LAMpA Gymnázium Jiřího Ortena Středočeský kraj. Two Worlds Jeřábková, Kociánová, Kuttelwascherová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Sčítání a odčítání výrazů
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Řízení informatiky a systémová integrace - IT583
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
IES Menéndez Pidal, Avilés, Spain Gymnázium V. Mýto, Czech Rep. St Brigid´s College, Derry, Northern Ireland.
Název: Příprava vlastního televizního zpravodajství Klíčová slova: zpravodajství, zpráva, moderátor Typ školy: 2. st. ZŠ Ročníky: 8. Tématické zaměření:
Lukáš Mičan Gymnázium Česká a Olympijských nadějí kategorie A
First Lego League v ČR 2005 – 2006 pilotní projekt MŠMT Garant projektu AMD ČR.
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Subjekt.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
Využití ICT ve výuce přírodovědy
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
Seminář – Řízení projektů ve školství Termín – 13. Listopad 2006 Místo - Slezská univerzita v Opavě Vzdělávací centrum v Krnově.
1. Historie Historie Libor Mašek, Nestlé Professional Mechanismus Marek Raditsch, Kampa Group Národní kvalifikace 2011 Miroslav Kubec, AKC Česká republika.
Výstupy z Úvodního semináře
Vzájemné učení PEER REVIEW Proč právě „PEER REVIEW“  Hledání (se)  Nabídka NÚOV  Úvodní setkání  Volba školy.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
ARCHIMEDIÁDA Základní škola Bratří Čapků 1332 Ústí nad Orlicí.
NOVÁ ZÁVĚREČNÁ ZKOUŠKA PRO VŠECHNY ŽÁKY UČEBNÍCH OBORŮ Závěrečná konference,
MINIMATURITY
Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011 Koho a na co jsme se ptali Filip Karel, Šimon Stiburek, Jan Hučín Scio Praha.
Příprava VŠB-TU Ostrava na práci v e-learningu Jan Kopečný, Adrian Jankovský.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Kreativní tvorba studentů uměleckoprůmyslových škol zaměřená na průmyslovou výrobu.
Hlasovací systém SMART Response
Gympláci Gymnázium Jiřího Ortena Středočeský kraj.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B16 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
Jak pracovat s miniprojekty Metodický návod Zpracovala: PhDr. Alena Štěpánková.
4x4 LAND ROVER. O soutěži... -soutěží členné týmy studentů ve věku let -úkolem týmu je navrhnout.
Jiří Kozumplík, prezentace předmětu GIS. Co je to Geocaching?  Motivace pro výlety do přírody  Zábava  Sport / soutěžení.
Tvorba videoserveru Zdeněk Špulák. Obsah co je to videoserver cíle projektu použité technologie a programy použité kodeky splnění cílů závěr.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Matematika Cílová skupina: 1. ročník (kvinta) gymnázia Oblast podpory: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Moderní personalistika DS 2009/
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ REGIONÁLNÍ KOLA SOUTĚŽE O NEJLEPŠÍ STUDENTSKÝ INOVATIVNÍ PODNIKATELSKÝ.
Prezentace určená k propagaci MGV
Interaktivní program Alf pro tvorbu testových úloh
MY A TOPSEC současnost a budoucnost. Obsah prezentace  Splněná očekávání  Přednášky  Další aktivity  Budoucnost  Přednášky  Kontakty  Organizace.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Setkání zástupců škol a podniků působících v oblasti chemického průmyslu Praha
POČÍTÁME S JINDROU PETÁKOVOU 8
EXIT HRA. spolupráce. strategie. nasazení. INTERNET. napětí. čas. informace. TÝM. komunikace. nápady. intuice. TOTALITA. ZLOČIN. UFONI. SEX IT! EXIT -
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Martin Krčál Brno, FF MU,
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Chuť a vůně domova 4 MAS. 1 MAS Český les 2 MAS Krajina Srdce 3 MAS Přijďte pobejt 4 MAS LEADER-Loucko.
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
,, Srdce na talíři“.  Datum konání:  Garant soutěže: Asociace kuchařů a cukrářů ČR  Téma soutěže:,, Z pohádky do pohádky “
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Jitka Bradáčová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ Čj.7.Bra.16 _popis_umeleckeho_dila.
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Společenská odpovědnost a školy
Plán vzdělávacích aktivit
T-expedice a kurzy NVD Mgr. Pavel Rušar.
Potraviny a výživa 1. ročník – kuchař, číšník, servírka
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Týmové práce 2015: Tester adaptérů
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
ZOORISKUJ 2017.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

lAMpA Gymnázium Jiřího Ortena Středočeský kraj

Two Worlds Jeřábková, Kociánová, Kuttelwascherová

Úvod Princip soutěže Tým Spolupráce

Cíl Zlepšení vztahů studentů a kantorů Zábava Rozvíjení schopností

Popis soutěže 5 soutěžních kol Časové hodnocení Asistent

Příprava soutěže Materiální nenáročnost Učitelé a jejich práva Zadání úkolů

0. úkol Puzzle Zkušební úkol

1. úkol Překlad slov např. ze vzorců Nápověda asistenta Skládání písně Melodie písně: např. Bořek stavitel

2. úkol Hlášení alergií Rozmělněné jídlo Učitel – určení dle složení Studenti – určení dle chuti

3. úkol Yoga challenge Vzájemná pomoc Možnosti nesplnění

4. úkol Všechny týmy společně Změna časového skóre Žachroň furt cicmala

Diváci Výběr finálového úkolu Možnost připomínek a návrhů

Úspěšnost Úspěch Neotřelost Nenáročná příprava Neúspěch Nezájem Nedostatek propagace

Otázky&odpovědi Závěr

Zdroje Yoga, [ ]. Dostupné z: xt_user=mzolberg&query=alfie+yoga Puzzle, [ ]. Dostupné z: Team Building, [ ]. Dostupné z: / Pierre Franckh, Materiály ke stažení, [ ]. Dostupné z: Govmaker conference design day, 2014 [ ]. Dostupné z: Memories, [ ]. Dostupné z: xt_user=NuriaDenshy&query=paper