VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRÁZDNINY 2010 A JAK TO ZASE ZAČALO. CO SE VLASTNĚ DĚLO NA KOPRETINĚ ? •B•Bylo potřeba uskutečnit další výměnu elektrického vedení •Š•Štěstí přeje připraveným,
Advertisements

Rok s kocourkem Matyášem
AZYLOVÉHO CENTRA A STARTOVACÍCH BYTŮ PETROVICE, PRAHA 10 ul. JAKOBIHO
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Taneční a pohybová výchova
Porovnání chybných a správných řešení v prezentaci
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Využití stimulačního programu MAXÍK
Výtvarné setkání v MŠ II.
Programy dlouhodobé primární prevence Agentura pro občany Sídliště Za Stadionem 1358, Kyjov.
MYŠLENKOVÉ MAPY Udělej si svoji myšlenkovou mapu „Smysluplný obchod“ (semináře)
Práce s časovou osou 6. třída.
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
MATEŘSKÁ ŠKOLA OLOMOUC Blanická 16. Charakteristika školy Jedná se o předškolní zařízení, jeho nosným programem a účelem je poskytování výchovy a vzdělání.
Průřezová témata klíčových kompetencí
Prostorové květiny Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 4.
Tabulky v Microsoft Excel Vypracovala: Mgr. Drahoslava Drábková Dne: ICT2/1/3/15.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Praha 4, Tajovského1309 IČ:
Atlasová díla Bc. Jindřich Poledňák.
Autor: Mgr. Dana Forýtková
PŘÍPRAVA MYŠLENKOVÝCH MAP K ROČNÍMU PLÁNOVÁNÍ „ZA POZNÁNÍM S KOSTKÁČKEM“ autor fotografií: Bc. Marie Čermáková.
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Vyučovací formy-výuka v bloku
ZVUKOVÁ KUCHAŘKA MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.DŠkolský management P4P4 Vyhláška č. 48/ 2005 o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
EVVO aktivity pro školy
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Metody psychologie III.část – testy Anotace: Výukový materiál je určen pro učitele SŠ k tématu – METODY PSYCHOLOGIE - testy. V prezentaci je uvedeno –
Možnosti podpory žáků s diagnózou SMA/DMD v běžné škole.
BEZPEČNÉ CESTY DO ŠKOLY 2016 Jak to začalo? V lednu 2016 proběhla schůzka ředitele školy s paní starostkou a panem místostarostou a výsledkem je – 20.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Příprava dětí na přemístění z DOZP Mgr. Ingrid Hanzlíková, DiS. Praha 31. října 2013.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,
Vzdělávací systém ve Walesu 2-3 ROKY / ČAS MĚDVĚDA 3-7 LET / ÚŽASNÁ LÉTA 7-11 LET / NEJLEPŠÍ PŘÁTELÉ WELŠANÉ SI VYTVOŘILI SVŮJ JEDNOTNÝ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ.
Počet odevzdaných dotazníků: 40.  Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy,
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Mateřská škola, Náchod, Havlíčkova 1848
ZŠ A MŠ KUNÍN ZAŘÍZENÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
Kameny Příroda kolem nás.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Organizace předškolního vzdělávání
Rok s kocourkem Matyášem
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Teplé a studené barvy Název školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_09_PRVOUKA
Moderní metodické materiály a metody výuky angličtiny pro 1. a 2
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Informace k povinnému předškolnímu vzdělávání Mgr. et Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Název plánované práce Student: Vedoucí práce: Třída: Školní rok:
Novinky v předškolním vzdělávání
S C H Ů Z K A R O D I Č Ů v úterý
Klub rodičů při ZŠ Mokrá-Horákov
ZŠ Zdeny Kaprálové a MŠ Vrbátky , příspěvková organizace
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Etická výchova jako součást života školy
EU_52_sada1_08_ZPM_Adventní věnec_Cup
PaedDr. Dagmar Kuzníková
Transkript prezentace:

VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2. „Duhový strom s pěti duhovými skřítky“ Autor fotografií: Bc. Marie Čermáková

Soubor motivačních básniček rozdělených do 5 integrovaných bloků, odpovídajících 5 oblastem RVPPV. Dále pak do tematických celků, zahrnujících všestranný rozvoj dětské osobnosti. Součástí jsou podrobné charakteristiky IB a TC.

BAREVNÁ MYŠLENKOVÁ MAPA SE STROMOVÝMI SKŘÍTKY

Prázdná myšlenková mapa je součástí souboru, připravená k dalšímu zpracování, dle potřeb třídy.

………a takto jsme připravovali myšlenkové mapy pro roční plánování……… ………na předem připravenou myšlenkovou mapu otiskujeme ruce dětí ze třídy. Děti získávají pocit, že výzdoba třídy je také jejich záležitostí a dále se u dětí vytváří povědomí o systému, ve kterém budeme v průběhu školního roku pracovat…………

Myšlenkové mapy jsou vyhotoveny ve 2 kusech Myšlenkové mapy jsou vyhotoveny ve 2 kusech. Jedna je umístěna v prostoru třídy, s touto pracujeme s dětmi. Druhá je umístěna v šatně, tam informuje rodiče o dění ve třídě. Postupným vybarvováním listů stromu, dle plněných témat, se zbarví v průběhu školního roku jednotlivé větve v daných barevných odstínech. Tematický celek, ve kterém se pohybujeme vyznačuje třídní maskot- beruška.

Začínáme vybarvovat listy duhového stromu Začínáme vybarvovat listy duhového stromu. Takto vypadá myšlenková mapa po 3 měsících práce ve třídě v návaznosti na publikaci. Větve s listy se začínají pomalu zabarvovat odpovídajícími odstíny barev.