Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
LOGISTIKA ZÁSOBOVÁNÍ NÁHRADNÍMI DÍLY V AUTOSERVISECH
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Zahraniční obchod Vývozní operace.
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Ekonomika informačních systémů
Struktura obchodní smlouvy Vypracovali: Jana Polednová Ondřej Tvrdoň.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Struktura fiktivní firmy.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
MARKETINGOVÝ MIX.
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Systémové pojetí hospodářské organizace
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Zahraniční obchod Dovozní operace. Dovozní operace jsou všechny potřebné činnosti, které dovozu předcházejí a s dovozem souvisejí. Dovozní operace jsou.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
POVINNOSTI STRAN SMLOUVY PRÁVO MEZINÁRODNÍHO OBCHODU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
8 Případové logistické studie Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc. Ing. Martin Stávek Katedra jakosti a spolehlivosti strojů Technická fakulta.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Strategie prodeje textilního zboží
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
ANALÝZA TRHŮ A KUPNÍ CHOVÁNÍ ORGANIZACÍ
Katedra řízení podniku a podnikové ekonomiky
Účtování zboží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Tržní hospodářství II. Petr Machala.
2. Úloha marketingu ve firmě
Klára Hajošová, Michal Novák, David Kodálik
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU Ing. Miloš Krejčí
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Následky porušení smlouvy, odpovědnost za škodu a otázky s tím související v režimu CISG BO402Z Mezinárodní právo obchodní I (jaro 2007) Zdeněk Kapitán.
Hospodářský výsledek firmy Stanovení zisku Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Karel Zíka. Dostupné z Metodického portálu.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Ing. Veronika Dostálková MBA MAJETEK PODNIKU – OBĚŽNÝ MAJETEK Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Obchodní smlouva. Vymezení obchodní smlouvy písemnost, ve které si dodavatel a odběratel zavazují k určitým povinnostem a získávají také určitá práva.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),
LOGISTIKA LOGISTIKA LOGISTIKA - vychází (z logis, ubytování) znamená původně přechodné ubytování a zásobování vojska - nauka, která se zabývá fyzickými.
Pojem Veškeré činnosti související s přesunem hotových výrobků a služeb od výrobce ke spotřebiteli Z hlediska času se jedná o poslední činnosti podniku.
Analýza materiálového toku ve společnosti Jihostroj, a.s.
Struktura obchodní faktury
Marketingový plán podniku
Urgence Autor: Libuše Bendová.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Katedra řízení podniku
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový systém řízení
Proč výzkum trhu? L 8 Ing. Jiří Šnajdar
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Autor: Ing. Sikorová Renata
Zahraniční obchod Dovozní operace.
Transkript prezentace:

Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3

Petr Štoček, SPZ, part 32 Základní smlouvy 1.Kupní smlouva/ Rámcová kupní smlouva 2.Smlouva o zprostředkování 3.Smlouva o zřízení konsignačního skladu 4.Smlouva o výhradním prodeji 5.Smlouva barterová 6.Smlouva mandantní 7.Smlouva o komisním prodeji, atd.

Petr Štoček, SPZ, part 33 Náležitosti kupní smlouvy 1.Předmět plnění, dodací lhůta a kupní cena 2.Dodací podmínky-splnění povinnosti dodat 3.Platební podmínky 4.Odpovědnost za vady 5.Ostatní ustanovení – další ujednání 6.Závěrečná ustanovení - přílohy

Petr Štoček, SPZ, part 34 Obchodní dokumentace Objednávka – náležitosti objednávky Dodací list Faktura – náležitosti faktury Aviso o odeslání zboží Přepravní/ nákladový list Celní doklady – preference EUR 1, 2, osvědčení o původu zboží Osvědčení, certifikace, kvalitativní protokoly

Petr Štoček, SPZ, part 35 Plán prodeje Je třeba vycházet z vývoje v našem obchodním regionu. Lze ještě zvyšovat prodej? Ano či ne ? K tomu je třeba : - mít zákazníky rozčleněné do skupin A,B,C - vědět, které zákazníky a které obchody jsme ztratili a proč? - vědět, zda jsme získali nové zákazníky nebo obchody? - vědět zda nám nahradili tito noví zákazníci obrat, který jsme ztratili? - vědět, koho musíme získat zpátky a jak? - mít prodejní cíl rozpracovaný do dílčích kroků - být skutečnými pány času

Petr Štoček, SPZ, part 36 Plán prodeje Plán prodeje musí být v prvé řadě reálný. Je třeba vzít v úvahu několik ukazatelů: - obratové hledisko - kolik získáme nových zákazníků - kolik zákazníků typu B se stane zákazníky typu A, apod. typ C→B - kteří zákazníci jsou klíčoví a kteří jsou věrní - jakým způsobem opracovávat 20% klientů, kteří vytváří 80% obratu - jakým způsobem budeme prezentovat nové výrobky - jak pracovat s kontakty z veletrhů a výstav stocepe1:

Petr Štoček, SPZ, part 37 Plán prodeje Obchodník si musí stanovit priority a ty pak dodržovat. Základem je: - trvalá a individuální práce s klíčovými zákazníky - efektivní řízení času - pravidelné a cílevědomé sledování rozpracovaných úkolů

Petr Štoček, SPZ, part 38 Plán prodeje Obchodník by se měl stále zabývat sledováním svého regionu: - hrozí reálné nebezpečí nové konkurence? - jaké vnější (hospodářské, politické) faktory mohou zde působit? - kteří z mým zákazníků zůstanou věrni? - které zákazníky mohu ztratit? - kde bych si mohl vytvořit nová odbytiště? - jak zákazník hodnotí dosavadní spolupráci s naší firmou? - co bych mohl změnit a zlepšit a co k tomu potřebuji?