UŽ SE VYZNÁM V KNIHOVNĚ Knihovnická lekce s praktickým procvičováním získaných znalostí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
Advertisements

Co na knihovnický web? Aleš Brožek Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem.
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Novinky z fondu Sukovy studijní knihovny literatury pro mládež
Služby čtenářům a uživatelům Dětští čtenáři
Informační vzdělávání uživatelů Co je nového?. Vznik sekce IVU při SDRUKu Přehled aktivit Přehled aktivit Odborné semináře Brno – duben 2010 Brno – duben.
STATISTIKA 2013 NIPOS Kult (MK) STATISTIKA  Je věda, která se snaží zkoumat reálná data.  Je metoda, jak vyjádřit nejistá data s přesností.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
KATALOGY Mgr. Radmila Pavlicová, Univerzitní knihovna OU.
Oborová brána KIV Knihovnický institut Národní knihovna Knihovnictví a Informační věda.
Obecní knihovna ve Štítině. Statistická data k čtenářů, z toho 22 dětí do 15 let Vypůjčeno knih, beletrie pro dospělé 1 106, dospělá.
Roční výkaz o knihovně Kult(MK) I. Knihovní fond II. Uživatelé III. Výpůjčky IV. Další údaje V. Elektronické služby knihovny VI. Zaměstnanci VII.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
„Dejte uživatelům Vaší knihovny slovo.“. Realizační tým projektu PhDr. Ladislava Suchá (garantka projektu) Bc. Gabriela Šimková (tutorka e-kurzu) Bc.
M ÍSTNÍ KNIHOVNA P ASOHLÁVKY Knihovnice Alena Kratochvílová
Služby badatelům - uživatelům muzejních knihoven již 3. workshop pro seminář knihovníků muzeí a galerií.
PŘEDSTAVENÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY VYUŽÍVAJÍCÍ ICT PRO ŽÁKY Vypracovala: Ilona Plocková.
JIŘÍ ŽÁČEK * v Chomutově.
aneb výběr budoucího povolání zábavnou formou
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
1. 2 Obsah Nabídka služeb Číselné údaje Oddělení pro dospělé Studovna Hudební oddělení Oddělení pro děti a mládež Městské informační centrum Knihkupectví,
Seminář neprofesionálních knihovníků 23. dubna 2009 Knihovna Karla Dvořáčka.
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Problematika oddělení pro dospělé čtenáře” v rámci projektu „Blíže k sobě i knihám – místo knihoven ve sjednocené Evropě Knihovna Petra Bezruče v Opavě.
Test č.3  Binomické rozdělení pravděpodobnosti VY_32_INOVACE_21-17.
Moravská zemská knihovna v Brně
Co nám kniha prozradí Zpracovala: Bc. Jarmila Havelková
Identifikátor materiálu: EU – Anotace Žák se seznámí s životem a tvorbou V. Hraběte…. Autor Tomáš Krsek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Seznámí.
Národní knihovna v Praze Národní knihovna – přehled bází.
Anorganické sloučeniny - úvod
Výsledky činnosti neprofesionálních knihoven okresu Brno-venkov 2009 Modřice M. Kubíková.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Moravská zemská knihovna v Brně
Interní knihovní systém Závěrečná prezentace aneb máte toho půl míče?
Absolventská práce.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Inovace výuky v PrŠ Horní Česká Šablona - název/číslo: III/2 Inovace.
Metody knihovnické práce (VIKBA04)
AŽ 2.TÝMY VYTVOŘIL:Oliver Ščurek POKRAČOVAT
Knihovna města Olomouce se jako jediná knihovna v České republice, zapojila do knihovnického projektu, dotovaného z fondů Evropské unie, s názvem „Library.
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 19. února 2014.
Poznámky pod čarou Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Přehled aktivit, k nimž bude klub využíván:  Vyplnění volného času o přestávkách a volných hodinách. › Vypracovávání domácích úkolů › Možnost práce na.
Jak komunikují: mobilní telefony internet pravidelné srazy (např. v hospodě, pod stromem) návštěvy.
Městská knihovna Sezemice Sezemice. Nejžádanější žánry v knihovně Romány historické Romance Detektivky Thrillery,horory, sci-fi Naučná literatura Dětská.
Zajištění regionálních funkcí knihoven v roce 2013 PhDr. Vít Richter Národní knihovna ČR Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel. 603–223–627,
Hasiči VY_32_INOVACE_1C_19 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Rodinná a Občanská výchova Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Úvod do psychologie Úvod do psychologie - cíle podnítit zájem Osvojení vědeckého způsobu uvažování (zdravý rozum x vědecká metoda) Jazyk vědy.
125 let od první zmínky knihovny 95 let od založení knihovny v Loučce.
Knihovna Kroměřížska Odborný seminář
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Úvodní hodina do předmětu Knihovnické procesy a služby
Sukova studijní knihovna literatury pro mládež
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Procházka po knihovnách
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Knihovnická procházka Prahou Petra Ambrušová a Ivana Šnoblová K1
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Policie VY_32_INOVACE_1C_20 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_98_KVÍZ
Sukova studijní knihovna literatury pro mládež
Moravská zemská knihovna v Brně
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Spolupráce se Souborným katalogem ČR v Knihovně UPM
Moravská zemská knihovna v Brně
Moravská zemská knihovna v Brně
Nabídka vzdělávacích lekcí pro školy
Transkript prezentace:

UŽ SE VYZNÁM V KNIHOVNĚ Knihovnická lekce s praktickým procvičováním získaných znalostí

ÚVOD Připomenout rozdělení literatury v knihovně: beletrie x naučná, MDT Co všechno se v knihovně dá dělat? Rozdělení do skupin a seznámení s kvízem

KVÍZ Kvíz je vyhotoven v šesti verzích. Žáci odpovídají na otázky, při odpovědích využívají fond knihovny, online katalog, internet. Knihovnice dle potřeb pomáhají, usměrňují činnost

ZÁVĚR Knihovnice vyhodnotí odpovědi, určí nejlepší skupinu, která odpověděla správně Žáci se seznámí se správnými odpověďmi, zopakují si základní pravidla návštěvy knihovny a rozdělení KF.

Zpracovala: Barbora Javorková, Dětské oddělení, Karviná – Mizerov Použité zdroje: využití fondu příruční knihovny Dětského oddělení