TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
- PO TÉTO PÍSNIČCE SI JDEME SEDNOUT - TMA A PŘÍPRAVA PÓDIA NA SCÉNKY
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
ÚVOD DO MARKETINGU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Vize, Strategie, Cíle.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Talent marketingových komunikací
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
úvod pojetí a obsah marketingu
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Podnikatelské koncepce
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Strategie prodeje textilního zboží
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
EXPO 2015, Milán (IT), Nabídka spolupráce na prezentaci Jihomoravského kraje.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový plán podniku
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Analýza hodnot zákazníka
Tvorba marketingového mixu
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Talent marketingových komunikací
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Marketingové strategie
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Historie marketingu
Marketing farmářských produktů
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
Projekt manažer SK Florbal Benešov: Individuální plán rozvoje dle zralostního modelu pro období Petr Tůma.
Transkript prezentace:

TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager

O firmě Zabýváme se prodejem zapletených karbonových kol pro cyklistiku Jsme společný podnik s tchajwanským výrobcem Gigantex (33%) Našim trhem je Evropa, v současnosti působíme ve 20 zemích Naše přímá konkurence je Mavic, LightWeight, Corima, FastForward, Reynolds…

O firmě Naší vizí je profilovat se v segmentu „carbon spoke wheels“ pro silniční cyklistiku, vyšší střední třída až „high-end“ Stát se nejvíce inovativní značkou v segmentu „carbon spokes wheels“ na trhu „to be always a wheel ahead…“

Představení produktu

Karbonová zapletená kola pro cyklistiku Jedinečnost = odlišný design a konstrukce od konkurence („carbon spoke wheels“), excelentní jízdní vlastnosti, nízká hmotnost, snadná údržba, profesionální servis to vše za vyváženou cenu

Představení produktu Naší cílovou skupinou jsou „víkendoví cyklisté“ co chtějí vypadat „jinak“, „heavy user“ cyklisté co hledají přidanou hodnotu v materiálu a profesionální závodníci Naše dosavadní komunikační kanály jsou skrze distributory (primárně), webové stránky, promo videa, katalog, účast na veletrzích, sponzoring teamů i jednotlivců (nemáme mistry světa…)

Představení produktu

Zadání úkolu Chceme zvýšit povědomí o značce, abychom pak následně zvýšili prodej. Equinox dnes „nikdo“ nezná… Chceme se zejména zaměřit na skupinu „víkendových cyklistů“ co chtějí vypadat jinak a dále na „heavy users“, muži let

Zadání úkolu Sdělení: naše kola jsou jiná a lepší a za rozumnou cenu Pracujeme s omezeným rozpočtem 300 tis. Kč / rok Termín pro postavení základní marketingové koncepce: ihned, červenec – nutno dokončit nový katalog

Zadání pro tebe… Představ si, že jsi nový marketingový ředitel firmy Equinox Europe, Ltd. a právě jsi nastoupil do firmy. Co chceme dosáhnout a kam směřujeme již víš, ukaž teď co umíš…

Odměna za zpracování Nabízíme ti spoluúčast na budování nové značky v Evropě Konkrétní tvoje práce pro firmu pak po společné diskusi vzejde z tvého návrhu

Dotazy? ???

Kontakt Ludmila Simkova Sales Manager EQUINOX EUROPE, s.r.o. Karasek Brno Czech Republic M

…looking forward to our partnership in 2013!