Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, 272 01 Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávání v krizovém řízení a spolupráce s odborníky
Advertisements

Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
Infuzní technika – principy a aplikace
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Studijní program Stavební inženýrství
J. Tuzar1 PROFIL FIRMY J. Tuzar2 Historie - Tradice r zavedení výroby v POLDI Kladno a.s. –materiálová základna –znalost.
Koncepce rozvoje a řízení vědy a výzkumu
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
 New Technologies for Mechanical Engineering – Centrum nových technologií pro strojírenství  regionální výzkumné a vývojové centrum  založeno na kvalitní.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Mendelova univerzita v Brně (P 2) MENDELU
Inovace povinného studijního předmětu pediatrie a vytvoření multimediálního textu pro praktickou výuku B.Ludíková, V.Mihál Dětská klinika, Lékařská fakulta.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta zdravotnických studií
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Nový obor - počítače v medicíně a biologii  Proč je management informací ústřední otázkou v biomedicínském výzkumu.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
A11 - Mobility v oblasti vědy a výzkumu Ing Wolfgang Melecký.
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Inovace výuky a její implementace v oborech Fakulty bezpečnostního inženýrstvíCZ.1.07/2.2.00/ Se zvyšováním technologické a technické úrovně průmyslu.

Univerzitní centrum VŠCHT Praha – Unipetrol: Úspěšná spolupráce vysoké školy s průmyslem Zdeněk Bělohlav, prorektor TECHNODAYS květen 2015.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Úvod do biomedicínské informatiky Lenka Lhotska Gerstnerova laboratoř, katedra kybernetiky ČVUT FEL Praha
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Klinická hodnocení a farmakologie pro 3.tisíciletí – multimodální edukační platforma CZ.1.07/2.4.00/
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta.
Fakulta aplikované informatiky / Nad Stráněmi 4511 / Zlín 1.
Centrum pro výzkum, vývoj a inovace Life for Science. Science for Life.
1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze špičková, otevřená, přátelská.
ČVUT zítra prof. RNDr. Miroslav VLČEK, DrSc.. ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE 2 Postavení univerzity v měnícím se světě  Boloňské deklarace a společný.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Ostravská univerzita (1991 → )
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
v oblasti biomedicínské a klinické techniky na Dnech otevřených dveří
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
CleverTech v rukou CPPT. …očima CleverTechnologies, s. r. o. R
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Studijní obor Fyzioterapie
Užití UV kamery pro průmyslové a medicínské aplikace
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Transkript prezentace:

Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Podpořeno projektem – OP VK CZ.1.07./2.2.00/ Závěrečný seminář k projektu OPVK dne 17. ledna 2013 ČVUT FBMI v Kladně Fakta a priority rozvoje FBMI v návaznosti na projekty OPVK a VaVpI prof. MUDr. Jozef Rosina, Ph.D., děkan fakulty ČVUT FBMI

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Motto FBMI ČVUT Naplnit poslání a úlohy biomedicínského inženýrství ve studiu, výzkumu i v praxi prostřednictvím kvalitního interdisciplinárního zázemí a týmu odborníků 2

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Historie fakulty – Centrum BioMedicínského Inženýrství ČVUT (CBMI) 2002 – Ústav BioMedicínského Inženýrství ČVUT (ÚBMI) 2003 – akreditován první bakalářský studijní program 2005 – Fakulta BioMedicínského Inženýrství ČVUT (FBMI) 2005 – akreditován první magisterský studijní program 2006 – akreditován první doktorský studijní program

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Základní fakta 4 FBMI založena v roce 2005 FBMI je druhá nejmladší fakulta ČVUT FBMI je rychle se rozvíjející součástí ČVUT na FBMI nyní studuje cca 1500 studentů úspěšnost přijetí na FBMI 78 % FBMI má cca 600 absolventů Na FBMI studuje cca 85 doktorandů Na FBMI pracuje cca 170 zaměstnanců FBMI disponuje cca 30 laboratořemi FBMI využívá plochu cca m 2 FBMI má sídlo v Kladně

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Katedry 5 Katedra biomedicínské informatiky (KBI) Katedra biomedicínské techniky (KBT) Katedra lékařských a humanitních oborů (KLHO) Katedra přírodovědných oborů (KPO) Společné pracoviště biomedicínského inženýrství FBMI ČVUT a 1. LF UK (SPA)

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Priority rozvoje fakulty 6 reprezentativní nabídka profesních oborů interdisciplinární studium a výzkum se zapojením studentů výuka v laboratořích založená na propojení s klinickou praxí, experimentálním výzkumem a výrobci zdravotnických prostředků co možná nejvíce využít infrastruktury ČVUT fakulta „rodinného“ typu podpora volnočasových aktivit ve vztahu k profilu studia v daném oboru rozvoj fakulty v regionu Kladno

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Studijní programy a obory - Bc 7 Bc. 3R Biomedicínská a klinická technika - Biomedicínský technik (96, PFS, KFS, AJ, RJ) - Optika a optometrie (96, PFS) - Biomedicínská informatika (PFS) Bc. 3R Specializace ve zdravotnictví - Fyzioterapie (96, PFS) - Radiologický asistent (96, PFS) - Zdravotnický záchranář (96, PFS) Bc. 3R Ochrana obyvatelstva - Plánování a řízení krizových situací (leg. ČR, PFS, KFS)

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Studijní programy a obory – Mgr (Ing.) 8 Mgr. 2R Biomedicínská a klinická technika - Biomedicínský inženýr (96, PFS, RJ) - Přístroje a metody pro biomedicínu (PFS) - Systémová integrace procesů ve zdravotnictví (PFS, KFS, AJ) - Erasmus-Mundus CEMACUBE Common European MAster’s CoUrse in Biomedical Engineering (PFS, AJ) Mgr. 2R Ochrana obyvatelstva - Civilní a nouzové plánování (leg. ČR, PFS) Ph.D. 4R Biomedicínská a klinická technika - Biomedicínská a klinická technika (PFS, KFS, AJ)

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Výzkumné týmy 9 aplikace tenkých vrstev v lékařství biotelemetrické systémy hodnocení zdravotnických prostředků (HTA) interakce XUV záření (elmag pole) s biologickými objekty kvantifikace hodnocení rehabilitačního procesu nekonvenční umělá plicní ventilace nové trendy v medicíně katastrof vyhodnocení okamžité polohy očí, hlavy, končetin a těla v klinické praxi pacientská simulace nanosenzory pro biomedicínu

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Projekty OPVK 10 Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Rozvoj oboru Biomedicínská informatika na Fakultě biomedicínského inženýrství v Kladně Rozvoj výzkumného týmu BIO-OPT-XUV na FBMI ČVUT Spolupráce 21. století Mezinárodní spolupráce na Fakultě biomedicínského inženýrství ČVUT Inovace a modernizace didaktických metod a obsahu výuky na FBMI Kladno ve specifických oblastech Integrace týmu pro vývoj a výzkum nových principů nanotechnologie v biomedicíně pro vzdělávání a lékařskou praxi Ochrana obyvatelstva a řešení krizových a mimořádných událostí Popularizace vědy a výzkumu ČVUT Dlouhověkost bez léků: Popularizace a propagace novinek ve výzkumu nefarmakologických možností ovlivnění zdravotního stavu

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Projekt VaVpI 11 Infrastruktura pro biomedicínské inženýrství (BIOKOS)

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Závěr 12 Děkuji Vám za Vaší pozornost