporu Udržet jejich dárcovství aktivní Pravidelně informovat

Direct dialog Kontaktní metoda Varianty Základní linie direct dialogu… Rozhovor Příslib daru Vyplnění formuláře Zpracování bankou První platba na účtu Poděkování uvítacím balíčkem

Základní metody IFR

Direct dialog v praxi Nábor recruiterů Školení Práce na ulici Hodnocení a ohodnocení Péče o dárce

Image recruitera

Výhody direct dialogu Dlouhodobé příjmy Vzrůstající trend příjmů Public realations Příležitost získat dárce, dobrovolníky, příznivce

Nevýhody direct dialogu Vysoké náklady 10-15% úbytek Náročná organizace práce Nepředvídatelný vliv vnějšího prostředí

Rozesílky Žádost o podporu vybraného projektu Dopis + leták + složenka Výše podpory motivována dárkem Základní linie rozesílky Oslovovací dopis Platba Děkovný dopis s dárkem

Rozesílka

Vkládání do časopisů Vklad s prosbou o vyplnění ankety Dopis + anketa + návratní obálka Základní linie vkládání Dopis v časopise Vyplnění a odeslání ankety Dopis s dárkem a prosbou o podporu ankety Děkovný dopis Telefonické oslovení s nabídkou trvalého dárcovství

Vkládání

Internet Kvalitní webová prezentace Vyplnění formuláře na webu Komunikace s dárcem Podpora Poděkování

Koncepce péče o dárce Jak dlouho nás podporuje Jak nás podporuje Jakou částkou nás podporuje O co má dárce zájem

Nabídka Hnutí DUHA Magazín Hnutí DUHA DUHOVKY Každoroční potvrzení o daru Každoroční poděkování za spolupráci Slevy na knihy a propagační předměty Poradenství, pozvánky, informace

Pro dárce

Dárcovská pyramida Potenciální dárci Jednorázoví dárci Pravidelní dárci VIP dárci

Dárcovská pyramida 2009

Zhodnocení dosavadního vývoje

Výhody IFR pro Hnutí DUHA Nezávislost práce Finanční stabilita Zodpovědnost vůči veřejnosti Zachování kontinuity ekologické práce Volné prostředky

Nevýhody IFR Časová náročnost (chce to trpělivost) Vysoké finanční investice Velká zodpovědnost První pochybné výsledky Pravidelný úbytek dárců

Úspěchy IFR Relativně brzký začátek IFR Databáze tisíců kontaktů Úspěšná adaptace metod IFR Public relations Kvalitní péče o dárce 5 300 pravidelných dárců a 4 000 000 Kč

Neúspěchy IFR Nestabilní tým Planá očekávání rychlého zisku Nejednotné formuláře trvalých příkazů Zaměření na jednorázové platby Mailing v době povodní… Pokud o firemní dárcovství

Tajemství úspěchu Známé a důvěryhodné Hnutí DUHA Know how partnerů Dobrá organizace práce Efektivní databáze Podpora a motivace fundraiserů

Základní statistiky

Vývoj počtu dárců

Vývoj příjmů Hnutí DUHA

IFR – účast na rozpočtu HD

Příjmy po měsících 2005-2009

Nějaké otázky?