SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Další zdroje příjmů pro ICM. Hlavní důvody realizace Analýzy nestátního neziskového sektoru  Efektivní komunikace s neziskovými organizacemi – uvnitř.
Sociologické problémy soudobé společnosti SEMINÁŘ POŽADAVKY K ZÁPOČTU
Jak se (ne) stát závislákem! „Jak se (ne) stát závislákem !“ je interaktivní výchovný program pro „….náctileté“ s tématikou primární prevence některého.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Rozdíly a interakce veřejné služby a dobrovolnické služby Mgr. Petr Beck Odbor rodiny a dávkových systémů Ústí nad Labem
Základní informace o projektu Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Multikulturní vzdělávání v rámci NNO
Sociální politika 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Organizace chránící přírodu a životní prostředí
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Ing. Marek Juha K OMORA S OCIÁLNÍCH P ODNIKŮ Kulatý stůlBrno
ZD - změny, registrace Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Příspěvek k problematice sociálního začleňování v ČR Zuzana Zajarošová, MPSV
Kotler-Armstrong: Marketing. Grada 2004, s.783
1 Spotřebitelské chování SPOCH/ S2 Trendy. Nové segmenty. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
New Marketing Media Michal Pilík.
Je dnes dětství bezpečné. (Subjektivní zkušenost dět
Všeobecná deklarace lidských práv
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník, LS 2010 VOŠ Jabok ETF UK.
Základy psychologie a psychopatologie VZ kombinované
O.s. PREVENT působí v Jihočeském kraji od roku 1999 na poli protidrogové prevence a vzdělávání. Zastřešuje několik zařízení a projektů. Mezi jinými i Kontaktní.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 4. září 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
TYPY A FORMY ÚRAZŮ I NÁSILÍ NA DĚTECH A MLÁDEŽI
Sociálně patologické jevy
Listina základních práv a svobod VY_INOVACE_32_OBN_913 Autor: Mgr. Marcela Šudichová Vytvořeno: listopad 2012 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Ekonomika veřejného sektoru
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Základy sociální politiky PVZASP Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Metodický pokyn k primární prevenci sociálně patologických jevů u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních 2007.
Návrh koncepce a implementace CSR Česká zemědělská univerzita Jan Burian - ČZU Lucie Ceplová - ČZU Tereza Dohnalová - UK Kateřina Klimentová - ČZU Tereza.
N ÁRODNÍ CENTRUM BEZPEČNĚJŠÍHO INTERNETU „Nebezpečí číhá všude“ workshop Brno 2011.
OBLASTNÍ CHARITA MOST NÍZKOPRAHOVÉ ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ ZASTÁVKA DUCHCOV.
Prevence sociálně patologických jevů. Prevence  Prevence (z lat. praevenire, předcházet) znamená soustavu opatření, která mají předcházet společensky.
Sociálně-právní ochrana dětí Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích.
Globální problémy lidstva. GLOBALIZACE - Co myslíš, že znamená tento pojem? Je abstraktní pojem, který naznačuje „srůstání světa“. Jde o nerovný proces,
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
1 FoRS – České fórum pro rozvojovou spolupráci Seminář Rozvojová spolupráce měst a obcí, Marie Zázvorková.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji a jeho návaznost na plány komunitní plány na místní úrovni setkání k zahájení tvorby Komunitního.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Aktualizace Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje (SRK) Jednání pracovní skupiny č. 3 Návrh nové struktury specifických strategických cílů
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie a vyšetřování Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
SOCIÁLNÍ MARKETING doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Stát Definice, funkce, typy.
Marketing sportu bp 2086.
Ekonomika veřejného sektoru
Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634
Sociální práce v praxi Oblasti působení soc. pracovníků
Vyhodnocení dotazníkového průzkumu CSR
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Zkušenosti měst v prevenci kriminality
Transkript prezentace:

SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44 - 209 e-mail: bacuvcik@fmk.utb.cz www.bacuvcik.com

Podmínka k zápočtu Prezentace na semináři - analýza sociálních marketingových kampaní ve zvoleném oboru Něco ke čtení: Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací Harantová, L. Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing Weinreich, N-K. Hands-on Social Marketing

Témata seminárních prací Kampaně proti kouření Kampaně komunikující problematiku drogové závislosti (mimo kouření) Kampaně komunikující problematiku alkoholismu Kampaně prosazující prevenci AIDS Kampaně prosazující zdravotní prevenci (očkování, preventivní vyšetření... mimo AIDS) Kampaně prosazující dárcovství krve, kostní dřeně Kampaně komunikující problematiku ohrožení dětí (dětská práce, dětská prostituce, šikana, týrání dětí) Kampaně proti domácímu násilí na ženách Kampaně vztahující se k problematice gender Kampaně komunikující problematiku lidských práv v globálním měřítku (mučení vězňů, trest smrti, obchod s lidmi, práva žen v muslimských zemích, chudoba a hladomor, svoboda slova atd. - jedna nebo více oblastí) Kampaně proti ohrožování životního prostředí, znečištění přírody Kampaně týkající se udržování čistoty životního prostředí (odhazování odpadků, úklid po psech apod.) Kampaně prosazující třídění odpadu Kampaně na ochranu zvířat Kampaně prosazující myšlenky vegetariánství, veganství

Témata seminárních prací Kampaně prosazující zdravý životní styl, konzumaci ekologických potravin apod. Kampaně prosazující sportovní aktivity dětí a mládeže Kampaně vztahující se ke sportovním aktivitám zdravotně postižených (paralympiáda...) Kampaně prosazující určitý náboženský směr (případně obecně víru) Kampaně prosazující určitou politickou myšlenku, vizi, ideologii, světonázor Protiválečné kampaně (příp. proti jaderným zbraním apod.) Kampaně proti komunismu Kampaně proti globalizaci, kapitalismu Antikomerční aktivismus Kampaně proti xenofobnímu myšlení (rasismus, neofašismus...) Kampaně prosazující toleranci k sociálně znevýhodněným (mentálně postiženým, starým lidem apod.) Kampaně prosazující zájmy zaměstnanců (zvýšení platů, sociální podmínky atd.) Kampaně měst, krajů a státu prosazující určité (nepopulární) politické rozhodnutí Hnutí veřejnosti proti (nepopulárním) politickým rozhodnutím Role celebrit v sociálním marketingu Tabu v sociálním marketingu Interkulturní rozdíly v sociální reklamě Jiné téma.....

Osnova seminární práce 1. Shromážděte příklady alespoň 2 tuzemských a 2 zahraničních kampaní z dané oblasti (včetně konkrétních ukázek). 2. Očekává se analýza, nikoliv pouze popis - jaké byly cíle jednotlivých kampaní, cílové skupiny, byly vzhledem k tomu komunikační prostředky použity adekvátně? 3. Pokuste se získat také informace o „ceně“ kampaně - kdo ji financoval, jaké přínosy měla pro cílovou skupinu, jak se podařilo naplnit cíle kampaně (včetně evaluačních průzkumů), jaký byl ohlas (včetně případných ocenění). 4. Cílem je kampaně porovnat a definovat, v čem spočívají specifika sociální marketingové komunikace ve vybrané oblasti.

Další podmínky: - prezentaci je potřeba odprezentovat na některé z hodin a poslat mailem na bacuvcik@fmk.utb.cz - prezentace na cca 20 minut, moderovaná diskuze - kdo nestihne prezentovat, odevzdá seminární práci na stejné téma v rozsahu cca 7 – 10 stran