Odkaz Jana Amose Komenského pro 21.století. Historka o malém králíčkovi.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzděláváme pro budoucnost
Advertisements

2x ročně 3-5denní minikonference vzdělávání v oblasti prezentace evangelia, jak zasáhnout naše města, multimedia, tanec … vzdělání v oblastí vůdcovství.
Školství ve 2. pol. 17. st. a počátku 18. st.
Evropská kultura v 16.století počátek protireformace
Jak zvěstovat evangelium Obrněné Boží vojsko
FACEBOOK Fenomén 21. století Vypracoval: Daniel Mrkvica
Osvícenství.
České země za třicetileté války
OSVÍCENSTVÍ 18. století bylo dobou, kdy si společnost uvědomila vědecký přínos 16. a 17. století. Konečně.
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.09 Anotace: Žáci si hravou formou ověří své znalosti a všeobecný přehled. Vzdělávací oblast: český jazyk a literatura Autor: Mgr.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_09_OSVZ_ZSVa Anotace: Seznámit žáky se středověkým filozofickým.
VY_32_INOVACE_14_Jan Amos Komenský Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
BAROKO - umělecký směr 16. – 18. století
Jan Amos Komenský.
Průřezová témata.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Jan Patočka Adam Neckář, C4A.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
PhDr. Miroslava Poláková, Ph.D..  Podstata myšlenkových podnětů v průběhu novověku  Srovnání názorového vývoje od 16. do 19. století.
259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
knowledge management, řízení znalostí, management znalostí
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Měřítko mapy 4 VY_32_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Člověk a jeho svět Moje vlast, moje bydliště Světové strany - opakování VY_32_INOVACE_02 Sada 9 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Zpráva mezinárodní komise UNESCO ,,Vzdělávání pro 21.století"
JAN AMOS KOMENSKÝ * v Nivnici v Naardenu.
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
ČS. SOCIOLOGIE Protosociologické období Konrád Waldhauser Jan Milíč z Kroměříže - čeština Tomáš Štítný ze Štítného – čeština –Knížky šestery.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 1. a 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ.
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM
Jan Amos Komenský 1592−1670 Život Uherský Brod, Nivnice, Komňa
Postavení pedagogiky mezi vědami
Vedení týmů a týmová práce
1 Proč potřebujeme systém managementu ? Cesta k dosažení harmonického a úspěšného života. Modul 1 Ing. Miroslav Weber.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Jitka Langerová Datum: Název:
Jan Amos Komenský Vypracovala: Mgr. Jana Jelínková.
Pedagogická díla J. A. Komenského - kromě Velké didaktiky a Informatoria školy mateřské 4.část.
„Multimediální vybavení ZŠ Dvorského“ Datum zahájení projektu: Datum ukončení projektu: Doba trvání projektu: 21,4 měsíce Celkové.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Kmentová Název materiálu:
Na pivo s Karlem Velikým Netradiční dějepisná soutěž pro Prahu a Střední Čechy.
STATUTÁRNÍ MĚSTO HRADEC KRÁLOVÉ, ČESKOSLOVENSKÉ ARMÁDY 408, HRADEC KRÁLOVÉ KRALOVE.ORG LIDSKÉ TĚLO – DOKONALÝ STROJ? (Centrum přírodovědného.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.3.5 Školství v 17. a 18.století Téma: Vývoj školství u nás Číslo.
NázevJan Amos Komenský AnotaceVýklad nové látky AutorMgr. Zuzana Šmerdová Očekávaný výstupŽák zná základní údaje z tohoto období Speciální vzdělávací potřeby.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a společnost, Dějepis.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kluky, okr. Písek
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Druh učebního materiálu
Setkání v laboratoři Renata Holubová.
„Vraťme českého lva tam kam historicky patří.“
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže,
ICT nebo Informatika? Mgr. Jan Berki, Ph.D.
Vývoj didaktiky chemie
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Ve školních lavicích Název: VY_32_inovace_16 Vlastivěda-mladší české dějiny.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
JAN ÁMOS KOMENSKÝ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Bc. Helena Selucká Podpora čtenářství – podzim 2011
Základní škola a Mateřská škola Mlečice, příspěvková organizace Autor:
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_19 J.A. Komenský
Novoplatonismus.
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Vzdělání jako součást hodnotového zakotvení české společnosti
Schola Ludus pro 21. století
VY_52_INOVACE_PR Šablona.
Transkript prezentace:

Odkaz Jana Amose Komenského pro 21.století

Historka o malém králíčkovi

Buď více tím, kým jsi!

Potřebujeme nový způsob vzdělávání Schola Ludus (Škola hrou) Jan Amos Komenský, 1630 Nový školní model Proč? Škola vs. realita Jak ? Navázat na J.A. Komenského (říct/ukázat/zapojit) Co? Širší vzdělání (věda&umění &tech.) Jak změní technologie vzdělávání Umožní individuální učení se Učení bude globální Učení bude týmová práce „Nic není silnějšího, než myšlenka jejíž čas právě nadešel.“ Victor Hugo

Leadership ve světě vzdělávání! Proč CoJak Vize musí vzbudit víru !

Myšlení extraligy Člověk se stává tím o čem přemýšlí

Moje motto : “ Racionální lidé mají většinou pravdu, ale ….” Twitter linkedin.com/in/muhlfeit janmuhlfeit.com Facebook : Jan Mühlfeit