Příspěvek DDM a SVČ k rozvoji mladého člověka DDM = SVČ Domy dětí a mládeže = Střediska volného času Širší smysl zájmového vzdělávání: rozvoj zájmu rozvoj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NIPOS TANEČNÍ A POHYBOVÁ VÝCHOVA z pohledu Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu 1) výzkum 2) vzdělávání 3) příklady.
Advertisements

Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
Připravovaná dokumentace
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Dům dětí a mládeže Valašské Klobouky, okres Zlín.
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Vítáme Vás!! Závěrečná konference projektu OPVK oblast podpory Zvyšování kvality ve vzdělávání Centrum podpory EtV v Olomouckém kraji 5. června.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
Klíčová aktivita 01 Příprava budoucích lektorů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání.
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Taneční a pohybová výchova
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
STŘEDISKO VOLNÉHO ČASU ROSICE VÁŠ PARTNER PRO VOLNÝ ČAS.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Projekt K2 Klíčová aktivita Metodická podpora uznávání neformálního vzdělávání Mgr. Daniela Havlíčková, garantka Ing. Zuzana Kratinohová, odborná pracovnice.
Role projektu „Klíče pro život“ v podpoře práce s dětmi a mládeží.
1.Multikulturní výchova 2.Medializace a mediální výchova 3.Výchova k dobrovolnictví 4.Zdravé klima neformálního a zájmového vzdělávání 5.Participace a.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Kdo jsme ? Jsme skupina mladých a aktivních lidí, kterým není lhostejné dění ve škole, a umožňujeme svým členům podílet se na spolupráci se školou.
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
RPS/CSF Komunikační akční plán RPS Plán aktivit na rok 2007.
Rozvoj Zoologické zahrady Jihlava Záměr projektu Smysl projektu Lidské zdroje Fin. analýza předkladatele.
Projekt „Modernizace vzdělávání – šance lepšího pracovního.
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
GRANTOVÉ PROJEKTY VĚCNĚ Leoš Křeček Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu.
Analýza nabídky využití volného času ve školských zařízeních MSK Vedoucí: Dr. Ing. Bronislava Horáková Zpracovatel: Ludmila Adamcová Skupina: G 562 Diplomová.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Výchovné a vzdělávací strategie a cíle ve výuce přírodopisu
Místní akční skupina Rakovnicko
Plán rozvoje Kamarádi Stochov Vize Krátkodobý plán na příští rok 2006 Střednědobý plán do r.2010 Dloouhodobý plán do r.2025.
YMCA Young Men´s Christian Association Křesťanské sdružení mladých mužů.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Katedra sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě MU Projekty zaměřené na zvyšování životních a profesních perspektiv sociálně znevýhodněných skupin.
Příprava schůzky zájmového útvaru Seminární práce z předmětu Metodiky zájmových činností I.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Program Mládež v akci Program Evropské unie na podporu neformálního vzdělávání.
Model struktury strategického managementu
Soutěže talentované mládeže KURZ - FINANČNÍ ŘÍZENÍ ŠKOLY v rámci projektu ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ LIBERECKÉHO.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Komunitní školy - kulturní, vzdělanostní a prorodinná centra v malých obcích Mgr. František Eliáš.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
MAP – jak dál – akční plánování
MAP – Místní akční plán ORP RK
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Šablony OP VVV a podpora nadání
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
ZPRÁVA O STAVU RESORTU Alena Losová členka Rady Libereckého kraje
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Čtenářská a matematická gramotnost Andrea Nytrová
Výzva OP VVV 02_17_044 Šablony pro SVČ.
Název projektu: Ve škole po škole
Zhodnocení období 2005 – 2008 v oblasti školství a sportu
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Informace o projektu IKAP
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
PS Vzdělávání NS MAS ČR – Pardubický kraj 2017
Setkání Kašperské Hory aktivity Policie ČR
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Příspěvek DDM a SVČ k rozvoji mladého člověka DDM = SVČ Domy dětí a mládeže = Střediska volného času Širší smysl zájmového vzdělávání: rozvoj zájmu rozvoj talentu rozvoj klíčových kompetencí

Příspěvek DDM a SVČ k rozvoji mladého člověka Hlavní cíl: – Vytvoření pozitivní závislosti na zájmovém vzdělávání Hrozby: – Odklon náctiletých od zájmového vzdělávání – Financování jen některých forem zájmového vzdělávání Příležitosti: – Nové trendy, aktivity – Jiné formy zájmového vzdělávání (příležitostná a spontánní činnost)

Příspěvek DDM a SVČ k rozvoji mladého člověka Silné stránky: – Rozsah činnosti (forem i oborů) v SVČ (DDM) – Personální zajištění (interní pedagogové + externí spolupracovníci, experti) – Materiální zabezpečení, prostory pro činnost

Příspěvek DDM a SVČ k rozvoji mladého člověka KPŽ = budoucí přínos pro rozvoj SVČ (DDM) KPŽ – inspirace i „otevření očí“ Využití pilotáže vzdělávacích programů – příležitost pro každý DDM (SVČ)