PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/01.0020 Pilotní ověření.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ILOTNÍ OVĚŘENÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU V RÁMCI PROJEKTU Průvodce CR – Specialista pro Jihomoravský kraj CZ.1.07/3.2.04/ Tento projekt je spolufinancován.
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Kvalitní péče o seniory Vítejte na mezinárodní konferenci v Praze, 9.března 2007.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Pokusy ve výuce přírodovědných předmětů CZ.1.07/1.1.26/
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř. 17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Máme šanci tvořit svůj život rukama CZ.1.07/1.2.27/
OTEC A SYN mezigenerační vzdělávání v podnikání TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Cesta k modernímu vzdělávání
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. projekt CENTRA PODPORY INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Individuální národní.
Školení Špindlerův Mlýn – „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
PO ŠKOLE DO ŠKOLY Projekt OPVK č. CZ.1.07/1.1.32/ KA2 Exkurze se zpracováním výstupů Základy společenských věd a historie v realitě Terezín 29.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ NERATOVICE Školní 664, Neratovice, tel.: , IČO: , IZO: Ředitelství.
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Projekt Rovná šance Číslo projektu: CZ.1.07/1.2.08/ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
MKV – 400x na českých školách Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
E-learningový kurz e-learningu
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
Tato prezentace byla vytvořena
Plánování prvních kroků
Vysoké učení technické v Brně
Vysoké učení technické v Brně
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
DUM - Digitální Učební Materiál
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě
Skupenství Fyzika.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
SEMINÁŘ pro poskytovatele v rámci projektu: „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato akce je financována z Evropského.
Transkript prezentace:

PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření I Pracovní skupiny - vytvoření sady pracovních karet (základ pro publikaci) Seznámení učitelů matematiky a souvisejících předmětů (chemie, fyzika) s vytvořeným materiálem, jejich instruování k použití pracovních karet (tito pedagogové tvoří jednu z cílových skupin projektu) Pilotní ověření vytvořených karet ve výuce (žáci jsou hlavní cílovou skupinou projektu) Termín – školní rok 2012/2013 Pilotního ověření - účast členů pracovních skupin i proškolených pedagogů Zpětná vazba – pracovní skupiny - doupravení vytvořených pracovních karet (na základě poznatků pedagogů z pilotáže, reakce žáků Upravená metodika k externímu dodavateli - tvorba vzdělávací publikace Pilotní ověření I Pracovní skupiny - vytvoření sady pracovních karet (základ pro publikaci) Seznámení učitelů matematiky a souvisejících předmětů (chemie, fyzika) s vytvořeným materiálem, jejich instruování k použití pracovních karet (tito pedagogové tvoří jednu z cílových skupin projektu) Pilotní ověření vytvořených karet ve výuce (žáci jsou hlavní cílovou skupinou projektu) Termín – školní rok 2012/2013 Pilotního ověření - účast členů pracovních skupin i proškolených pedagogů Zpětná vazba – pracovní skupiny - doupravení vytvořených pracovních karet (na základě poznatků pedagogů z pilotáže, reakce žáků Upravená metodika k externímu dodavateli - tvorba vzdělávací publikace Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Poskytovatelem dotace je Ústecký kraj.

PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření II Zpětná vazba Dotazníky pro pedagogy, ověřující pracovní karty (sestaveny s přispěním členů pracovních skupin tak, aby příliš časově nezatěžovaly pedagogy, ale zároveň měli dostatečnou hodnotu pro korekci karet) Dotazníky pro žáky (týkající se hodin pilotáže, pomůcek, exkurzí…..) Projektové povinnosti Prezenční listiny žáků (datum, identifikace předmětu, ročníku, použité karty) a seznam a podpisy žáků PODPISY ŽÁKŮ NA PREZENČNÍCH LISTINÁCH JSOU ZÁKLADNÍ PODMÍNKOU SPLNĚNÍ INDIKÁTORU Pilotní ověření II Zpětná vazba Dotazníky pro pedagogy, ověřující pracovní karty (sestaveny s přispěním členů pracovních skupin tak, aby příliš časově nezatěžovaly pedagogy, ale zároveň měli dostatečnou hodnotu pro korekci karet) Dotazníky pro žáky (týkající se hodin pilotáže, pomůcek, exkurzí…..) Projektové povinnosti Prezenční listiny žáků (datum, identifikace předmětu, ročníku, použité karty) a seznam a podpisy žáků PODPISY ŽÁKŮ NA PREZENČNÍCH LISTINÁCH JSOU ZÁKLADNÍ PODMÍNKOU SPLNĚNÍ INDIKÁTORU Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Poskytovatelem dotace je Ústecký kraj.

PROJEKT: „VÝUKA MATEMATIKY POMOCÍ APLIKACÍ Z REÁLNÉHO ŽIVOTA ANEB MATEMATIKA NENÍ VĚDA“ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU - CZ.1.07/1.1.34/ Pilotní ověření III Děkuji za pozornost: Jan Šedivý Koordinátor projektu mob.: Mail: Pilotní ověření III Děkuji za pozornost: Jan Šedivý Koordinátor projektu mob.: Mail: Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Poskytovatelem dotace je Ústecký kraj.