Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číselné obory -Zákony, uzavřenost a operace
Advertisements

Množiny Přirozená čísla Celá čísla Racionální čísla Komplexní čísla
Seminární práce číslo: 7 Zpracoval : Vladimír KORDÍK T-4.C
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Matematika a její aplikace
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Vlastnosti funkcí Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
MATEMATIKA I.
Číselné obory Podmínky používání prezentace © RNDr. Jiří Kocourek 2013
Číselným oborem rozumíme číselnou množinu, na které jsou definovány bez omezení početní operace sčítání a násobení, tj. číselný obor je vzhledem k těmto.
Tento digit á ln í učebn í materi á l (DUM) vznikl na z á kladě ře š en í projektu OPVK, registračn í č í slo CZ.1.07/1.5.00/ s n á zvem „ Výuka.
zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
Celá čísla Násobení.
Mocniny s přirozeným mocnitelem Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Miluše Nováková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_145 Jméno autora: Mgr. Tomáš FULÍN Třída/ročník: PS2 / 2.ročník Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Matematika.
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Nerovnice v podílovém tvaru
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík Komplexní čísla algebraický.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Porovnávání.
Porovnávání desetinných čísel
Z CELÁ ČÍSLA POROVNÁVÁNÍ -8 < > - 22.
Rovnice s absolutní hodnotou
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Čísla Množiny a podmnožiny čísel Přirozená čísla Nula Celá čísla
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:7. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Celá čísla – Absolutní.
Racionální čísla.
11.
Množiny Matematika Autor: Mgr. Karla Bumbálková
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Celá čísla Pojem celé číslo,sčítání,odčítání. Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): Září 2012 Ročník:7. Tematická oblast:
Celá čísla ZŠ Mysločovice, 7. ročník. Celá čísla  Množina celých čísel Z Záporná čísla Nula Kladná čísla.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Mocniny Výpočet obsahu čtverce Kolik má čtverec hvězdiček? Výpočet objemu.
4.11 LINEÁRNÍ ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU Mgr. Petra Toboříková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_18 Název materiáluČíselné.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík Logaritmické rovnice.
Číselné obory 9.ročník Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh.
Druhá mocnina a odmocnina VY_32_INOVACE_077_Druhá mocnina a odmocnina.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Definiční obor a obor hodnot
ČÍSLA KOLEM NÁS.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Název školy: Základní škola Městec Králové
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Mgr. Radka Pospíchalová
Početní výkony s celými čísly: násobení
ČÍSELNÉ MNOŽINY, INTERVALY
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
Nerovnice s neznámou ve jmenovateli
Základní škola Čelákovice
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Početní výkony s celými čísly: sčítání a odčítání
ČÍSELNÉ MNOŽINY © Jitka Mudruňková 2014.
RACIONÁLNÍ ČÍSLA.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
ČÍSELNÉ MNOŽINY, INTERVALY
Transkript prezentace:

Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů. Číselné obory Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.

Přirozená čísla - N Celá čísla - Z Z+ = N = 1; 2; 3; 4; 5; 6;… Z =  …-3;-2;-1 Z0+ = N0 = 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6;…

Racionální čísla - Q 2 = 0,7 = -2 = - 0,07 = - jsou čísla, která se dají napsat jako zlomek 2 = 0,7 = -2 = - 0,07 =

Každé desetinné číslo s periodou je racionální číslo (dá napsat jako zlomek) sečtu rovnice

Reálná čísla - R - jsou všechna čísla na číselné ose. R = ( ; ); reálná čísla R+ = (0; ); kladná čísla, R = ( ; 0); záporná čísla R0+ = 0; ); kladná čísla a nula; nezáporná čísla R0 = ( ; 0; záporná čísla a nula; nekladná čísla

Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů: množina přirozených čísel N =  1; 2; 3; 4; 5; 6;… množina celých čísel Z =  …-3;-2;-1; 0; 1; 2; 3;… množina celých čísel Q ( zlomky) množina reálných čísel R ( všechna čísla)