Představování. Free Template from www.brainybetty.com2 Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MÍSTO, KDE ŽIJEME – DOMOV, RODINA
Advertisements

Test osobnosti Zpracoval : Dalai Lama.
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Otáčivé účinky síly (Učebnice strana 70)
FLORBAL pro trenéry navazuje na seminář „Florbal pro pedagogické pracovníky“ Lektor: Tomáš Hradil.
VOLNÝ ČAS TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU PATŘÍ MEZI ZÁKLADNÍ PSYCHOLOGICKÉ POTŘEBY KAŽDÉHO ČLOVĚKA.
Dramatické a pohybové činnosti v Mš
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Rodina TÉMA: Příbuzenské.
Závěs ze špejlí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
TRANSAKČNÍ ANALÝZA.
Tento projekt je financován z prostředků Evropské unie Hodnota partnerství SROP 3.3.
-Dalším hr ů zostrašným místem je práv ě „uli č ka smrti“ -Pro č zrovna „uli č ka smrti“? -Šlo o to, ž e z podzemní místnosti vyšla nap ř. č ty řč.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Stali jste se účastníky otevřeného grantového řízení na využití „Pískovny“. Vaše zájmové skupiny mají za úkol připravit svůj projektový záměr pro využití.
Sociální práce s rodinou 3
Jazykový rozbor všestranný
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Na čem stavět vztah.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
DIGITÁLNÍ U Č EBNÍ MATERIÁL Č í slo projektu CZ.1.07/1.5.00/ N á zev projektu EU pen í ze středn í m š kol á m Masarykova OA Jič í n N á zev š koly.
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_JIROCHOVA.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže.
Příprava projektu Komunitární program PROGRESS. Výzva 0&langId=enhttp://ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=63.
Nashova rovnováha v elementárním redistribučním systému
ZÁVĚSNÝ DRŽÁK NA KVĚTINÁČ
Hodnocení IVP.
Gender Budgeting in practice Komunitární program VP Ústí nad Labem
Příbuzenské vztahy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Zkušenosti s využitím jednotek výsledků učení při výuce v domácím prostředí SOŠ a SOU Kralupy nad Vltavou.
1 Pohybové úlohy 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem.
Vzdělávání, výzkum a praxe územního rozvoje K možnostem vzájemné spolupráce.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_SETKANI_PRACOVNI_PLAN_PREZENTACE_06 Název školyStřední škola služeb,
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,6_02_RODINA.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry pro předškolní děti Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
O KOHOUTKOVI A SLEPIČCE Práce s pohádkou. Realizace –
Elektronické učební materiály - II. stupeň Společnost Autor: Mgr. Miluše Džuberová KOMUNIKACE slovem písmem gestem dotekem.
Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Hry na rozvoj rychlosti Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
Indiaca Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Indiaca - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_Výchova k občanství TEMA: VZTAHY V RODINĚ ČÍSLO.
Pro 2. st. ZŠ, SŠ Jitka Králíková. Sem-tam – 3 min  Přemístění z jedné strany tělocvičny na druhou s různými obměnami: ◦ Skoky po 2 nohách, po 1 noze.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Mikuláš Koperník Mikuláš Koperník, polský matematik, astronom a lékař (1473 – 1543)
Komunikace při přijímacím řízení a v pracovním týmu
Million Leaders Mandate
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Koučink dětí a mladistvých
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Simulace Pískovna - instrukce
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Sociální pozice a role. Zdroj obrázků:
Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Představování.
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Sociální psychologie.
Volnočasové aktivity a jejich řízení
Využití aktivizačních metod při volnočasových aktivitách
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Slovní úlohy na soustavy rovnic
Transkript prezentace:

Představování

Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné barvy a délky v počtu, který se rovná polovině počtu účastníků Popis hry: vedoucí si vezme do ruky svazek šňůrek tak, aby polovina konců šla jedním směrem a polovina na druhou stranu. Přitom nemá být jasné, který konec patří které šňůrce. Každý účastník si vezme do ruky jeden konec šňůrky. Tím vzniknou dvojice. Partneři se představí, pokud jde o očekávání, přání, obavy, problémy a plány ve vztahu k semináři. Pak každý v tomto ohledu představí svého partnera.

Free Template from Představování partnera Kritéria pozorování: Kdo a jak dlouho hovoří, plynule, zřetelně? Jak přesně jsou jeho výpovědi partnerem prezentovány? Kdo opravuje, když se domnívá, že jeho výpověď není podávána přesně? Úskalí: Není smysluplné příliš zaměřit pozornost na jednotlivce. Zdroj: HERMOCHOVÁ S. Hry pro dospělé. Praha : Grada Publishing, ISBN

Free Template from Komunikace a vytváření skupin

Free Template from Rodina Nováků Trvání: asi 15 min. Skupina: členů Materiál: papír a psací potřeby Popis hry: Vedoucí si připraví tolik lístků papíru, kolik je účastníků hry. Na ně napíše příjmení (vymyšlená a pokud možno ta, aby se ve skupině reálně nevyskytovala) a příbuzenský poměr. Je třeba vzít ohled na počet hráčů. Je-li dělitelný čtyřmi, lze uvést u každého příjmení čtyři role: otec, matka, dcera, syn. (Např. Novák-otec, Novák-syn, Nováková-matka, Nováková-dcera.)

Free Template from Rodina Nováků Lístečky se rozdají všem hráčům. Ti se pohybují volně po místnosti a stále si mezi sebou lístečky vyměňují. Na pokyn vedoucího se příslušníci jedné rodiny musí vzájemně najít a sednout si spolu na jednu židli. Nejdříve otec, pak matka, dále dcera a nakonec syn. Která rodina usedne poslední, vypadá ze hry. Hra pokračuje dalším vyměňováním lístků a nalézáním „rodiny“. Členové hry se mohou dorozumívat verbálně i neverbálně. Místo příjmení je možné mapř. vytvářet skupiny zvířat (kočky, lvi, psi, apod.)

Free Template from Rodina Nováků Kritéria pozorování: Jak rychle se členové skupiny najdou? Kdo aktivně hledá a kdo se „nechá najít“? Jsou někteří hráči vždy krystalizujícím činitelem své rodiny? Jak působí na hráče úkol vzájemně si na sebe sedat (vzájemný dotyk)? Zdroj: HERMOCHOVÁ S. Hry pro dospělé. Praha : Grada Publishing, ISBN