Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/02.0033.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Média a komunikace  Petr Hanskut Klášter Rosa Coeli.
Advertisements

Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
I T A L I E MONTECASSINO LAZIO.
Kostelec nad Černými lesy
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Zámek Dobříš Od Kačky H..
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
T ATO PREZENTACE JE HRAZENA Z PROJEKTU : Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
ZAJÍMAVÉ BUDOVY a OBJEKTY v Brně
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
SLEZSKÉ ZEMSKÉ MUZEUM V OPAVĚ
Gotická architektura v Čechách
Krajinou Vysočiny, ZŠ Stonařov
ČR – PAMÁTKY UNESCO K/41, M/01
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Třebíč,
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Česká republika: Plzeň Hospodářský zeměpis
Brno.
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
A – 7I – 13R – 21 B – 8J – 14S – 22 C – 9K – 15T – 23 D – 10L – 16U – 24 E – 11M – 17V – 25 F – 6N –
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _14_CJL_3 Ročník: I. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Slezské muzeum Alena Křížová. Historie muzea: Roku 1814 bylo založeno Gymnazijní muzeum - první instituce na území ČR. Roku 1882 bylo založeno Uměleckoprůmyslové.
Naše město Vizovice Nela Svačinová.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
 Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Klaster.Kladruby.
Praha Andy Poláková.
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Sázava nad Sázavou. město Sázava leží v romantickém údolí řeky Sázavy místo je opředeno řadou legend a pověstí město leží asi 20 km jižně od Kouřimi v.
Ahoj, jsem Vítkovický zámek a provedu Vás svou historií.
Zkvalitnění výuky německého jazyka na Vyšší odborné škole Zahradnické v Mělníku CZ.1.07/2.1.00/
Třeboň Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Téma: Gotika v českých zemích Vypracovala: Ing. arch. Marie Nosková.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_01_Památky.
MÁME RÁDI PARDUBICE. Aneta Divišová, Klára Römerová 8. A Pernštýnské náměstí.
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_312 _Praha Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
TŘEBÍČ – BAZILIKA SV. PROKOPA A ŽIDOVSKÁ ČTVRŤ
Kraj Vysočina. Kraj Vysočina Kde leží Česká republika v Evropě?
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Tato prezentace je hrazena z projektu:
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky
Historie Nesovic Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
LŠTĚNSKÝ ZÁMEK IX. ročník -Závěrečné práce
HOLAŠOVICE vesnice leží v severní části Blanenského lesa v jižních Čechách a je součástí obce Jankov doložená r. 1263, kdy ji založil příslušník nižší.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Matematické operace do
Ludvíková Honová 9.A Loucký klášter.
Transkript prezentace:

Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/

TŘEBÍČSKÝ ZÁMEK Prokešová Eva Paprskářová Klára Belatka Martin Sedláček Jiří

Třebíčský zámek Třebíčský zámek je národní kulturní památka. Třebíčský zámek je národní kulturní památka.

Vznik: Podoba dnešního zámku vznikla postupnou přeměnou bývalého benediktinského kláštera (v průběhu 16. století) v panské sídlo. Podoba dnešního zámku vznikla postupnou přeměnou bývalého benediktinského kláštera (v průběhu 16. století) v panské sídlo.

Historie: Do roku 1484 se o klášter starali benediktini. Poté zámek vystřídal několik majitelů. Do roku 1484 se o klášter starali benediktini. Poté zámek vystřídal několik majitelů. V roce 1945 převzal zámek jako konfiskát Národní pozemkový fond. V roce 1945 převzal zámek jako konfiskát Národní pozemkový fond. V budově zámku pak byly postupně umístěny Vyšší rolnická škola, mateřská školka, studentský internát a od roku 1946 archiv a městské muzeum. V budově zámku pak byly postupně umístěny Vyšší rolnická škola, mateřská školka, studentský internát a od roku 1946 archiv a městské muzeum. Nyní v zámku sídlí Muzeum Vysočiny, pobočka Třebíč. Nyní v zámku sídlí Muzeum Vysočiny, pobočka Třebíč.

Předpokládaná podoba kláštera kolem roku : Rajský dvůr; 2: Bývalá severní brána; 3: Jihovýchodní brána ;

Umístění Zámek se vypíná ve středu Třebíče, na levém břehu řeky Jihlavy. Hlavní vchod i vjezd je z ulice 9. května.

Exteriér Jedná se o trojkřídlou stavbu. Jedná se o trojkřídlou stavbu. Spolu s klášterní bazilikou uzavírá téměř čtvercové nádvoří. Spolu s klášterní bazilikou uzavírá téměř čtvercové nádvoří. Uprostřed je bývalá rajská zahrada. Uprostřed je bývalá rajská zahrada.

Interiér Uvnitř zámku se nacházejí např. malované erby v 1. patře západního křídla. Uvnitř zámku se nacházejí např. malované erby v 1. patře západního křídla.