SPACE ANALÝZA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
2. přednáška.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Tvorba cen v maloobchodě
Stanovení ceny v marketingu
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Životní cyklus organizace Strategická rozhodnutí Strategická rozhodnutí.
Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Alternativní cíle firmy
Základní druhy finančních investičních instrumentů
Paradigmata strategického myšlení
Cenová strategie Eduard Andráši.
P9 CENA JAKO NÁSTROJ MM Cena - je vyjádřením „hodnoty“ zboží nebo služby. Cena je jediným prvkem marketingového mixu, který vytváří firmě příjmy. Všechny.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A18 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníúnor 2013.
Seminář 4. Trh a tržní mechanismus
Poptávka nabídka a tržní rovnováha
MARKETINGOVÝ MIX.
Poptávka nabídka a tržní rovnováha
Paradigma klasického strategického myšlení Josef F. Palán.
2.Marketingové prostředí
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Zadání případové studie
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Podnikatelský plán struktura plánu.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Volba segmentů trhu se stavebními zakázkami Optimální alokace výrobní kapacity - perspektivní segment -neperspektivní segment -jak udržet pozici na trhu.
Management 2. přednáška.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
V.PŘ. FINANCOVÁNÍ PODNIKU A CASH FLOW 1.Financování podniku 2.Cash flow 3.Finanční analýza.
Vítejte na marketingu.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Případová studie Klasik teoretická východiska
Strategický management
Faktory ovlivňující využívání ložisek. Faktory – rizika, vnitřní faktory interní (geologická rizika) externí (technologická, ekonomická, strategická,
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
31. březen 2010 Strategie fondů private equity Identifikace, hodnocení a strukturování investic David Marek, ARX Equity Partners.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
EU a analýzy prostředí. PEST ANALÝZA (SLEPTS, STEP, PESTLE…)makroprostředí ZEMĚ EU JAKO CELEK faktory: politické: - vládnoucí strana - oblasti zájmů podpory.
EU a analýzy prostředí. EU = 27 zemí, 500 milionů obyvatel.
Model struktury strategického managementu
Podklady pro zpracování semestrální práce
MPH_FMAN Finanční management jaro 2016
Stanovení ceny v marketingu
Nezaměstnanost (a agregátní nabídka)
Ekonomika malých a středních podniků
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Poptávka nabídka a tržní rovnováha
Vítejte na marketingu Ing. Michael Doležal
Prostředí.
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Plánování a rozhodování v podniku
Mgr. Rostislav Navláčil 15. Trh práce Občanská nauka 1. – 4.
Úvodní seminář Národní hospodářství
EU a analýzy prostředí.
ZÁKLADY EKONOMIE Nabídka 3. přednáška
ANAlýza konkurence co je pro nás důležité.
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

SPACE ANALÝZA

Space analýza Space Využívá 4 dimenze Strategic position and action Evalution Využívá se pro vymezení strategické pozice pro podnik a jeho jednotlivé činnosti Využívá 4 dimenze Finanční potenciál (FS) Konkurenční výhoda (KV) Síla odvětví (SO) Stabilita prostředí (StO) Hlavní Determinanty strategické pozice podniku Charakterizují Strategickou Pozici celého odvětví

Faktory ovlivňující stabilitu prostředí Technologické změny Míra inflace Proměnlivost poptávky Cenové rozpětí konkurenčních výrobků Cenová elasticita Tlak ze strany substitutů

Faktory ovlivňující sílu odvětví Růstový potenciál Ziskový potenciál Finanční stabilita Využití zdrojů Složitost vstupu do odvětví Produktivita práce Využití kapacit Vyjednávací síla výrobců

Faktory ovlivňující konkurenční výhodu Podíl na trhu Kvalita výrobků Životní cyklus výrobků Inovační cyklus Loajalita zákazníků Vertkální integrace

Faktory ovlivňující finanční sílu podniku Návratnost investice Likvidita Míra zadlužení Požadovaný versus disponibilní kapitál Cash flow Obrat zásob

Postup Každý dílčí faktor – přiřazena hodnota od 0 -6 Hodnota celkového faktoru je stanovena průměrem Takto získané hodnoty vytváří vícerozměrný graf který umožňuje: zobrazit vícedimenzionální působení některých dílčích faktorů

Graf SPACE