Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_03

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_20
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_16
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_01
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_08
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_05
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_06
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_01_prezentace
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_15
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_10
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_07
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZMAJA_VYTAPENI_02  
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Integrovaná střední škola, Slaný
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_14
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_09
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_01
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_17
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_03
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_18 Název materiálu:Předložky - test Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace testuje.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_12
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_431_Přítomný čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_05
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_19
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Present Continuous Tense Questions
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_07_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:přítomné časy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
VY_32_INOVACE_437 Základní škola Luhačovice, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Přítomný čas průběhový (5.ročník) Učebnice Project 1
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_03 Název materiálu: Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory  Anotace: Přítomný čas průběhový je jedním z běžně používaných časů v angličtině. Prezentace slouží k jeho procvičování. Cílem práce je vytvořit podpůrný materiál pro výuku studentů tříletých učebních oborů. Očekávaný výstup: Žák dovede vytvořit přítomný čas průběhový, dovede vytvořit otázku a zápor. Je schopen ho správně používat. Klíčová slova: přítomný čas průběhový, otázka, zápor Metodika: Zpracovaný materiál slouží k procvičování přítomného času průběhového. Prezentace může být rozeslána žákům elektronicky nebo ji lze prezentovat elektronicky ve výuce.  Obor: tříleté učební obory Ročník: 2. Autor: Ing. Petr Kašpar  Zpracováno dne: 27.11. 2012 Prohlašuji, že při tvorbě výukového materiálu jsem respektoval(a) všeobecně užívané právní a morální zvyklosti, autorská a jiná práva třetích osob, zejména práva duševního vlastnictví (např. práva k obchodní firmě, autorská práva k software, k filmovým, hudebním a fotografickým dílům nebo práva k ochranným známkám) dle zákona 121/2000 Sb. (autorský zákon). Nesu veškerou právní odpovědnost za obsah a původ svého díla.

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Doplňte správný tvar slovesa „be“: He ….. working in the garden. You ….. listening to music. I ….. speaking English. We …… making tea. Kelly ….. walking in the town. They ….. writing homework. She ….. reading a book. You …… meeting your friends.

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Správné řešení: He is working in the garden. You are listening to music. I am speaking English. We are making tea. Kelly is walking in the town. They are writing homework. She is reading a book. You are meeting your friends.

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Utvořte co nejvíce vět: John is speaking about Susan Kelly are asking with English We waiting for Peter making tea learning playing going

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Přeložte: 1. Oni pijí kávu. 2. Sestra hraje tenis. 3. My pomáháme matce. 4. Studenti se učí anglicky. 5. Rodina se dívá na TV. 6. Já poslouchám hudbu. 7. Ty mluvíš. 8. Vy vaříte oběd.

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Správné řešení: 1. Oni pijí kávu. – They are drinking coffee. 2. Sestra hraje tenis. – Sister is playing tennis. 3. My pomáháme matce. – We are helping mother. 4. Studenti se učí anglicky. – The students are learning English. 5. Rodina se dívá na TV. – The family is watching TV. 6. Já poslouchám hudbu. – I am listening to music. 7. Ty mluvíš. – You are speaking. 8. Vy vaříte oběd. – You are cooking lunch.

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Utvořte otázky: 1. cook/he/now? 2. winter/come? 3. wash up/my sister? 4. they/what/drink? 5. she/English/speak? 6. you/prepare/what?

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Správné řešení: 1. cook/he/now? – Is he cooking now? 2. winter/come? – Is winter coming? 3. wash up/my sister? Is my sister washing up? 4. they/what/drink? – What are they drinking? 5. she/English/speak? - Is she speaking English? 6. you/prepare/what? – What are you preparing

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Změňte kladné věty na záporné a naopak: 1. I am not planning party. 2. John is watching TV. 3. Why are you running? 4. She is not listening to you. 5. The phone is ringing. 6. We are not speaking about you. 7. Writer is writing a new novel. 8. Why are they reading this book?

Přítomný čas průběhový – gramatická cvičení Správné řešení: 1. I am planning party. 2. John is not watching TV. 3. Why are you not running? 4. She is listening to you. 5. The phone is not ringing. 6. We are speaking about you. 7. Writer is not writing a new novel. 8. Why are they not reading this book?