Zkušenosti s e-learninem ve výuce cizích jazyků na SŠ Jaroslava Úlovcová, Gymnázium Cheb
Otazníky na začátku E-elearning na SŠ? E-learning ve výuce cizích jazyků? (metody, postupy, cíle, zařazení do kurikula ŠVP, časové nároky)
Postupy: 1 – multimediální výukové materiály + nabídka doplňku řady učebnic + možnost dalších činností orientovaných na žáka - často uzavřený systém - většinou není využitý komplet
Postupy: 2 – jiné formy komunikace Využití publikačního systému ové a webové projekty (podpora práce, i mimo rámec hodiny, a/synchronně ?)
Postupy: 2 – jiné formy komunikace Interaktivní tabule Obraz hodiny zachován pro další práci Interaktivní obsah – lepší fixace Podpora webu, Média na Internetu
Postupy: 3 – WebQuest Uměle vytvořené kolaborativní prostředí + Může splňovat řadu kritérií pro CJ (komunikativní, argumentační, informační,výchovný charakter vzdělání) + Motivace pro žáky (uplatnění, reálné situace) +/- jiná role učitele, cíle, evaluace výstupů?
Postupy: 3 – WebQuestWebQuest
Závěr Podmínky pro zařazení? Výhody webu při přípravě materiálů Děkuji za Vaši pozornost i případné náměty pro diskuzi a těším se nashledanou (nejen u obrazovek PC )!