Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Konference UNIV 2K 1. a Ing. Petr Richter ředitel školy VOŠ, SPŠ a OA Čáslav Přemysla Otakara II. 938 VOŠ, SPŠ a OA Čáslav.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Hotelnictví a turismus 3. tisíciletí
Představujeme službu Samepage
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Nauka o podniku Seminář.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Rudolf Čihák, CEO, IdeaMarkets Martin Pavlica, CEO, Intelligent Markets 2 ÚSPĚŠNÉ VYUŽITÍ KOLEKTIVNÍ INTELIGENCE V KORPORÁTNÍ PRAXI.
Předmět: Řízení podniku 1
Matematické metody v ekonomice a řízení II
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
MARKETINGOVÝ MIX.
Lenka Zahradníčková
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Strategické plánování
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Obhajoba od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
8. Marketing.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Metodika řízení projektů
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
KEM / PEPL2 Finanční plán Jan Cedl Finanční plánování Finanční plánování je „formalizované rozhodování o způsobu financování (získávání kapitálu),
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Plánování – 1. funkce managementu Pojem Plánování = proces stanovení cíl ů č innosti, vhodných cest a prost ř edk ů k jejich dosažení ve stanoveném č.
Strategie.
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Projekty MARSL.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Cenové strategie.
Praktické zkušenosti s procesy strategického řízení a plánování
Transkript prezentace:

Projekty MARSL

Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby a d ů sledky pro marketing MIS SWOT analýza kauzální SWOT + záv ě ry strategické plánování: cílové skupiny poslání, poslání, vize, cíle cílová skupina (i sou č ást SPOCH): koláž, profil, insight, poptávk. potenciál produkt (základní, o č ekávaný, rozší ř ený) + formulace produktu orientovaná na zákazníka ) MOT – momenty pravdy na zákaznické cest ě od informa č ní, rozhodovací, nákupní až po ponákupní fázi Prvky – krizový plán (prevence, organizace, komunikace) Cena – kalkulace, startovní náklady (investice, fixní náklady) Komunika č ní plán Personální politika Procesy – možnosti p ř ekonání výkyv ů na stran ě poptávky i nabídky Materiální prost ř edí + d ů vody volby

Prozatímní nejčastější chyby: Nekonkrétnost Subjektivita Konkuren č ní analýza Poslání, strategie – č asto chybí, produktov ě orientovány Nereálnost rozpo č tu, nerentabilita Nedostate č ná koup ě schopnost CS

Jak nachystat prezentaci? Komisa ř i budou potenciálními investory, p ř i č emž po nich „chcete“ úvodní investici do businessu a komunika č ní kampan ě. Je t ř eba p ř ichystat jedine č nou prezentaci vaší služby + plán komunikace + samoz ř ejm ě argumenty, pro č byste investici m ě li dostat práv ě vy Prezentace 8 min + 5 min diskuse, hodnocení

Co bude hodnoceno? Nápad (originalita, i vzhledem k akceschopnosti) služby i komunikace Výb ě r cílové skupiny, její koup ě schopnost P ř edpokládané napln ě ní cíl ů kampan ě Rozpo č tový rámec (efektivity) projektu, zvlášt ě komunikace Timing

Kdo bude hodnotit? Já Vy všichni Robert Vlach – Irma Machá č ová – B-Inside Petr Vlasák – Comtech Martina Vacíková – 1.pozitivní a ………….

Co odevzdáváte Do : zašlete 1 odstavec anotace vašeho projektu na V den „D“: odevzdáváte: fyzicky složku s pracovní, p ř íp. i „uhlazenou“ formou práce Prezentaci elektronicky (bu ď č i na CD)

Příště, tj konzulta č ní seminá ř, dokon č ení všeho co jsme p ř íp. nestihli, nestihli jste se zeptat, up ř esnit si apod., jelikož konzultovat je možné „pouze“ do do 12 h, poté již bude vše na vás!

NA VAŠE SKV Ě LÉ PREZENTACE!! Těším se (společně s komisaři)