Vzdělávejte se, protože vždycky je dobré umět něco navíc. www.vzdelavaniaprace.cz Ing. Jarmila Halouzková Liblice,1.12.2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Věra Šístková Občanská poradna Liberec Projekt je financován Evropským společenstvím z prostředků Transition Facility1 Komplexní systém dluhového.
PREZENTACE KAMPANĚ.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.

MAPA ÚSPĚCHU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Základy informatiky úvod
Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Zpracovatel: Lucie Semeráková, Jolana Ruščaková
Tisková konference Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 12. března 2013.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Mediální komunikace ČD
funkce médií ve společnosti moc médií
Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Praha, Postavit dobré základy je klíčové Kampaň Nemyslíš, zaplatíš v roce 2008.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Novinky na webovém serveru Ministerstva vnitra
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Aktivity PR VZ NSP II. Vyladění vizuální identity VZ a tvorba PR materiálů a předmětů 2 Manuál vizuální identity a šablony dokumentů 1. set propagačních.
EBSCO Ramis Václavík Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
VÝZKUM A ANALÝZA SITUACE PROJEKČNÍCH A INŽENÝRINGOVÝCH FIREM 2012 Tomáš Krejča, BenchCom BenchCom, s.r.o. Černokostelecká Říčany.
Tisková konference ke spuštění multiplexu veřejné služby v Plzeňském kraji a ukončení analogového zemského vysílání ČT2 v Plzni Čtvrtek 5. června 2008.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Ing. Marek Šmíd, MBA Institut pro veřejnou správu Praha
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Mediální plán.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Náborová kampaň Policie ČR 2009 brig. gen. Mgr. Oldřich Martinů policejní prezident.
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Regionální potravina ve Středočeském kraji
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace;
Transkript prezentace:

Vzdělávejte se, protože vždycky je dobré umět něco navíc. Ing. Jarmila Halouzková Liblice,

Rozšiřte si obzory Vítěz výběrového řízení agentura Mather Communications s.r.o., smlouva podepsaná Kampaň spuštěná od září 2011, úvodní tisková konference Funkce: - informační - přesvědčovací

Mediální plán

Klíčový vizuál

Televizní kampaň Natáčení od 7: :30 Vše natočeno jedním záběrem Režisér - Tomáš Řehořek V loňském roce zaujal Tomáš Řehořek dokudramatem Piko (2010). Právě práce na Piku vynesla mladému tvůrci v prvním ročníku Cen české filmové kritiky nominace na Objev roku. V roce 2011 uvedl do kin svůj třetí film - černou komedii Czech Made Man.

Rozhlasová kampaň - odvysíláno spotů -počet odvysílaných minut: zásah: posluchačů Natáčení: Hlasy: Alžběta Stanková, Jitka Moučková

Inzerce

Venkovní média Rámečky v MHD 49x49 Rámečky v MHD 106x19

Internet - bannery

POS materiály A4 desky na dokumenty Promostánek Papírové tašky A6 Bločky pro novináře Propisky

Public Relations Potisk CDTisková zprávaPozvánka

Internet

Děkuji za pozornost