Jiří Dan Etické cíle vysokoškolského vzdělávání 11. seminář z cyklu Hodnocení kvality vysokých škol. Současné trendy v hodnocení kvality. Brno února 2010
Cíle předmětu Na konci kurzu budou studenti schopni - porozumět základním přístupům, postupům a metodám diagnostiky člověka na úrovni běžného pozorovatele, pedagoga a psychologa a vysvětlit modely determinant školního výkonu a pracovního výkonu - na základě nabytých znalostí rozvíjet své profesionální diagnostické dovednosti v roli učitele.
Cíle předmětu Student po úspěšném ukončení předmětu získá jistotu v odpovědích na etické otázky.
Cíle předmětu -osvojí si argumenty ve prospěch křesťanského světového názoru, -zvýší svoji citlivost vůči křesťanským hodnotám, -získá poznatky o významném přínosu moravských, českých a slovenských psychologů k rozvoji této vědní disciplíny, -osvojí si argumenty ve prospěch křesťanského světového názoru, -bude otevřen novým myšlenkám v této disciplíně a bude v něm probuzena touha po celoživotním vzdělávání, - na studium předmětu bude vzpomínat rád a často a bude je doporučovat svým známým.
Cíle předmětu Student po neúspěšném ukončení předmětu -bude schopen realistického pohledu na své předpoklady ke studiu, -bude schopen racionální úvahy v otázce smysluplnosti opakování předmětu, -bude schopen studia zanechat bez ztráty sebeúcty.
Děkuji Vám za pozornost.