Léky a antibiotika V této prezentaci naleznete grafy z pracovních listů SW 1 a SW 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Prezentační programy 3. ročník oboru Sociální péče Grafy v Powerpointu.
Advertisements

Mohou nám být mikrobi prospěšní?!?
Mikrobiologie Mikroorganismy.
Bakterie 2 VY_32_INOVACE_A1- 02 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Bortezomib - první inhibitor proteazomu v klinické praxi Souhrnná zpráva o programu VIP (Velcade Initiation Program) Zahájení: Ukončení:
Změny skupenství látek
Předmět: Český jazyk - sloh Cílová skupina: 6. ročník ZŠ
Obojživelníci- vývoj žáby
ČÁSTICOVÉ SLOŽENÍ LÁTEK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
třída: Vřeckovýtrusé houby - vřeckaté
Antibiotika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_32.
Antibiotika a Rezistence
VY_32_INOVACE_CHK4_4560 ŠAL Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Léčiva a struktury některých léčiv PaedDr. Jiřina Ustohalová
?.
Microsoft Excel Téma: Vkládání grafů Krok 1 Nejprve otevřete nebo udělejte tabulku, pro kterou budete graf vytvářet.
Vylučovací soustava Je tvořena ledvinami a močovými cestami.
Rezistence na antibiotika
[1] Léčiva.
Masážní gel «Ortophyt» se zlepšenou recepturou
Posloupnosti a jejich vlastnosti (4.část)
Vyšetření citlivosti k antibiotikům
Tíhová síla a těžiště ZŠ Velké Březno.
Tabulky a grafy - jak je číst Seminář funkční gramotnosti 2012/2013 J. Poddaná.
Antimikrobiální látky
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
BAKTERIE.
Léčiva Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vlastimil Vaněk. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Neurobehaviorální vědy I. Instrukce k testu. Charakteristika testu 96 otázek celkem – Každá otázka má 4 tvrzení (1, 2, 3, 4) – „multichoice“ odpověď tj.
Léčiva Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu CR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
MOŽNOSTI ANTIBIOTICKÉ LÉČBY INTRAABDOMINÁLNÍCH INFEKCÍ
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Limita posloupnosti (1.část)
Neurobehaviorální vědy I. Instrukce k testu. Charakteristika testu 96 otázek celkem – Každá otázka má 4 tvrzení (1, 2, 3, 4) – „multichoice“ odpověď tj.
NEŽÁDOUCÍ ÚČINKY ANTIBIOTIK MECHANISMY BAKTERIÁLNÍ REZISTENCE
ŽÍJÍ MEZI NÁMI BAKTERIE
Prokaryotní organismy Bakterie III. Grampozitivní bakterie grampozitivní buněčná stěna celkem 13 skupin obvykle chemoheterotrofní aerobní, anaerobní,
Léčiva Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Léčiva. Co je to léčivo? Léčivo (léčivá látka) je látka určená k příznivému ovlivňování zdraví lidí nebo zvířat. Léčivá látka je nejvýznamnější součástí.
Léčiva Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu CR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Domácí CRP test Celostátní konference manažerek domácí péče Luděk Ogoun – HARTMANN-RICO a.s. Deštné v Orlických Horách
POCHUTINY Předmět: Potraviny a výživa pro obor Kuchař – číšník druhý ročník Klíčová slova: pochutiny, charakteristika, dělení, koření Autor:
Tvorba biofilmu u mikrobů izolovaných z klinického materiálu Tvorba biofilmu u mikrobů izolovaných z klinického materiálu MUDr. Černohorská Lenka, Ph.D.
Bakterie VY_52_INOVACE_PR VYPRACOVALA: Mgr. Jana Víchová DATUM: září 2011 URČENO PRO: 6. ročník VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a příroda - Přírodopis.
Zásady léčby antibiotiky, analgetiky Jitka Pokorná.
PEČUJEME O ZDRAVÍ VY_32_INOVACE_II-C-14. Výživa - rostlinná, živočišná (živiny, vitamíny, jídelníček) Obranyschopnost - nemoc, úraz, imunita Pohyb a aktivita.
Autor: Ing. Miroslava ROMANOVÁ. Význam hub v ekosystému. Rozdíl mezi zelenými rostlinami a houbami. Z čeho houby žijí? Kde žijí a jejich význam? První.
EHEC Escherichia coli- enterohemoragické kmeny (EHEC) - O157: H7 , O104: H4 , O121 , O26 , O103 , O111 , O145 a O104: H21 , - produkují toxiny označované.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 120_Viry
Tělesa –S krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Vypracoval: JAN HRUBAN
Informatika 9. ročník (volitelný předmět)
Chemie Žáci byli poučeni o bezpečnosti práce, chování a hygienických zásadách v hodinách a vnitřním řádem učebny.
CHEMIE - Léčiva SŠHS Kroměříž Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_20_OPAKOVANI_JEDNOBUNECNE_ORGANISMY
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Rovnoměrný pohyb konstantní (stejná) rychlost
Plasmidy a konjugace ..
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
třída: Vřeckovýtrusé houby - vřeckaté
Lineární funkce 2 šestiminutovka
Lineární funkce 3 desetiminutovka
Lékové interakce v praxi
Transkript prezentace:

Léky a antibiotika V této prezentaci naleznete grafy z pracovních listů SW 1 a SW 2

SW 1 – výsledky Dr. Vondry Hodiny Počet bakterií Hodiny Počet bakterií Graf A. Žádná antibiotika. Růst bakterií, pokud nejsou užívána ŽÁDNÁ antibiotika Graf B. Bakterie a účinná antibiotika. Růst bakterií, pokud použijeme účinné antibiotikum Graf C. Antibiotika působí na směs citlivých a rezistentních bakterií. Růst bakterií rezistentních na použité antibiotikum

SW 2 – Výsledky Honzových testů Graf A. Antibiotkum č.1Graf B. Antibiotkum č.2Graf C. Antibiotkum č.3 Hodiny Počet bakterií