Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L
Hodnota značky Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Hodnota značky, cenový rozdíl značkového a neznačkového zboží Tematická oblast: Produkt a propagace
Značka – hodnota značky Hodnota značky zejména vyplývá z cenového rozdílu značkového a neznačkového zboží a objemu prodeje. Dále je závislá na „prestiži“ značky, vztazích a komunikaci se zákazníky, loajalitě zákazníků apod. Firmy, pokud chtějí získat značku, často kupují celou konkurenční firmu. 2012
Nejcennější značky světa 2012 PořadíBrand Cena mld USDUSD 1Apple182,957 2IBM115,985 3Google107,857 4McDonald's95,188 5Microsoft76,651 6Coca-Cola74,286 7Marlboro73,612 8AT&T68,870 9Verizon49,151 10China Mobile47,041 11GE45,810 12Vodafone45,033
Značka – hodnota značky – úkol V internetovém vyhledávači najděte nejcennější české značky
Značka – hodnota značky – řešení V internetovém vyhledávači najděte nejcennější české značky odhady: SAZKA, BUDVAR, PILSNER, BAŤA pivovary nejcennejsi-znackou-v-evrope-je-opet-louis-vuitton- v-cesku-pak-sazka/
Zdroje Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na: zdroj: o_japan.jpg Zdroj: Millward Brown BrandZ Global Top 100 (2012) [2] Zdroj: Události ČT, uched.jpg e%2C_Wenceslas_Square.JPG Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992