E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový, evropských projektů
Projekt vnitřní integrace úřadu Přínosy pro řízení příspěvkových organizací (PO) –Nový jednotný portál pro PO, obce –Jednotná správa uživatelů PO –Nový servis desk pro PO –Zefektivnění správy majetku
Projekt vnitřní integrace úřadu Přínosy pro řízení úřadu –Provázání personálního systému se správou uživatelů –Nový intranet –Nový servis desk – informatika s lidskou tváři –Optimalizace IT procesů, katalog služeb, kontaktní místo –Napojení na základní registry Návazné zakázky –Docházka a kartové centrum –Kancelářský software
Harmonogram Vnitřní integrace úřadu Analýza 11/2012 – 1/2013 Identity Management – do 9/2013 Int. platforma a Integrace personálního sytému – do 9/2013 Software pro správu majetku kraje (Facility M.) – do 9/2013 Integrace s portálem a Základními registry – do 10/2013 zkušební provoz – do 10/2014 Zkušební provoz do 10/2014 Zavádění nového Docházkového systému (7m) Nové Kartové centrum pro zaměstnance 10/2013 Vybavení úřadu kancelářskými programy 1/ /2014 Zkušební provoz KC 11/ /2014 Zkušební provoz Docház. sys. na KÚ 012
Správa majetku - hlavní přínosy FM pro MSK Nahrazení stávajícího systému zajišťování informací o nemovitém majetku prostřednictvím tabulek jednotlivými odbory krajského úřadu (bez vzájemné provázanosti) aktuální sdílenou databází.
Zajištění relevantních informací pro rozhodování o investicích a budoucím majetkoprávním nakládání u konkrétní nemovitosti, a to z oblasti: –katastru nemovitostí, konstrukčních prvků, zařízení budov –majetkoprávního nakládání (např. věcná břemena, nedořešené vlast. vztahy) –akcí reprodukce majetku –pojistných událostí –nájemních a výpůjčních vztahů –údržbových činností (evidence zdravotnických prostředků) –evidence spotřeby energií (např.podklady pro el. burzu) Správa majetku - hlavní přínosy FM pro MSK
Etapy zavedení systému FM 1.ANALÝZA (10/12 – 1/13) struktury stávajících dat požadavků odvětvových odborů na data a kritéria filtrování požadavků příspěvkových organizací 2.IMPLEMENTACE (01/13 – 09/13) instalace upraveného SW navedení stávajících dat do systému, kontrola odstranění chyb 3.ZKUŠEBNÍ PROVOZ (10/13 – 9/14)
Školení uživatelů FM Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín (KVIC) 1.etapa - projekt „Facility management v efektivní organizaci“, obl. podpory 3.2 OPVK –vývoj 3 vzdělávacích programů –vytvoření studijních opor –e-learning –proškolení 3*30 osob (pilotáž) 2.etapa - financována z rozpočtu Moravskoslezského kraje
Školení uživatelů FM Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín (KVIC) odvětvové odboryPO (počet) počet zaměstnanců PO k proškolení počet zaměstnanců KÚ k proškolení ŠMS ÚPS7142 DSH7141 SOC24485 ZDR10204 IM 35 FIN 6 KON 7 KŘ 6 EP 4 celkem celkem počet zaměstnanců k proškolení570
Děkujeme za pozornost.