Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční vzdělávání jako důležitý prvek ochrany spotřebitele na finančním trhu Mgr. Klára Hájková náměstkyně ministra financí, sekce Finanční trh 31. března.
Advertisements

Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Propagace a reklama na facebooku
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Změny v podpoře pro období Ing. Marian Piecha, Ph.D., LLM | generální ředitel Brno, 8. října 2013.
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
HORECA manažment – 31. január 2007, Hotel Kaskády, Sliač - Sielnica Roman Vacho © RV Hotel & Restaurant Consulting.
Seminář „Extrémy počasí a jeho dopady na Jihomoravský kraj“
9. Strategické forum 8. – Spokojený a motivovaný tým jako základ výjimečného společenství Roman Vacho Generální ředitel Grandhotel.
Základní otázky rozvoje informatizace Ing. Dana Bérová náměstkyně ministra – ředitelka sekce Jihlava,
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Roman Vacho Předseda krajské sekce Národní federace hotelů a restaurací ČR generální ředitel Grandhotel PUPP Karlovy Vary, a.s. Karlovy Vary
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Vykonavatelé ŘLZ v organizaci
PhDr. Radek Eichl, Ph.D. Jednatel společnosti.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
+. 2 Od r Od r Sdružuje 795 registrovaných poskytovatelů sociálních služeb Sdružuje 795 registrovaných poskytovatelů sociálních služeb VŠECHNY.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
MARKETINGOVÝ MIX.
Sekce Vliv manažerských struktur a kvality řízení podniku na jeho konkurenceschopnost v době hospodářských turbulencí. vedoucí sekce: prof. Ing. Milan.
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
MAS Rozvoj Tanvaldska z.s.. 14 obcí obyvatel 43 členů.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
N. Witzanyová Lichtenštejnský palác 16. října 2012; obrázky v prezentaci jsou z webu EK ohledně Evropského výzkumného prostoru
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Aktualizace SUR ČR – Analýza podkladových dokumentů
Cestovní ruch v přeshraniční spolupráci
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
A – FORUM CS A KVALITA Mgr. Bc. Jan Vojvodík A – FORUM CS
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
6. Seminář Jaroslav Biolek Podzim 2013
Společenská odpovědnost v rámci Národní politiky kvality
VLADIMÍR JEŘÁBEK, ČLEN PŘEDSTAVENSTVA, KOMERČNÍ BANKA, A.S.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Role SVAZU při podpoře městské mobility
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Nepříznivé sociální situace spojené se stárnutím senior v domácí péči
Transkript prezentace:

Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.

Co to je kvalita?  Subjektivní hodnocení zážitku?  Souhrn standardních norem?  Bezpečnost hostů a podávané stravy?  Korektnost ke státu a spolupracovníkům?

Regionální pohled na kvalitu  Rozložení infrastruktury cestovního ruchu  Kvalita produktu  Pracovní příležitosti a kvalita pracovníků

Hoteliér a kvalita  Cenová politika  Náklady a zase jen náklady  Udržitelnost rozvoje

Touroperátor a kvalita  Vliv recese na cenovou politiku  Kvalita klientů  Odpovědný přístup všech hráčů na trhu  OTAs a slevové portály

Nejdražší marketing, který používáme???  Všechny možné a nemožné portály na slevy  Kolik nás stojí jeden klient?  Nejsme schopni za tyto peníze realizovat vlastní reklamu a propagaci?  Vše platíme jen ze svého profitu

Klient a kvalita  Co požaduje?  Schopnost využívání sociálních sítí  Informovanost a znalost prostředí  Rychlé srovnávací možnosti

Závěr  Bez kvality to nejde a když, tak z kopce dolů  Na kvalitu musíme mít zdroje  Zdroje vytvoříme pouze produkováním kvalitní služby

Kvalita, kvalita, kvalita Děkuji a pozornost A máme prostor na diskuzi Roman Vacho