17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Rostliny 1.třída.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vlastnosti materiálů projekt
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_26_ Prvouka 3.ročník Svět kolem nás
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Živá a neživá příroda 3. ročník
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org. Autor : Zuzana Klumparová ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM LÁTKY A JEJICH SKUPENSTVÍ VY_32_INOVACE_11.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Podmínky života na Zemi
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
LES ŘASY.
Autor: Mgr. Helena Uhříková
Člověk a jeho svět 4. ročník
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŽIVÁ PŘÍRODA ŽIVÉ ORGANIZMY.
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_57_Co lidé umí AUTOR: Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM: 1.,
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
K RAJINNÁ SFÉRA. obsah krajina krajinná sféra příroda přírodní krajinná sféra litosféra pedosféra hydrosféra atmosféra biosféra kontrolní otázky.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dvořáček Josef. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Živé organizmy Součástí živé přírody jsou houby, rostliny, zvířata a lidí. Nazýváme je živé přírodniny nebo také živé organizmy.
Součásti neživé přírody
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA Jasmína Dolejší,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Podmínky života na Zemi
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.34_Živá_a_neživá_příroda.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Les 2. hodina Řasy LES – složitý ekosystém = společenstvo různých organizmů a jejich neživé prostředí Organismy z prostředí potřebují: světlo + teplo.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Podmínky života na Zemi
Transkript prezentace:

17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY J.Poláková ZŠ Věšín

Rostliny, živočichové a ostatní organizmy včetně člověka jsou součástí živé přírody. Nazýváme je živé přírodniny.

Dalšími, neživými součástmi přírody jsou: vzduch voda půda nerosty a horniny světlo a teplo (pocházející ze Slunce)

Příroda živá i neživá nám poskytuje suroviny, ze kterých lidé vyrábí výrobky potřebné ke svému životu. Přírodniny suroviny výrobky Stromy poskytují dřevo k výrobě nábytku.

Kráva nám dává mléko, z mléka se vyrábějí mléčné výrobky.

Utvoř další trojice, spojuj čarou. správné řešení

Odkazy: www.office.microsoft.com České kliparty 1+2+3