 Zeptali jsme se 10ti ž ák ů naší školy z ka ž dého ro č níku, jaká je jejich oblíbená anebo nej č ast ě ji u ž ívaná zna č ka bot.  Mezi mo ž nosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentace o tom co nám FYZIKA dala a vzala
Advertisements

 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ˇ (H2O).  Voda je velmi č astým nám ě tem v um ě ní. Vyskytuje se tém ěř ve všech um ě leckých sférách….a ť u ž se jedná o fotografii, obrazy, hudbu.
 Škola: St ř ední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitn ě ní výuky prost ř ednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo: VY_32_INOVACE_26_18 Digitální u č ební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Starov.
 Výukový materiál vytvo ř en v rámci projektu EU peníze školám „U č íme aktivn ě “  Registra č ní č íslo CZ.1.07/1.4.00/  Č íslo materiálu: VY_32_INOVACE_.
uuuuuuuuuuuuuuuu Zjistila jsem, ž e cokoliv se stane, jakkoliv zl é se to zd á - ž ivot jde d á l a z í tra to bude lep ší.
Statistika Sk ř ivan, Dvo ř á č ek 8.D. Výb ě r: oble č ení elektronika jídlo kosmetika hra č ky (jen 6. ro č ník) Ptali jsme se 16ti ž ák ů z ka ž dého.
PREZENTACE Simona Boorová 4. A
Fyzika I Marie Urbanová Fyzika I-2016, přednáška 1 1.
Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Zuby Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_10_Chrup Vytvo ř eno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
 Materiál obsahuje prezentaci jako dopln ě k k výkladu a sou č asn ě i úkoly pro samostatnou práci ž ák ů. Ur č eno 5.ro č níku.  Pilotá ž : Prezentace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiřina Homolová Název DUM: VY_32_Inovace_ Některé odchylky od pravidelného skloňování podstatných.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_12_INOVACE_4_ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST_SILÁK BIVOJ Název: SILÁK BIVOJ.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
7. ročník KONSTRUKCE TROJÚHELNÍKU VĚTA SSS. VĚTA SSS jsou-li dány pro konstrukci trojúhelníku délky tří stran, využijeme větu sss o shodnosti trojúhelníků:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_3001_LICHVA Téma: Pojem _ LICHVÁŘSKÉ PRAKTIKY Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_INOVACE_0201_OSOBNÍ R. Téma: FG_OSOBNÍ ROZPOČET Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 6 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
STUDIE A ANALÝZA ŽIVOTNÍHO STYLU A ZDRAVÍ MLÁDEŽE V KRAJI VYSOČINA MUDr. Stanislav Wasserbauer Zdravá vysočina, o.s. a Státní zdravotní ústav ve spolupráci.
ZÁKLADNÍ POTŘEBY DĚTÍ MUDr. EVA VANÍČKOVÁ,CSc. Ústav zdraví dětí a mládeže.
Aritmetický průměr Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastMATEMATIKA - Finanční matematika a statistika Datum.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Pracovně právní vztahy
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
AUTOR: Mgr. Gabriela Budínská NÁZEV: VY_32_INOVACE_7B_15
Tematický okruh: CHEMIE A SPOLEČNOST Název učiva: „ŽIVOT IGELITKY“
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
Numerické myšlení Kontrola úloh z pracovního listu
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
ČESKÝ JAZYK 3. roč. Číslo DUM: VY_32_INOVACE_05
Rychlost a zrychlení kmitavého pohybu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Přednáška č. 3 Mongeovo promítání Skutečná velikost úsečky.
Dopravní značky VY_32_INOVACE_07_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_DOPRAVNÍ ZNAČKY TEST Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní.
Lom světla Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Něco, co mohou napsat jen děti
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Periodická soustava prvků
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Zlomky a desetinná čísla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Pohybová a polohová energia
Něco, co mohou napsat jen děti
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Vzdušnicovci 6. ročník, zápis.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n. M., Kollárova 1045
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Statistika Březinová, Buksa, VIII.C.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Josef Bernard, Renata Mikešová
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Konstrukce trojúhelníku - Ssu
VERŠE… 1.
Seminář o stavebním spoření
V televizi CNBC proběhl hodinový rozhovor s Warrenem Buffetem, druhým nejbohatším mužem světa, který mimo jiné věnoval 31 miliard USD na charitu. Zde je.
Modelová oblast PR Příhrazské skály
Tečné a normálové zrychlení
Transkript prezentace:

 Zeptali jsme se 10ti ž ák ů naší školy z ka ž dého ro č níku, jaká je jejich oblíbená anebo nej č ast ě ji u ž ívaná zna č ka bot.  Mezi mo ž nosti jsme ř adili více známé zna č ky a te ď uvidíte, jaké genera č ní rozdíly jsou v tomto sm ě ru mezi jednotlivými ro č níky.

 Pomocí naší statistiky jsme zjistili:  Ž e v 6. ro č níku ž ák ů m nezále ž í a ž tolik na tom, co nosí na nohách  Ž e 7. ro č ník je na tom o n ě co lépe a u ž za č íná vydírat rodi č e s úmyslem mít n ě jaké ty ‘‘cool‘‘ botky  Ž e 8. ro č ník, jsou ti nejv ě tší vyd ř iduši a nosí jen ty ‘‘dra ž ší‘‘ boty  Ž e 9.ro č ník více chápe, ž e peníze nepadají z nebe, a tak se uspokojí s levn ě jší zna č kou a hlavn ě je to asi nejrozmanit ě jší škála zna č ek ze všech ro č ník ů

Dominik Stašek, 8.D Josef Ju ř i č ka, 8.D