Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úhly v kružnici.
Advertisements

Vzájemná poloha přímky a kružnice (kruhu)
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Kružnice, konstrukce kružnice 4. ročník
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha dvou kružnic
1. Bodem, který leží na kružnici 2. Bodem, který leží mimo kružnici
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Učivo pro 5. ročník Michaela Eva Polášková Kalivodová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Závěrečné opakování pro 4.ročník
ÚLOHY Z GEOMETRIE č. 7 Učivo – Konstrukční úloha
KUŽELOSEČKY 1. Kružnice Autor: RNDr. Jiří Kocourek.
KRUŽNICE.
ÚLOHY Z GEOMETRIE Učivo – KRUŽNICE A KRUH
Vzájemná poloha dvou kružnic
Vzájemná poloha dvou kružnic
Téma: Trojúhelník 6. a 7. ročník Kružnice opsaná trojúhelníku
Konstrukce trojúhelníku s využitím vět o shodnosti
Jednoduché konstrukce (střed a osa úsečky, osa úhlu, tečna)
Květnové počítání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
Zobrazení v jednotkové kružnici Vlastnosti goniometrických funkcí
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Cílová skupina: 4. ročník (oktáva) gymnázia Oblast podpory: III/2 Inovace výuky prostřednictvím.
THALETOVA VĚTA.
Vzájemná poloha dvou kružnic
VY_32_INOVACE_KGE.4.52 Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Tematický celek: Konstruktivní geometrie 4.ročníku Cílová skupina:
Herní plán Obecné vlastnosti příčky
* Kružnice a kruh Matematika – 8. ročník *
Konstrukce trojúhelníku 4. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: duben 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Komplexní čísla - 3  Zobrazení komplexních čísel  Základní pojmy VY_32_INOVACE_20-03.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
SHODNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
Zaokrouhlování desetinných čísel
Hlují čísla na desetitisíce
MNOŽINY VŠECH BODŮ DANÉ VLASTNOSTI
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
* Thaletova věta Matematika – 8. ročník *
Kruh, kružnice Základní pojmy
Symbolika Matematika – 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Kružnice trojúhelníku opsaná
III. část – Vzájemná poloha přímky
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_15_MII_VZÁJEMNÁ POLOHA PŘÍMKY A KRUŽNICE.
8. ročník THALETOVA KRUŽNICE. ZÁKLADNÍ POJMY: k je kružnice sestrojená nad průměrem AB Úsečka AB je průměr kružnice k Bod S je střed kružnice k Bod S.
Autor: Mgr. Radek Martinák Kruh – popis, praktické využití Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika.
Matematika a její aplikace 3. až 5. ročník Téma: Geometrické útvary Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
Kruh, kružnice Základní pojmy
Kruh, kružnice Základní pojmy
Trojúhelník a jeho vlastnosti
Konstrukce trojúhelníku s kružnicí opsanou v zadání
Vzájemná poloha dvou kružnic
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Kružnice III. třída.
Autor: Mgr. Monika Hřavová
VZPOMENEŠ SI ? ? ? ? ? Matematika 2.ročník opakování.
VY_32_INOVACE_Sib_II_0 Jednotky délky
III. část – Vzájemná poloha přímky
IV. část – Vzájemná poloha dvou
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_18_rovinné obrazce
1. Bodem, který leží na kružnici 2. Bodem, který leží mimo kružnici
Matematika 2 Porovnávání čísel do 100.
Konstrukce trojúhelníku
Vzájemná poloha dvou kružnic
Konstrukce trojúhelníku
Písemné sčítání II..
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Zapiš čísla: 2 tisíce0 stovek2 desítky4 jednotky 0 tisíců0 stovek5 desítek8 jednotek 7 tisíců7 stovek0 desítek1 jednotka 3 tisíce9 stovek6 desítek3 jednotky 0 tisíců0 stovek4 desítky0 jednotek 6 tisíců2 stovky7 desítek6 jednotek 1 tisíc1 stovka1 desítka1 jednotka

Dana měří 124 cm. Jitka měří 1 m 35 cm. Gábina měří o 7 cm méně než Jitka. Zuzka je o 5 cm vyšší než Gábina. Kolik cm měří všechna děvčata? Seřaď je od nejmenší po nejvyšší. Dana: 124 cm Jitka: 1 m 35 cm= 135 cm Gábina: o 7 méně Gábina: 135 – 7 = 128 Zuzka: o 5 více Zuzka: = < 128 < 133 < 135 D G Z J

Čísla zvětši: o 20 o 200

Čísla zmenši: o 30 o 300

+ k SA B + C Rozhodni, která věta je správná: Úsečka SA je průměr kružnice k. Úsečka SA je poloměr kružnice k. Úsečka BA je průměr kružnice k. Úsečka SC je poloměr kružnice k. Bod B leží na kružnici k. Bod C neleží na kružnici k. Bod S není střed kružnice k. Bod S je střed kružnice k.