Prezentation Development life cycle (DADI). 2 Description - popis prostředí a záměrů –popis firemního prostředí –definice cílů a předpokládaných přínosů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Význam informací v podnikání
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
3. Životní cyklus a procesy projektu
Výrobek a jeho životní cyklus
Komunikace a stimulování prodeje
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
9.Komunikace.
Komunikační strategie
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Dokumentace informačního systému
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
2. Životní cyklus a procesy projektu
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Vítejte na Marketingu.
Marketingový systém řízení
Marketingová komunikace
Marketingové strategie
Ekonomika malých a středních podniků
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Obecná bezpečnost vybraných druhů potravin
Transkript prezentace:

Prezentation Development life cycle (DADI)

2 Description - popis prostředí a záměrů –popis firemního prostředí –definice cílů a předpokládaných přínosů –identifikace příjemců informací –specifikace prezentovaných informací Architecture - informační architektura prezentace firmy –specifikace typů dokumentů –specifikace a zajištění dostupnosti zdrojových dat –identifikace cílových skupin příjemců informací v dokumentech –informační struktura jednotlivých typů dokumentů a případný návrh interakce - zpětné vazby –informační a časové vazby mezi dokumenty

3 Development - tvorba prezentačních materiálů –volba postupů, zajištění organizace (vlastní nebo formou zakázky) –volba nástrojů (HW, SW, lidi) –využití prototypingu nebo již hotových produktů –grafický design - grafická struktura dokumentů papírové dokumenty: náčrty a makety dokumentů elektronické dokumenty: flow chart diagramy - storyboard) Implementace - výroba, distribuce, testování –kontrola, testování –osvit, tisk, vypalování, zveřejnění stránek –distribuce –výuka "k používání" (u elektronických dokumentů)

4 Jaké jsou cíle propagace? (mission) Kolik můžeme investovat? (money) Jaká zpráva by měla být odeslána? (message) Jaká media by měla být použita? (media) Jak by se měly hodnotit výsledky? (measurement)

5 Jaké jsou cíle propagace? (mission) Kolik můžeme investovat? (money) Jaká zpráva by měla být odeslána? (message) Jaká media by měla být použita? (media) Jak by se měly hodnotit výsledky? (measurement)

6 stadiu životního cyklu výrobku – nové výrobky většinou získávají větší rozpočet, aby dosáhly informovanosti a přiměly zákazníka je vyzkoušet. Naopak zavedené značky jsou podporovány nižším rozpočtem, zpravidla stanovovaným na základě výše obratu. podílu na trhu a spotřebitelské základně – značky s vysokým podílem na trhu obvykle nevyžadují tak vysoké procento z příjmů pro udržení svého podílu na trhu. konkurenci a seskupení – na trhu s větším počtem konkurentů a s vysokými výdaji na propagaci se musí značka inzerovat s větší intenzitou, aby ji bylo slyšet „v šumu trhu“. frekvenci propagace – na rozpočet má samozřejmě také vliv nezbytné opakování zprávy pro prosazení u spotřebitelů nahraditelnosti projektů – značky v třídách hromadných produktů (alkohol, cigarety, nealko nápoje atd.) vyžadují pro vytvoření odlišného image intenzivnější propagaci.

7 Při výběru média je důležité brát ohled na: zvyky cílových příjemců pokud jde o média produkt - různé druhy médií mají různý potenciál co do předvedení, vizualizace, důvěryhodnost a barvy zpráva - dle obsahu zprávy a také dle určení cílového trhu (např. kruhy odborné ) náklady - vzhledem k různým cenám za reklamu v médiích se používá rozpočítávání nákladů na dosažení 1000 osob nosičem.

8 Předběžné nebo průběžné hodnocení reklamy se provádí na následujících ukazatelích: komunikační účinek - testování odezvy, kterou reklama vyvolá u spotřebitele. Provádí se před vysíláním a po vysílání, někdy i průběžně. Výsledkem je porovnání dosažené odezvy u zákazníků ve zlepšení přístupu k firmě nebo výrobku. měření odezvy v psychice zákazníka - odraz působení na psychiku zákazníka. Provádí se na skupinkách vybraných zákazníků a sleduje se podvědomí zákazníka a jeho znalost výrobku na který byla reklama realizována. test tištěné reklamy – tiskovina je rozdávána vybranému vzorku respondentů a ti jsou následně kontaktováni a jsou jim položeny otázky týkající se reklamy (zkoumá se kolik % reklamu vůbec zaznamenalo, kolik % si ji přečetlo atd.). předběžný test vysílaných reklam - před celoplošnou projekcí je vzorku populace promítnuta reklama a cílem je poznat, jak připravený šot upoutá diváka. odezva následující den - test se ověřuje bez předchozího upozornění vybraným respondentům 24 hodin po odvysílání zkušebního spotu. Sleduje se, jaké procento respondentů je schopno identifikovat název výrobku a jeho výrobce. Průměr odezvy bývá kolem 24 %. měření fyziologické reakce spotřebitele - provádí se na lékařských přístrojích, kterými se testuje vybraný vzorek respondentů ve vztahu k podnětům dráždění. Má formu laboratorního testu. Následné testování po ukončení etapy nebo celé kampaně - provádí se především testování “Odrazu reklamy na tržbách z prodeje”

Prezentation Development life cycle (DADI)