POLOPŘÍMKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konstrukce trojúhelníku 5. ročník
Advertisements

Kružnice, konstrukce kružnice 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
13.1 Kružnice, kruh Co mají obrázky společného?
Učivo pro 5. ročník Michaela Eva Polášková Kalivodová
VEKTOR A POČETNÍ OPERACE S VEKTORY
Základní konstrukce Kolmice.
ROVINNÉ ÚTVARY OPAKOVÁNÍ Jana Kubíčková Anna Szymeczková Ročník: 4.
Konstrukce čtverce 5. ročník
Konstrukce obdélníku 5. ročník
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Množinová symbolika.
Pythagorova věta v prostoru
Kružnice a kruh – vlastnosti, rozdíly
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. STANISLAVA OHANKOVÁ Název: VY_32_INOVACE_278_GEOMETRIE_TROJÚHELNÍK.
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Geometrické značky a zápisy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Úsečka, délka úsečky, součet a rozdíl úsečky 5. ROČNÍK
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vyvození a procvičení učiva
17..
18.1 Pravý úhel, pravoúhlý trojúhelník
Vzájemná poloha dvou kružnic
Konstrukce trojúhelníku 4. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Úhel pravý, tupý, ostrý, přímý
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
38.1 Zásobník – Geometrické tvary
Hlují čísla na desetitisíce
POZNÁMKY ve formátu PDF
25.1 Rovnoběžníky Prohlédni si obrázky a pokus se říci, co je spojuje.
Konstrukce čtverce 4. ročník
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
32.1 Úhel Víš, co je to zorný úhel?…. Diskutuj o tom se spolužáky….
Kruh, kružnice Základní pojmy
Desetiminutovka 184 min=.h. min 5h 20min=...min 310 min=.h.. min 3h 12min=...min 293 min=.h.. min 9h 2min=...min 109 s=.min..s 2 min 48s=...s Římské číslice:
VY_42_INOVACE_118_KRUŽNICE A PŘÍMKA Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Desetiminutovka a =34+(5.9)= i= (2.19).2= á=(96:6)+ 57= k = (100:5)+58= B= 192-(8.15)= n= (5.5)+(100:2)= č= (6.19)- 37= s= (8.4)+
Symbolika Matematika – 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Narýsuj obdélník ABCD o stranách |AB|= 4 cm, |BC|= 2 cm.
25.
Vektor Autor: Mgr. Eva Hubáčková Použití: odvození a procvičení pojmu vektor Datum vypracování: Datum pilotáže:.2013 Anotace: Interaktivní prezentace.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
VY_42_INOVACE_416_VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNICE A PŘÍMKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
Obvod a obsah lichoběžníku Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: VY_32_INOVACE_29_M7_lichobeznik_obvod_obsah.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_296_Rovinné útvary - pracovní listy.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
K R U Ž N I C E Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Kruh, kružnice Základní pojmy
Kruh, kružnice Základní pojmy
Autor: Mgr. Věra Martincová
Základní geometrické rovinné útvary 1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Konstrukce trojúhelníků (sus)
Základní konstrukce Kolmice.
Sestrojení úhlu o velikosti 60° pomocí kružítka.
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Kružnice III. třída.
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Thaletova kružnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
TÉMA: Rýsování rovnoběžníků
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Transkript prezentace:

POLOPŘÍMKA

Popisuj, co vidíš . . . A p + B p K L

Narýsuj polopřímku AB. D E A B C + Bod A je počáteční bod polopřímky AB. Vyznač bod C, který náleží polopřímce AB. Vyznač bod D a E, který nenáleží polopřímce AB.

polopřímka BA opačná polopřímka BC A C B K polopřímce BA vyznač opačnou polopřímku BC. A C B polopřímka BA opačná polopřímka BC

Cvičení Narýsuj polopřímku CD. Na polopřímce CD vyznač opačnou polopřímku CE. Vyznač bod P,který náleží polopřímce CD. Vyznač bod S a R, který nenáleží polopřímce CE.

k Narýsuj kružnici k. Vyznač bod C, který náleží kružnici k. + E C S + Vyznač body, které nenáleží kružnici k.

Vyznač body, které náleží kruhu L. Narýsuj kruh L. Vyznač body, které náleží kruhu L. + T R S + + P L Vyznač bod T,který nenáleží kruhu L.

Cvičení Narýsuj kružnici k (S;5 cm). Vyznač bod A, který náleží kružnici k. Vyznač body B, C, které nenáleží kružnici k.

Narýsuj kruh M (S;6 cm). Vyznač body R, S, které náleží kruhu M. Vyznač body T, U, které nenáleží kruhu M.

dařilo se ti? Eva Macháčková