Rybaření.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se stát rybářem Rybářský team Dolnobřežanská Bělice
Advertisements

Význam vody pro člověka
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Volný čas s fyzikou. 14:30 – 16:30 Poté, co přijdeme domů, ohřejeme si oběd, pokud jsme neobědvali ve škole. V mikrovlnné troubě vzniká elektromagnetické.
Jakými způsoby chytá sportovní rybář ryby
METODICKÝ LIST Žáci si přečtou text- společně, po jednotlivcích, samostatně… Doporučuji text vytisknout předem každému. Žáci zaškrtávají v textu slova,
STAŇ SE RYBÁŘEM.
Svět techniky a já Lucie Šamárková. Obrázky nejrůznější techniky.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu EU Peníze školám
0-10 mince Jana Štadlerová ZŠ Věšín. 8,-Kč Vyber mince, kterými můžeš zaplatit.
ŠTĚPÁN LÍSKOVEC, 4.A Prezentace. Principy úspěšné prezentace Vhodný styl pro příslušnou prezentaci S posluchači je nutné aktivně komunikovat Přednášející.
Většinu cesty jsme jeli vlakem Vypadal asi takhle:
STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ
Evaluace výuky ZS (2013/2014) PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Výlov ryb Sebastian Macura. Výlov ryb Sebastian Macura.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Romana Zabořilová. Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu EU Peníze školám.
RYBAŘENÍ Vypracoval: Jaroslav Sýkora Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparDatum vypracování:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
1. Co chápete pod pojmem formát testu? délka testu (doba trvání, počet položek) dovednosti (které řečové dovednosti) počet částí typy položek (testových.
Použití dotazu jako zdroje dat pro pohled Iva Kraicigerová, 4Y2.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_148_otázky a úkoly o staročeských jednotkách Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Velká cesta cestujeme s mapou v ruce. Co je třeba k cestě? mapa informace o daných zemích cestovní doklady peníze dobrou kondici.
KSO/FIPV1 Příklad 11.1 Michaela Petrovová K06367.
1 PROGRAM PŘEDSTAVUJEME VÁM. 2 Je program, kde můžete získat auto s 0% akontací a příspěvek až 100% na splátky leasingu. Strategie programu Freedom spočívá.
Sportovní Tipy II. 10 Pravidel. Pravidlo č.1 Noste sportovní oblečení!
OTA PAVEL Praha Praha.
Rostliny rybníka a jeho okolí
!Ahoj! Vítej v mém testu Vypracovala: Ester Glocarová.
Elektronická pošta Informatika 5. třída.
rybářské potřeby používané k lovu, technika lovu
…a jak Nemoc… jí předcházet Lenka Dvořáková.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ RS MÁJ PLASY U PLZNĚ
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
ÚVOD RYBOLOV OBSAH RYBAŘENÍ HISTORIE DRUHY RYB VYBAVENÍ KAPR RECEPT.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 11 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: říjen 2012 Ročník: 9. Vzdělávací.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Muškaření Ing. Pavel Vrána sekretariát Rady ČRS odborný referent pro ŽP, ČV, ichtyologii mobil:
Člověk a příroda Zeměpis VI. ročník Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík Příroda v krajině Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Rybolov Petra Suchá. Rybolov Aneb od udice na talíř Rybaření Druhy ryb Jak se stát rybářem Jak se stát rybářem Kapr obecný.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_PRVOUKA.
Rybolov od udice na talíř Kadidlová Zdeňka. OBSAH Co je rybolov? Rybaření Základní rybářská výbava Rybářské návnady Povolení k rybaření ? Co to vlastně.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA. Škola by měla začínat v 10:00 a končit by měla v 12:30. Abychom nemuseli vstávat tak brzo. A končila by dříve, abychom se mohli po.
Rybolov Petra Suchá.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Rybolov Aneb od udice na talíř Jirout Jakub.
Rybolov Tereza žáková.
Rybolov Aneb od udice na talíř.
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP CZ.1.07
Rybolov pro mladé i staré
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA
VY_32_INOVACE_pszczolka_ Registry – paralelní, sériový
JARO U NÁS VY _32 _ INOVACE _01
NÁZEV: VY_52_INOVACE_18 II Polární pás
Obrázek dostupný z: ZVÍŘATA Obrázek dostupný z:
Bc. Jan Hutla Vy_32_INOVACE_4B_20_Člověk_a_příroda Člověk a příroda
Písemné násobení a dělení VY_32_INOVACE_04
Jaroslav Kudr pro OATGM
Pokus. konec.
DOTACE 2018.
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
VY_32_ INOVACE_ 01_ ČESKÝ JAZYK 3
VY_52_INOVACE_01_ Ekosystémy
Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_32_INOVACE_19_Voda pro život
Rybářský klub České republiky, z.s.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Šárka Vítová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
VODSTVO Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
Transkript prezentace:

Rybaření

Základy rybaření (vybavení) 1. Být šetrný. 2. Znát druhy ryb a jak je lovit. 3. Rybářský lístek. 4. Prut a ostatní náčiní. 5. Uklízet po sobě a neničit přírodu kolem!

Jak získat rybářský lístek? Nejdříve je třeba zajít na rybářský svaz Kladno. Pokud nejste z Kladna tak zajděte na váš okres. Je třeba složit zkoušky. Zaplatit. Svaz tyto peníze potřebuje, abyste vy měli dostatek ryb v rybnících a rybníky v dobrém stavu.

Vybavení Prut! 1. Teleskopický 2. Skládací Naviják! Spousta druhů. Nutno vybrat podle toho, co chceme lovit. Podběrák! Je potřeba, abychom tím neubližovali rybám při vytahování z vody. Ostatní náčiní. Peán Splávek, policajt neboli indikátor záběru. Vidličky Návnada Háček Závaží

Konec Zdroje: Google obrázky Vypracoval: Dušan Částa