Rozdíly v segmentaci trhu Albi vs Susan O’Hanlon Fine Cards Pavla Papírníková učo 385144.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠÍŘÍME PRINCIPY CSR A UDRŽITELNÉHO PODNIKÁNÍ.
Advertisements

VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Přehled KONKURENCE.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Mám zde malý plat, chci raději pracovat v Německu… Seminář v Evropském domě Lukáš Pachta, Institut pro evropskou politiku EUROPEUM Pracovní příležitosti.
LCS International, a.s..
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Giftisimo – „Dokonalé balení“
Veřejné mínění a export PRŮZKUM VNÍMÁNÍ PRŮMYSLU GLOBÁLNÍ PRŮZKUM DŮVĚRY.
HOMEWORKING V Praze Práce z domova Přednášející: Jana Malá předsedkyně představenstva Moravská ústředna Brno, d.u.v.
Fiktivní firma OLYPRINT, spol. s r. o. ...víc než jen tisk.
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
Star Micronics. STAR MICRONICS Založena v Japonsku r Jeden z největších světových výrobců tiskáren Výrobce Tiskáren CNC soustruhů Doplňků pro mobilní.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Evropa – úvod do učiva.
MARKETINGOVÝ MIX.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Marketingová komunikace
Retailing v Rakousku od roku 2006 Kateřina Srnská 2012/2013.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI FAKULTA TEXTILNÍ Katedra hodnocení textilií Kristýna Šlemínová.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
ČESKÁ REPUBLIKA SLUŽBY.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_001 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Stanislava Antropiusová.
Limonádová společnost LIMO PLUS.  O společnosti Sídlo: Ostašovská 34 Výrobní hala: Ježková 567/37 Kontakty: telefon vedení: telefon výrobna:
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
ŘETĚZY VAMBERK.
8. Marketing.
Zemědělství TataSyn. Vznik firmy Firma Zemědělství TataSyn vznikla roku Firma se od začátku specializovala na prodej zemědělské techniky. Dnes si.
Model strategie marketingového mixu
Vývojové tendence na trhu práce. Přeměny ve způsobech organizace výroby FordismusPost-fordismus Flexibilita výroby Důsledky vývojových tendencí Růst participace.
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Obchodní řetězce v ČR Zpracoval Ing. Jan weiser. Obsah výkladu Charakteristika maloobchodních řetězců Schwarz CZ Kaufland Lidl Ahold Hypernova Albert.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
Evropa - obyvatelstvo, EU Tercie Řešení úkol.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_06 Autor: Marcela Holíková Anotace: Sada materiálů slouží k úvodu učiva o Evropě a EU. ZEMĚPIS - EU.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETINGOVÝ MIX.
Marketingový systém řízení
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Marketingová komunikace
Distribuční politika klíčová slova
Marketingové strategie
Výsledky mezinárodního výzkumu OECD
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Zemědělská a dopravní technika Nové Veselí
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8.ročník 15_Evropská unie, NATO
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
MEZINÁRODNÍ DAŇOVÁ KANCELÁŘ
Transkript prezentace:

Rozdíly v segmentaci trhu Albi vs Susan O’Hanlon Fine Cards Pavla Papírníková učo

Albi Česká republika, a. s. na českém trhu působí od roku 1991 od roku 1996 na Slovensku od roku 2005 v Polsku Jedním z největších českých výrobců a prodejců Spolupráce s Hallmark, Walt Disney, Zdeněk Miler Zákazníci: Tesco, Ahold, Interspar, Kaufland, Billa, Globus, Makro, Puntanela, Wily, Prior, Luxor, Knihy Dobrovský, Rossmann, Zoo Brno, Zoo Ostrava, …

Sortiment Přání do obálky Dárky Balící sortiment Společenské hry Elektronická přání

Přání do obálky Svátky: Valentýn, Velikonoce, Vánoce Znamení čínského horoskopu Voodoo panenky Hudební přáníčka – české nahrávky Retro Promoce

Segmentace Široká veřejnost v České republice, na Slovensku a v Polsku Rozsáhlejší sortiment Více cílových trhů

Susan O’Hanlon Fine Cards Sídlo v Gerrards Cross, Velká Británie Založeno v roce 2006 Výroba a prodej fotografických greeting cards Nejrychleji se rozvíjející firma v UK Zákazníci: Harrods, Selfridges, Liberty, Fortnum & Mason John Lewis Partnership, Waitrose, Hotel Four Seasons Export: Austrálie, Nový Zéland, Německo, Švýcarsko, Francie, Irsko, pokusy do Švédska, Řecka

Sortiment Přání do obálky k různým příležitostem: Everyday: narozeniny, jubilea Relations: příbuzenské vztahy Occasions: zasnoubení, dítě, výročí, kondolence, Thank you, Good Luck, Get well soon, New Home, Retirement Weddings Spring Seasons: Valentine, Easter, Mother’s Day, Father’s Day Christmas Jewish – Barmitzwah, Mazel Tov, Shana Tovah,.. Diwali, Eid – muslimské svátky Blank

Ukázky sortimentu

Segmentace Nejvýznamnější obchodní domy a řetězce v UK Distribuční sítě v zahraničí Konkurenční výhoda: menší firma, management, design, kvalita, cena, sortiment Cílový trh: ženy a muži mezi 20. a 40. rokem