Jednoduché programování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
PowerPoint Založení nového souboru .pptx Tlačítko Office, Nový
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Internetové stránky a Internetový prohlížeč
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Úvod Formát SVG Aplikace sSVGui Ukázka aplikace Závěr.
Obrázek v prostředí MS-WORD
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Stránka je základní pracovní plochou, na kterou tvoříme dokument – píšeme text, vkládáme objekty… Možnosti nastavení vzhledu stránky jsou široké – okraje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
IT začátečníci - Word Modul 3.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
PowerPoint. Rozložení stránky 1.Na kartě Domů klikněte na tlačítko Rozložení a vyberte profil „Dva obsahy“ 2.Totéž můžete udělat tak, že kliknete pravým.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Prezentace v Powerpointu
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Jméno autora Zdeňka Sudová název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ číslo šablony III/2 Inovace.
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
 Microsoft Word  Je textový procesor od firmy Microsoft, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.
TEXTOVÝ EDITOR.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Microsoft Powerpoint Microsoft Word.
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Namalujte si ikonu Pokud se podíváte na pracovní plochu,uvidíte na ní mnoho malých obrázků(říkáme jim ikony), o kterých víme,že zastupují programy.Zkusíme.
Základy práce s programem
Malování.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Přechody a animace VY_32_INOVACE_7C21. Pravidlo Důležitý je obsah prezentace, přechody a animace mají být příjemným, nikoliv rušivým doplňkem! Nekombinovat.
2. změňte logo na pozadí předlohy snímku ze zelené bubliny na usměvavé sluníčko Procvičování prezentace 1. Klepnutím a přepisem vložte libovolný nadpis.
Bloky – tvorba a vkládání ProgeCAD. Opakování Př. Nakreslete součást dle zadání (využijte hladin – obrys, osa, kóty): 1. Okótujte součást lineární kótou,
Jednoduché programování
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
ProgeCAD Základy kreslení.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
PREZENTACE JAK NA TO?.
Barvy VY_32_INOVACE_GR_788. BARVY Barva popředí a pozadí - jejich nastavení Barva popředí a pozadí slouží k nastavení barev nástrojů, které ji používají.
ProgeCAD Základy kreslení.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
PRACOVNÍ PLOCHA Vasyl Lutsak.
WORDPAD Textový dokument.
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
Základy práce s programem
Digitální učební materiál
Základy práce s programem
AutoCad 2012 Základy kreslení Polygon
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití. Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití.
Transkript prezentace:

Jednoduché programování Scratch Jednoduché programování

Prostředí programu kategorie příkazů příkazy plocha pro pohyb postavy skript pro ovládání postavy postava

tento příkaz zajistí opakování příkazů uvnitř Některé příkazy tento příkaz zajistí, že se po klepnutí na zelený praporek spustí skript tento příkaz zajistí opakování příkazů uvnitř

Uložení souboru Hotový soubor dostane příponu .sb2

Kostýmy Každá postava může mít několik kostýmů – to je několik poloh pohybu

Nové postavy a pozadí Novou postavu i pozadí můžeme: vybrat z nabídky, sami namalovat, nahrát z vlastního souboru nebo vyfotit

Nové postavy a pozadí Pro každou postavu píšeme zvláštní skript

Začátek animace Na začátku příběhu (animace) si nastavte postavy do výchozí polohy – souřadnice, směr, zobrazit – skrýt, apod. Např. Krab Hvězdice

Reakce na zprávy Postava může odeslat zprávu všem Na zprávu může reagovat jedna nebo více postav

Kategorie Pero postava může kreslit obrazce, slouží k tomu příkazy z modulu Pero postava kreslí ve chvíli, když dostane příkaz pero dolů, nekreslí po příkazu pero nahoru můžeme nastavit barvu a tloušťku pera požadovanou barvu nastavíme příkazem a kliknutím na vybranou barvu příkazem můžeme vytvářet otisky postavy

Vytváření obrazců Nakreslete čtverec Je vhodné použít jako postavu šipku a než začneme programovat, „vystředujeme“ šipku

Proměnné

N_úhelník

Kreslení kružnice a spirály

Jednotažky - hvězda

Jednotažky - domek