I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stav před modernizací výukového procesu: -Začlenění nástrojů ICT do výuky nebylo využito. -Informace v instrukčních listech nebyly digitalizovány.
Advertisements

Zpracoval : Ing. Petr Fojtík Datum:
Jištění kvality technologických procesů
O praktické realizaci kurzů Závěrečná konference k individuálnímu projektu „Podpora vzdělávání a supervize u pracovníků v oblasti sociálních služeb a pracovníků.
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Audiovizuální tvorba v multimédiích Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. MULTIMEDIÁLNÍ ZÁZNAMY NA FAKULTĚ INFORMATIKY MASARYKOVY UNIVERZITY.
Virtuální učebna aneb „webinář“.
SFX Funkcie systému Ing. Lukáš Budínský. 2 Pracovní setkání Metalib/SFX – Obsah prezentace SFX Představení technologie Hlavní přínosy Nadstavbové.
VLED Vzdělávání v lesnických disciplínách. Podstata projektu Vytvoření unikátního vzdělávacího kurzu s 10 studijními programy se zaměřením na lesnické.
Dne 9. prosince si učitelé I. a II. stupně i při vánočním shonu a přípravách na Vánoční jarmark udělali čas a zúčastnili se kurzu Alternativní formy.
Vzdělávací a tréninkový program pro kariérové poradce.
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
FINANČNÍ GRAMOTNOST. COFET x finanční gramotnost Vzdělávací materiály Kurzy Semináře, konference Mediální kampaň Projekty.
Brno, Projekt Q – Ram Popis studijního předmětu B. Tremlová, V. Celer, J. Doubek.
Studijní IS a spisová služba Miroslav Křipač
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
© Radek Maca MSK Radek Maca odbor 55 - SIPVZ ČR MŠMT SIPVZ pro nový školský zákon.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Streaming pomocí technologií FLASH
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta
2. přednáška Databáze, využití MS Excel
Konference Inovace ve vzdělávání a vzdělávání o inovacích Praha, Technologické centrum AV ČR Centrum pro transfer technologií CeTT.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky e-Learning na Portálu veřejné správy Renata Brožková, Jiří Průša Ministerstvo informatiky.
Informace o projektech MV ČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 15. února 2013 Odbor personální Oddělení vzdělávání, personálního rozvoje a psychologických.
Příprava odborníků pro oblast inovačního podnikání Pavel Švejda Asociace inovačního podnikání ČR Seminář Inovační potenciál ČR, AIP ČR.
Vícedruhové záznamy Snímek 1 Vícedruhové záznamy Tomáš Kubálek
Video. Informace o projektu Projekt je financován z 85 % z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF). Zbylých 15 % nákladů projektu je hrazeno ze státního.
Kurz léčebné výživy a její praktické aplikace
Katedra počítačů ČVUT FEL
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
CW – 05 TEORIE ROZHODOVACÍCH PROCESŮ Ústav technologie, mechanizace a řízení staveb Fakulta stavební VUT v Brně Ing. Václav Rada, CSc. Leden 2009.
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Evropský projekt vzdělávání pedagogických pracovníků Střední odborná škola a střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Zkvalitnění výuky německého jazyka na Vyšší odborné škole Zahradnické v Mělníku CZ.1.07/2.1.00/
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Zdravotně sociální fakulta Katedra ošetřovatelství březen 2009.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Jištění kvality technologických procesů
Škola jako partner firmy
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Best Practice v oblasti řízení zdrojů a kapacitního plánování
Cisco Networking Academy
Prezentace Diplomatické akademie.
Při technické univerzitě v Liberci
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Seminář Moderní technologie pro automobilový průmysl a měřící techniku
Rozvoj sociálních služeb a vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Transkript prezentace:

I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU V OBLASTI ICT Moderní videokonferenční technologie a jejich využití ve výukovém procesu

6. – Trojanovice M ODERNÍ VIDEOKONFERENČNÍ TECHNOLOGIE A JEJICH VYUŽITÍ VE VÝUKOVÉM PROCESU 2 Kurz proběhl: 3x Garant:  Mgr. Michal Kusýn Lektoři:  Mgr. Michal Kusýn Účastníci  Celkem podpořených osob:  Celkem úspěšně podpořených osob:

6. – Trojanovice M ODERNÍ VIDEOKONFERENČNÍ TECHNOLOGIE A JEJICH VYUŽITÍ VE VÝUKOVÉM PROCESU 3 Obsah  Úvod do videokonferenčích technologií  Technologické aspekty  Rich media systémy ve výuce  Specifika záznamu přednášky  Jak připravit sebe a obsah přednášky  Best practises  Webinaře s Adobe Connect  Připrava, nastavení a spuštění živého meetingu  Webcasting s Mediasite, Accordent  Architektura Rich media systémů  Alternativní nástroje SlidesLive, Eduart  Opakovaní vybraných témat, praktická cvičení.

6. – Trojanovice M ODERNÍ VIDEOKONFERENČNÍ TECHNOLOGIE A JEJICH VYUŽITÍ VE VÝUKOVÉM PROCESU 4 1. běh  Termíny:       Účastníci v tomto běhu  Celkem podpořených osob: 10  Celkem úspěšně podpořených osob: 10

6. – Trojanovice M ODERNÍ VIDEOKONFERENČNÍ TECHNOLOGIE A JEJICH VYUŽITÍ VE VÝUKOVÉM PROCESU 5 2. běh  Termíny:       Účastníci v tomto běhu  Celkem podpořených osob: 7  Celkem úspěšně podpořených osob: 5

6. – Trojanovice M ODERNÍ VIDEOKONFERENČNÍ TECHNOLOGIE A JEJICH VYUŽITÍ VE VÝUKOVÉM PROCESU 6 3. běh  Termíny:       Účastníci v tomto běhu  Celkem podpořených osob: 6  Celkem úspěšně podpořených osob: 6