Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Advertisements

Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
ISC Communication Czech a.s.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
1ORE-institut, o.p.s. Smart administration v cestovním ruchu Projekt MMR ČR „Školení a vzdělávání pracovníků v cestovním ruchu“ CZ / /0002.
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Česká centrála cestovního ruchu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo.
Koncepce IQ Industry jako součást aktivit rozvoje HR Alexandr Jakobe Projektový manažer, oddělení AfterCare 1.října 2008.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
DE Transformace skupiny E.ON v České republice Jelenovská
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Retailing v Rakousku od roku 2006 Kateřina Srnská 2012/2013.
Fiktivní firma / Fictional company Čokofly, s. r. o.
PREZENTACE FIRMY UNIVOX spol. s r.o..
BROKERAGE SERVICES | CORPORATE SERVICES | ADVISORY SERVICES | MANAGEMENT SERVICES T RH PRŮMYSLOVÝCH PROSTOR V Č ESKÉ REPUBLICE.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Marie Cejnková 5.A. Microsoft Corporation Oficiální vznik: 4. dubna 1975 Zakladatelé: Bill Gates a Paul Allen Status společnosti: akciová národní společnost.
NÁSKOK DÍKY INFORMACÍM Creditinfo Czech Republic Poskytujeme informace dříve, než zjistíte, že je potřebujete 8.září 2011.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
PRAHA OLYMPIJSKÁ, o.p.s..
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
Umísťování investic a podnikatelských záměrů URBIS INVEST 25. dubna 2012 Ing. Martin Kešner vedoucí Oddělení umístění projektů CzechInvest.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Autor : Ing. Zdeněk Sauer, Senior Security Consultant SODATSW spol. s r. o.; Horní 32; Brno; Czech Republic
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
FERRERO.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Distribuce - placement
Ing. Stanislav Sýkora personální ředitel
Struktura podnikatelského plánu
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
A JEHO PROJEKTY. Sdružení CzechInno Součást systému inovačního podnikání ČR Součást systému inovačního podnikání ČR Sdružení CzechInno:  Je neziskovým.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Kanadská obchodní komora v České republice Březen 2016.
Internet VELKÝCH věcí Martin Vilím IT Assistant Manager
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
1 Internet a marketing pracovních příležitostí. 2 Informace o trhu práce 1.aktivita ekonomicky výdělečných lidí na trhu práce roste 2.aktivita zaměstnavatelů.
Olomoucký kraj. ELZACO spol s.r.o. Naše společnost byla založena počátkem roku 1991 s cílem podnikat v elektrotechnických oborech. Sídlem společnosti.
Určeno pro:žáky 2.ročník středních škol Vzdělávací obor: Zeměpis Tematický okruh: Česká republika Téma: Česká republika – průmysl Jméno autora: Mgr. Tomáš.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza interkulturního obchodního jednání mezi Čechy a Japonci Autor.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Konzervárenská výroba
Evoluce PlayStationu.
Pavel Smetana, Marketing EU, Jaro 2011
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
Tvorba marketingového mixu
Pomáháme vaší firmě inovovat a růst
Podpora podnikatelských kontaktů v Asii
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Zdeněk Pospíšil

Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla ze značek Technics a JVC, náleží do Matsushita Electric Industrial Co Ltd. of Japan (MEI).

Společnost Panasonic, působí v České republice prostřednictvím společností Panasonic Marketing Europe GmbH. Hlavní prodejní značkou je Panasonic. Panasonic Czech Republic, s. r. o., byla založena 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity na českém trhu. 1. července 2010 byla společnost Panasonic Czech Republic převedna na společnost Panasonic Marketing Europe.

Firma v současné době v České republice prodává přes 800 druhů produktů.

Panasonic v České republice: 1997 – Továrna v Plzni 2000 – 1. místo jako investor roku 2002 – Továrna na autorádia 2003 – Škola v Plzni

Panasonic sponzoring: Sponzor stáje Toyota v F1 Oficiálním partnerem a sponzorem Major League Soccer. Hlavním sponzorem roku 2007 ve World Solar Challenge. Panasonic byl hlavním sponzorem olympijských her v roce 1988 a byl oficiálním partnerem pro LOH 2008 i 2010.

Děkuji za pozornost