Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor: Nadace Open Society Fund Praha
Cíle projektu Přispět k podpoře témat: rovného odměňování žen a mužů rovných příležitostí v pracovní kariéře slaďování rodinného a pracovního života Hlavní metoda: mediální působení (venkovní a tištěná reklama) práce s novináři získání nových poznatků pro argumentaci (výzkum) informační servis a www
Klíčové aktivity Realizované - reklamní kampaň (venkovní, tištěná) - 1. část dotazníkového šetření, zpráva - vytvoření www - mediální kampaň (rozhlas) Plánované seminář pro novináře(2), „Desatero“ práce s novináři – články reklamní kampaň (do 11/2006) mediální kampaň (rozhlas) 2. část dotazníkového šetření + fokus groups www + e-zpravodaj
Monitorovací ukazatele plánovaný monitorovací ukazatel: počet novinářů, kteří se zúčastní seminářů (100) Další výstupy počet článků navázané kontakty s novináři/novinářkami vznik „Desatera pro novináře“ vznik textů na www, e-zpravodajů a jiných textů rozhlasové vstupy
Spolupráce s partnery projektu Creative Bazaar, s.r.o. (vizuály – podklady pro reklamní kampaň, pomoc při tvorbě www, pomoc při PR) + 1 subjekt pro více činností, znalost tématu gender, kvalifikace - příliš mnoho osob s malými úvazky, fragmentace projektu, nároky na řízení projektu (koordinaci a komunikaci mnoha lidí), tendence ke zpožďování dohodnutých termínů
Silné a slabé stránky projektu Silné stránky smysluplné téma zkušenost realizátora logický projekt (cíle, metodika ) Slabé stránky spolupráce s veřejnými subjekty (výzkum – nízká návratnost) příliš velká fragmentace úkolů (mnoho osob, nižší soudržnost realizačního týmu)
Problémy při realizaci komunikace mezi mnoha osobami nižší soudržnost týmu nároky na koordinaci drobných aktivit nižší zapojení firem a organizací administrativní náročnost projektu
Děkujeme za pozornost