Podnikatelský záměr: farmářský obchod Výsledky dotazování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
V tomto životě jsem žena …
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Mgr. Libuše Přikrylová ředitelka Základní školy Provaznická Ostrava
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vypracoval: Václav Fichtner. Na tomto obraze je jasně vidět malířova nespoutaná ruka. Hlavně barevné přechody jsou výrazné a barvy jsou hodně syté.
KAM BYCH SE CHTĚLA PODÍVT…??
Projekt: Regionální centrum pro volnočasové aktivity, tělovýchovnou, kulturní a spolkovou činnost Předběžná studie proveditelnosti.
Dopady CR na rezidenty, případová studie Lipno nad Vltavou Pavlína Kubů 1.
Reflexe činnosti správních rad vysokých škol Vyhodnocení dotazníku pro rektory a předsedy správních rad Michaela Šmídová.
VŠ knihovny vzdělávající výsledky průzkumu 2014 Jan Zikuška (MU), Hana Landová (ČZU) BA 2014: , Ústí nad Labem.
Zemědělství má budoucnost Ing. Jiří Papež Místopředseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR.
Dotazníkové šetření JAK SE ČTE Mgr. Ivana Ullmannová.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Občané Velkého Meziříčí se ve městě cítí bezpečně Velké Meziříčí – Téměř všichni občané našeho města ví o tom, že některá místa jsou monitorována kamerami.
Peru 2012 Marek Vavřina 1. Otázky, na které bych chtěl odpovědět Jaké byly mé důvody strávit semestr v zahraničí a proč jsem si zvolil zrovna Peru? Na.
Dramaturgie dotazníku
Tazatelská síť.
Farmářské trhy – módní výstřelek nebo obnovená tradice František Němec - rolník Zemědělec, realizátor projektu „Najdi si svého farmáře“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
VLIV NA VÝVOJ POPULACE PODLE VÝBĚRU PARTNERA Tomáš Krajča OTŽP 3.
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Změna Státní energetické koncepce a priority České republiky k zajištění bezpečnosti zásobování elektřinou Ing. Tomáš H ü n e r náměstek ministra © 2008.
Trh Pavel Šuranský.
Anketa o Africe.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Sestavování jídelníčku VY_32_INOVACE_09 Sada 8
PricewaterhouseCoopers Date NTS – národní tématické sítě Ing. Libor Witassek, MBA Software Zakládání podnikání: Zakládání podnikání: „Od snu ke skutečnosti“
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
Stravování středoškoláků Zlínský kraj Odbor Hygieny dětí a dorostu Krajské hygienické stanice Zlínského kraje se sídlem ve Zlíně Prezentace: MUDr. Jana.
Velký herní TEST (pouze pro lidi závislé na PC)
Rezervační systém jídel
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Práce s daty – aplikace II.
MIMOŘÁDNÉ ZASTUPITELSTVO MĚSTA ORLOVÁ
Žijí s námi plísně Štěpán Borka.
Naše škola a první pomoc DOSEDĚLOVÁ, VAGUNDOVÁ, TICHÁ, VIII.B.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
NÁKUPNÍ HOREČKA ANEB VÁNOCE JSOU TADY Průzkum předvánočního trhu
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vliv potravin na planetu
Spokojenost občanů Kladna s místním společenstvím a bezpečností
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Zdravá pětka Bylo to v pátek
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Jak jsme si jedli? A jak jsme vařili a pekli.
Program rozvoje venkova
Konference Proměny životního způsobu a jeho environmentálních souvislostí FSS MU Brno, 21. dubna 2016 Kontím, fáráš, lovíme: Dumpster diving a symbolické.
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.TAŤÁNA RADIMSKÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_III.Vu_ZDRAVÁ.
Strategický plán rozvoje obce pro období
Kdyby ses zeptal/a....
V. Setkání se starosty obcí
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Podnikatelský záměr: farmářský obchod Výsledky dotazování

Podnikatelský záměr: farmářský obchod 147 dokončených dotazníků 13 otázek

Podnikatelský záměr: farmářský obchod

Jiné odpovědi: Ne. Zdá se mi to jako zbytečnost. Ne, takové jídlo mi nechutná Spíše bych uvítala možnost si "namixovat" poctivé svačiny dle sebe - vzhledem k potravinové alergii ano, pokud to nebude předražené Ano, pokud budou cenové přijatelné Podnikatelský záměr: farmářský obchod

Děkuji za pozornost!