Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PRESENT PERFECT QUESTION_15 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
VY_22_INOVACE_ANJ_1S2U_VO_27_20
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_16_MINULÝ ČAS „TO HAVE GOT“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_69 NázevPresent simple - questions Téma hodinyTvoření otázek v přítomném.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Questions – present (perfect) VY_22_INOVACE_11 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Some/any Zájmenné a příslovečné složeniny vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
VY_32_INOVACE_Sei_I_09 TO HAVE – affirmative and negative forms Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání.
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
No, but I´ve visited India and it has been a great experience. Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Have.
SCHOOL Obr.1 VY_52_INOVACE_ AJ Anotace:Pracovní list, School Autor: Sabina Svobodová Jazyk: Angličtina Očekávaný výstup:umí slovní zásobu týkající.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
TO HAVE MÍT – VLASTNIT NĚCO Long form I have got You have got
Charakteristika výukového materiálu
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
She has got blond hair, green eyes and freckles.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Possessive adjectives
Transkript prezentace:

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivity II/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Mgr. Radmila Vovková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ1_1S1U_VO_27_03 Název Have got Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 1. roč. SŠ, 1. roč. SOU Tématický celek Gramatika Anotace Výkladová prezentace seznamuje žáky s použitím slovesa HAVE GOT. Prezentace obsahuje cvičení, na kterých si získané znalosti osvojí. Součástí je klíč ke cvičením. Metodický pokyn Viz předposlední snímek prezentace Klíčová slova Have got, has got, haven‘t got, hasn‘t got Očekávaný výstup Žáci si osvojí sloveso HAVE GOT ve větách kladných a záporných a v otázkách. Své znalosti pak prověří ve cvičení v závěru prezentace. Datum vytvoření

HAVE GOT

HAVE or HAVE GOT ; HAS or HAS GOT I have = I have got You have = you have got He has = he has got She has = she has got It has = it has got We have = we have got They have = they have got I‘ve got You‘ve got He ‘s got She‘s got It‘s got We‘ve got They‘ve got

POSITIVE SENTENCES I‘ve got blue eyes. = I have blue eyes. Tim has got two sisters. = Tim has two sisters. They have got a horse and three dogs. = They have three… This car has got four doors. = This car has four …. You‘ve got black hair. = You have black …..

NEGATIVE I have not got You have not got He has not got She has not got It has not got We have not got They have not got Have not got = haven‘t got Has not got = hasn‘t got

NEGATIVE SENTENCES I haven‘t got a car. Mr and Mrs Smith haven‘t got any children. She hasn‘t got any money. Pozor: Pozor: I have a cat. – I don‘t have a cat. I have got a cat. – I haven‘t got a cat.

QUESTIONS and SHORT ANSWERS Have I got …….? Have you got …… ? Has he got …….. ? Has she got …….. ? Has it got …….. ? Have we got ……… ? Have they got …….. ? Yes, I have. No, you haven‘t. Yes, he has. No, she hasn‘t. Yes, it has. No, we haven‘t. Yes, they have.

QUESTIONS Have you got a camera? Has John got a bicycle? Have they got any children? Pozor: Pozor: How much money have you got? How much money do you have? Has Ann got a car? – Yes, she has. No, she hasn‘t. Does Ann have a car? – Yes, she does. No, she doesn‘t.

Complete the sentences with have got/has got (+); haven’t got/hasn’t got (-) or have/has. 1. We _____________ (+) a house but we ____________ (-) a garden. 2. ______ they _________ a computer? – No, we _____. (-) 3. She _________ (-) a brother. She __________ (+) a sister. 4. Our house __________________ (+) a big sitting room. 5. _______ he __________ a pet? – Yes, he ______.(+) 6. _______ you _________ a car? – Yes, I _______. (+)

Write questions. 1. you / a camera ? ______________________________________________ 2. your father / a car ? ______________________________________________ 3. how much money / you ? ______________________________________________ 4. what kind of car / John ? ______________________________________________ 5. you / a bicycle ? ______________________________________________

Key: 1. We have got a house but we haven‘t got a garden. 2. Have they got a computer? – No, we haven‘t. 3. She hasn‘t got a brother. She has got a sister. 4. Our house has got a big sitting room. 5. Has he got a pet? – Yes, he has. 6. Have you got a car? – Yes, I have ) Have you got a camera? 2) Has your father got a car ? 3) How much money have you got? 4) What kind of car has John got? 5) Have you got a bicycle?

Metodické pokyny k materiálu: 1) tento digitální učební materiál je zaměřen na osvojení si učiva týkajícího se slovesa HAVE GOT a následné procvičení tohoto tématu 2) na prvních stranách se žáci seznámí s časováním slovesa „have got“ a tvořením záporu 3) další část je zaměřena na tvorbu otázek a krátkých odpovědí 4) poslední část materiálu je zaměřena na procvičení osvojeného učiva 5) metodické pokyny jsou uvedeny u cvičení 6) cvičení lze využít v papírové podobě nebo s nimi lze pracovat skupinově na interaktivní tabuli

Murphy, Raymond. Essential Grammar in Use. Cambridge University Press, ISBN s. 29. Vlastní tvorba autora. Zdroj :