Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb www.gymcheb.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mediální prezentace projektu
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA PŘI SANATORIU EDEL ZLATÉ HORY
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Etická výchova Koncepce předmětu na Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži.
ETwinning 19. října 2006 Jakub Černoch. Obsah co je to eTwinning co je to eTwinning národní podpůrné středisko národní podpůrné středisko charakteristika.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
E-learning na vysokých školách ? Jaroslava Mikulecká Petra Poulová Fakulta informatiky a managementu Univerzita Hradec Králové.
Vzájemná hospitační činnost
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Metodická podpora úprav RVP ZV
Učebnice Etická výchova – jak ji používat? Ne diktát shora, ale nabídka. Ne cíl, ale prostředek
Vyučovací předmět Počítače Seznámit žáky s moderní informační a komunikační technologií a poznat její možnosti - PC, internet, mobilní telefon Umožnit.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Studijní IS a e-learning Patrícia Eibenová
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Informační a komunikační technologie jako klíčový nástroj třídy budoucnosti Lucie Laitlová (DZS)
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
2. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
E-learning na Gymnáziu Cheb
v rámci projektu Mentoring a Magistrát Ing. Zbyněk Nejezchleba
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
Veletrh nápadů učitelů chemie, Tábor 2013 Mgr. Radovan Sloup, Gymnázium Sušice Vybavení škol ve vztahu k experimentům a hypermediálním programům.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
GYMNÁZIUM J. A. KOMENSKÉHO A JAZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY UHERSKÝ BROD.
Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství v krajích ČR Seminář k projektu ESF Kvalita II Praha a Brno, 15. a 17.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
Evropské jazykové portfolio v praxi
Seminář k učitelské praxi 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Vedoucí práce: RNDr. Ingrid Nagyová, PhD.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
CZ.1.07/2.2.00/ Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení Těší mě, já jsem IS, Informační systém.
© Radek Maca1 SCO 2005, Radek Maca odbor 55 - SIPVZ SIPVZ a nový školský zákon.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 7 Fyzikální učebnice
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Systém zvyšování kvality výuky anglického jazyka Projekt z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Systém zvyšování kvality výuky anglického jazyka Projekt z OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
Integrační trendy při tvorbě multimediálních výukových portálů pro medicínu a zdravotnictví V. Mihál, J. Potomková Lékařská fakulta Univerzity Palackého.
Seznámení s multimediálními ukázkami na podporu vzdělávání v technických oborech Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro analýzy.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
na Slovanském gymnáziu
Elektronické doplňky k učebnicím fyziky pro ZŠ
Organizační formy práce v TV Vyučovací jednotka TV Lukáš Buřt
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
CLIL v ČR a v zahraničí Content and Language Integrated Learning
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Transkript prezentace:

Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb

Otazníky na začátku E-elearning na SŠ? E-learning ve výuce cizích jazyků? (metody, postupy, cíle, zařazení do kurikula ŠVP, časové nároky)

Postupy: 1 – multimediální výukové materiály + nabídka doplňku řady učebnic + možnost dalších činností orientovaných na žáka - často uzavřený systém - většinou není využitý komplet

Postupy: 2 – jiné formy komunikace Využití publikačního systému ové a webové projekty (podpora práce, i mimo rámec hodiny, a/synchronně ?)

Postupy: 2 – jiné formy komunikace Interaktivní tabule Obraz hodiny zachován pro další práci Interaktivní obsah – lepší fixace Podpora webu, Média na Internetu

Postupy: 3 – WebQuest Uměle vytvořené kolaborativní prostředí + Může splňovat řadu kritérií pro CJ (komunikativní, argumentační, informační,výchovný charakter vzdělání) + Motivace pro žáky (uplatnění, reálné situace) +/- jiná role učitele, cíle, evaluace výstupů?

Postupy: 3 – WebQuestWebQuest

Závěr Podmínky pro zařazení? Výhody webu při přípravě materiálů Děkuji za Vaši pozornost i případné náměty pro diskuzi a těším se nashledanou (nejen u obrazovek PC )!