Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_ L
Marketingový informační systém Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad pojmu marketingová informační soustava a její cíle, druhy informací potřebné pro různé typy podnikatelů procvičeny na příkladu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka
Marketingová informační soustava (systém) zkratka MIS MIS je systém postupů zaměřených na sběr, analýzu a vyhodnocování informací potřebných pro marketingové rozhodování
Cíle MIS shromažďování potřebných informací o trhu o zákaznících o konkurenci o vývojových trendech ve společnosti o dalších činitelích ovlivňujících trh podpoření marketingového rozhodování prostřednictvím matematických a statistických metod či prostředků ICT Cíle
MIS – úkol Kadeřnictví Banka Přiřaďte k jednotlivým podnikům, jaké druhy informací o zákaznících jsou pro ně důležité. příjem domácnosti druh vlasů věk potřeba bydlení barva vlasů adresa zákazníka případné alergie jestli už mají u nějaké banky účet
MIS – řešení Kadeřnictví Banka Přiřaďte k jednotlivým podnikům, jaké druhy informací o zákaznících jsou pro ně důležité. příjem domácnostidruh vlasů věk potřeba bydleníbarva vlasů adresa zákazníka případné alergie jestli už mají u nějaké banky účet
Zdroje Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992 obrázky – kliparty sady Microsoft Office