1 Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Advertisements

Moravskoslezský kraj – partnerství pro trh práce a zaměstnanost
•Národní soustava kvalifikací (NSK) •Metodika naplňování NSK Legislativní prostředí pro nové přístupy k uznávání kvalifikací je dáno zákonem č. 179/2006.
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Studentští poradci Bezpečně studiem! Martin Pešl.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
R ODINNÉ KOMPETENCE OBSAH Co jsou to kompetence Co jsou to rodinné kompetence Proč je rodičovství skvělá příležitost pro rozvoj určitých kompetencí.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
Občanské sdružení M‘am‘aloca Nezisková organizace pro podporu komunitního způsobu života, regionálního udržitelného rozvoje, životního prostředí a mezigenerační.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
„Talent 2020 aneb…“ TALENT – UNIVERZITA – PRAXE – ?
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Kariérové poradenství v Tranzitním programu pro neslyšící APPN, o.s. Projekt Tranzitní program pro neslyšící je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
„Talent 2020 aneb…“ Talent – Univerzita – Praxe - ?
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
v centrum celoživotního vzdělávání
Moderní personalistika DS 2009/
Personální plánování.
Modulární systém výuky na VŠP, a.s. CÍL = kvalitní, evropské a moderní studijní programy a obory Renáta Nešporková.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Odborná konference "Zvyšování kompetencí absolventů vysokých škol" Absolvent se firmě vyplatí.
MY A TOPSEC současnost a budoucnost. Obsah prezentace  Splněná očekávání  Přednášky  Další aktivity  Budoucnost  Přednášky  Kontakty  Organizace.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
Tematické setkání externí skupiny MŠMT Prioritní osa 4 OP Výzkum, vývoj a vzdělávání Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu.
Vzdělávání zaměstnanců
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
ELearning na počátku nového tisíciletí a pět let poté Miloslava Černá Petra Poulová.
Personální plán pro podnikatelský plán
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Personální strategie mezinárodní firmy
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
– PhDr. Eva Micková a Mgr. Jindřiška Karásková – KOMPETENCE PRO TRH PRÁCE.
Rozdíl je v lidech Festival vzdělávání LABYRINT , Janáčkova konzervatoř, Ostrava Rozdíl je v lidech Informační seminář o projektu Tento.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Název:VY_32_INOVACE_VVP_9A_5F Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Helena Židová Ročník:9.r. Tematický okruh,
MUZEOEDU.CZ jako společná platforma edukačních pracovníků muzeí a galerií Mgr. Pavla Vykoupilová PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE 10. – 11. května 2016.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Podnikavost P-KAP Ing. Lukáš Hula.
Co se rozumí kvalitou vzdělávacích služeb Mgr. Pavel Říha
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Společenská odpovědnost a školy
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Osobní management – modul č.4
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Impuls / Seminář
Jak obstát na pracovním trhu aneb nalézt zaměstnání
Pavel Burda Roman Vaníček
Tematická setkávání a práce v minitýmech
RÚT Frýdek-Místek sociální rehabilitace
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Syndrom vyhoření a vzdělávání v sociální práci v pregraduálním studiu
Transkript prezentace:

1

Roman Kučera – VŠB – TUO Radka Najmanová - OU Michael Rada – VŠP Jiří Bolgáč – SLU 2

 co / kdo je talent  jak najít talent  jak rozvíjet talent  jak uplatnit talent v praxi  co je požadováno po talentech dnes  jak pracovat s talenty v budoucnu 3

CO / KDO JE TALENT? 4

5

 vnitřní hledání (sám u sebe)  vnější hledání (univerzity a zaměstnavatelé) 6

z pohledu jedince z pohledu univerzit  specializované studijní programy  praxe v oboru  zahraniční studijní pobyty  pracovní stáže  soutěže z pohledu zaměstnavatelů  další vzdělávání na míru zaměstnancům  motivace a stimulace  koučování  rotace pozic 7

 vybírat vhodné pracovní pozice  nabízet se, umět se prodat  být průbojný a získat prostor pro kreativitu  předávat zkušenosti 8

 efektivní komunikace  aktivní přístup  kooperace  řešení problémů  znalost cizích jazyků  flexibilita  výkonnost  samostatnost  plánování a organizace práce  podnikavost  uspokojování zákaznických potřeb  celoživotní učení  zvládání zátěže  objevování a orientace v informacích 9

10

11

AKTIVITY UNIVERZIT:AKTIVITY ORGANIZACÍ:  osobní přistup  nabízet pracovní stáže  vybírat na základě talentu  směřovat k flexibilitě  prostor a zdroje pro další rozvoj 12 SPOLUPRÁCE UNIVERZIT A ORGANIZACÍ ZALOŽENÁ NA VZÁJEMNÉ PROSPĚŠNOSTI !!!  osobní přístup  aktualizování studijních plánů  zavedení nejmodernějších technologií do výuky  příprava na nově s rozvíjející oblasti zaměstnání

Otázky? 13