Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations."— Transkript prezentace:

1 Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations

2 Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů
Zboží --> Marketing --> Zisk Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů

3 Cílové skupiny: Politici (starostové, primátoři, poslanci úředníci
NNO (cyklokluby atp.) Odborníci (urbanisté, dopravní projektanti)

4 Nástroje přímé: Nástroje nepřímé: Internetové stránky Tiskové zprávy
Vlastní tištěná média / noviny Newslettery Facebook Kampaně Nástroje nepřímé: Tiskové zprávy Tiskové konference

5 Nástroje Cyklostrategie
Internové stránky Newslettery Tiskové konference Tiskové zprávy

6 Nástroje pro města Internové stránky Vlastní noviny Tiskové zprávy
Newslettery Facebook Kampaně Tiskové zprávy Tiskové konference Akce (otevírání stezek, vyjížďky po stezkách)

7 Role NNO ve městech Kampaně (formou grantů)
Podpora výuky udržitelné dopravy v reálných podmínkách (školy) Besedy / kulaté stoly

8 Vlastní příklad Politici a úřednící na cykloakcích Do úřadu na kole
Osobnosti na kolech – je to „in“

9 Zpětná vazba Cyklomejl Sčítače na frekventovaných místech Facebook

10 Mnichov cyklostránky routeplanner film akce cyklofestival Facebook

11 Charakter kampaně za větší podíl cyklistů v Mnichově
Kampaň má za cíl změnit chování a pohled lidí na cestování na kole. Změna chování lidí nastane jen tehdy, jestliže pro ně vyžadované chování (více jízd na kole, ohleduplné chování v dopravě) představuje určitou hodnotu. Proto musí kampaň s mottem „Společné místo pro všechny" splňovat následující tři kritéria: 1) Být vnímána: Má cyklodopravu jako systém učinit lépe viditelnou a vnímatelnou než dosud. K tomu patří nejen jízda na kole, jízdní kola, cyklostezky, cykloparkoviště, dopravní předpisy, nadřízené systémy, nabídky informací atd. ale i z toho vyplývající témata, jako např. téma bezpečnosti v dopravě. 2) Zlepšit identifikaci: Kampaň by chtěla zlepšit identifikaci Mnichovanek a Mnichovanů s ježděním na kole v Mnichově. Ježdění na kole a Mnichov mají být neoddělitelně spojeny. Lidé by měli sami sebe chápat jako součást dopravní kultury v Mnichově. 3) Umožnit participaci: Mnichovanky a Mnichované mají být podníceni k tomu, aby se zapojili. Každý jednotlivec dostává možnost sám sebe aktivně vložit, spolupůsobit při uskutečňování kampaně a tím zaujmout tvůrčí roli

12 tisková mluvčí národního cyklokoordinátora
Děkuji za pozornost Ing. Radka ŽÁKOVÁ tisková mluvčí národního cyklokoordinátora  777 093 290,  ,

13

14

15


Stáhnout ppt "Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations."

Podobné prezentace


Reklamy Google