Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PowerPoint - hudba na pozadí prezentace
Advertisements

Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Základní škola a mateřská škola Bzenec
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Co je to uživatelské menu? Ve WinBase si můžeme ke každé aplikaci vytvořit vlastní menu, které po otevření nahradí standardní menu WinBase. Toto uživatelské.
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
PowerPoint. Rozložení stránky 1.Na kartě Domů klikněte na tlačítko Rozložení a vyberte profil „Dva obsahy“ 2.Totéž můžete udělat tak, že kliknete pravým.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
GIMP – úpravy fotografií
Parašutista při seskoku z letadla padá
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.09/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
Formátování tabulek n postupné formátování tabulek n automatické formátování tabulek Vypracovala: Veronika Nováková, 4. B 2.
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Filmový střih 2 - efekty VY_32_INOVACE_Mul4r0110Mgr. Jiří Mlnařík.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
Úprava řádků sloupců a listů Nejprve si musíme otevřít Excel např. přes START/PROGRAMY/MICROSOFT EXCEL. Vytvořila jsem si tabulku pro strukturu mezd zaměstnanců.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Úprava firemních fotografií v programu Photoshop 3MA381 Simona Vlčková.
Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
GIMP – úpravy fotografií. Příliš tmavá fotografie Někdy se nám podaří vyfotit snímek tak, že téměř není vidět, co jsme fotili.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Jednoduché programování
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Jednoduché programování
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Grafický editor GIMP (9)
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Zpracovala:Nikola Salavíková. Stáři5miliard let Průměr km Hmotnost(Země=1) Hustota(voda=1)1,41 Vzdálenost od Země149,6milionu km Vzdálenost.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
PIXLR ‒ ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (5) ANEB NEJLEPŠÍ VĚCI JSOU ZADARMO Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslav Zavadil. Dostupné.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV15 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Tvorba vlastních motivů v programu
Užití poměru (graficky)
Movie Maker program pro tvorbu filmů
Využití klíčových snímků
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
EU_32_sada 2_07_PV_Počasí-koloběh vody_Duch
Filmová animace Rostliny Mgr. Jiří Mlnařík VY_32_INOVACE_Mul4a0210.
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
Grafický editor GIMP (9)
PowerPoint.
Filmová animace Náhodné změny Mgr. Jiří Mlnařík
Animace v aplikaci PowerPoint 2007
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Základní pojmy fotografa
Užití poměru (graficky)
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík

Po předchozích zkušenostech s animačním softwarem byste pravděpodobně byli schopni vytvořit mlhu, zkalené prostředí pod vodu, ale co když budeme potřebovat efekt deště? Než se podíváme na vlastní postup, zkuste podle předešlých částí kurzu déšť sami vytvořit, pokud víte, že opět použijeme Noise Gradient... Synfig studio – déšť

Jak se dostaneme k první fázi – šum, který bude svislý...? Amount – chceme-li, aby skrz déšť bylo vidět, musíme snížit jeho krytí... Blend method – chceme, aby se vrstva nemísila s ostatními, proto Straight Gradient – nastavte podle požadované barvy deště, určuje i šířku „kapek“ Size – něco k přemýšlení – chceme, aby kapky byly svisle protáhlé, ne...? Interpolation – musíme jít rovně, tedy Spline...a zaškrtněte Supersampling (kvalita) Nastavení šumu – jak a proč

V poslední fázi původně tmavé části gradientu dáme absolutní průhlednost, světlé (kapkám) nastavíme průhlednost takovou, jak nám vyhovuje vzhledem ke scéně. Nastavení šumu – jak a proč

Pokud chcete, aby se déšť hýbal, můžete teď použít vrstvu Translate, ukážeme si ale ještě jeden postup, který je využitelný u některých typů vrstev. Začneme tím, že si vrstvu deště sloučíme. Že je jen jedna? Nevadí. Každé skupině totiž (stejně jako vrtsvě Translate) můžeme nastavit vlastnost Origin – už víte proč? Převedeme si Origin naší vzniklé skupiny tak, aby se obsah vrstvy posouval svisle dolů – po předchozích částech kurzu proveďte sami. Nehybný déšť

Pokud chceme dosáhnout živějšího a „plastičtějšího“ dojmu, zduplikujeme jednou či vícekrát vrstvu (skupinu) deště a podle potřeby změníme rychlost pohybu (Origin skupiny) vzhled kapek (Size, Amount a Seed gradientu) Dynamičtější vzhled

Zapomněli jsme na jednu důležitou vlastnost deště – nepadá z čisté oblohy. Podle předchozí části kurzu doplňte pohybující se mraky a zkompletujte tak scénu. Úkol - prší ovšem z mraků...

Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací Zdroje