Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno 11. - 12.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář IVIG 2008, Kde plagiátorství začíná Moravská zemská knihovna Brno Mgr. Jana Nejezchlebová
Advertisements

Národní seminář k metodám evaluací aktivit v oblasti globálního rozvojového vzdělávání (GRV) Praha, 2010 Analýza monitoringu a evaluace globálního rozvojového.
CLIL Content and Language Integrated Learning
Kulatý stůl-Paliativní medicína evropské zkušenosti
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
INTEGROVANÁ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 3. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Vzdělávací modul je ucelená obsahová jednotka, která je koncipovaná na základě kompetencí, nikoli obsahu vzdělávání. Kombinací modulů mohou vznikat různé.
Dosavadní možnost studia učitelství Mgr. - odborné (s možností učitelské způsobilosti) – FF - učitelství (PdF, FTK, PřF)
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Plošné testování 5. a 9. tříd v kontextu stavu českého školství Senát Parlamentu ČR
Komunikační techniky užívané v komunikaci sluchově postižených studentů s vyučujícími na vysoké škole Lenka Doležalová Brno, 2007.
Přijímací řízení…? „Víme, koho přijímáme?“ PaedDr. Ivona Futschiková.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Název projektu: Aktivizační a vzdělávací centrum Období řešení projektu: –
Prezentace společnosti Metrostav a.s.
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Výstupy z učení a národní kvalifikační rámec terciárního.
Jak se stát dobrým právníkem?
Aktuální problémy v přípravě učitelů (Komise pro přípravu učitelů Rady VŠ) Materiál pro 17. zasedání předsednictva Rady VŠ dne
… ale taky protivný nepřítel … ROLE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ Počítač může být kamarádRadek Maca Co chceme? Chceme být zdraví a silní. Chceme být vzdělaní a.
Struktura výuky.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Kvalita praktické výuky a masové vzdělávání: zkušenosti PdF Vlastimil Švec & Tomáš Janík Edukační praxe v éře masového vzdělávání 6. listopadu 2013.
Spektrum didaktických stylů
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Kvantitativní, kvalitativní a smíšený výzkum
Fakulta zdravotnických studií
259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Katedra didaktiky ekonomických předmětů VŠE v Praze DIDAKTICKÁ SLOŽKA STANDARDU UČITELE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ Miloslav Rotport Kostelec nad Černými lesy 27.
KARIÉRNÍ SYSTÉM A PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH PEDAGOGŮ Mgr. Václav Víška, Ph.D.
Zajišťování kvality ve věcném záměru zákona o vysokých školách Jiří Nantl ředitel odboru vysokých škol Telč,
Kvalita ve vzdělávání - kvalita VŠ. Co je to kvalita? Kvalitou (vzdělávacích procesů, vzdělávacích institucí, vzdělávací soustavy se rozumí žádoucí (optimální)
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DM0L507)
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Pedagogická diagnostika
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Podmínky získávání a uznávání způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání Základní legislativa: Zákon č. 96/2004 Sb. Vyhláška č. 394/2004 Sb. o podmínkách.
1 Výsledky učení a novela zákona o VŠ seminář Impuls , AVU Tomáš Fliegl odbor vysokých škol, MŠMT.
European Qualifications Framework Evropský rámec kvalifikací Národní ústav pro vzdělávání :
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Fakulta zdravotnických studií
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Didaktické formy.
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Impuls / Seminář
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
Úvod do psychologie II. přednáška
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Transkript prezentace:

Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno února 2010

Cíle předmětu Na konci kurzu budou studenti schopni - porozumět základním přístupům, postupům a metodám diagnostiky člověka na úrovni běžného pozorovatele, pedagoga a psychologa a vysvětlit modely determinant školního výkonu a pracovního výkonu - na základě nabytých znalostí rozvíjet své profesionální diagnostické dovednosti v roli učitele.

Cíle předmětu Student po úspěšném ukončení předmětu získá jistotu v odpovědích na etické otázky.

Cíle předmětu -osvojí si argumenty ve prospěch křesťanského světového názoru, -zvýší svoji citlivost vůči křesťanským hodnotám, -získá poznatky o významném přínosu moravských, českých a slovenských psychologů k rozvoji této vědní disciplíny, -osvojí si argumenty ve prospěch křesťanského světového názoru, -bude otevřen novým myšlenkám v této disciplíně a bude v něm probuzena touha po celoživotním vzdělávání, - na studium předmětu bude vzpomínat rád a často a bude je doporučovat svým známým.

Cíle předmětu Student po neúspěšném ukončení předmětu -bude schopen realistického pohledu na své předpoklady ke studiu, -bude schopen racionální úvahy v otázce smysluplnosti opakování předmětu, -bude schopen studia zanechat bez ztráty sebeúcty.

Děkuji Vám za pozornost.