Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Advertisements

Téma: Práce se zrakově handicapovanými žáky
ŘÍZENÁ PRAXE STUDENTŮ STŘEDNÍ ODBORNÉ ŠKOLY OCHRANY OSOB A MAJETKU KARVINÁ U MĚSTSKÉ POLICIE OSTRAVA V ROCE 2013.
Volnočasové a sportovní aktivity studentů OA pro TP
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Projekt je spolufinancován ESF a SR ČR VZDĚLÁVACÍ, PORADENSKÉ A RELAXAČNÍ CENTRUM PRO ZDRAVOTNĚ ZNEVÝHODNĚNÉ OSOBY A JEJICH RODINY V LIBERECKÉM KRAJI OBCHODNÍ.
Vlastní hodnocení školy
Projekt: Analýza dalšího profesního vzdělávání v Pardubickém kraji Návrhy a doporučení Kolektiv autorů: Institut rozvoje evropských regionů,o.p.s. Univerzita.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Výstupy z Úvodního semináře
Podporované zaměstnávání pro lidi se zrakovým postižením.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
PRIMÁRNÍ PREVENCE PRÁVNÍ VĚDOMÍ
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
1. Práce se zrakově handicapovanými studenty
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ROZBOR VYHLÁŠKY Č. 72/2005 SB. Prezentuje Petra Procházková a Jakub Pivarč UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM Pedagogická fakulta.
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Turnov 2015
Návrh legislativních změn v oblasti náhradní rodinné péče (výstupy projektu) PhDr. Miloslav Macela Praha, 16. června 2015.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Průběžná zpráva o stavu řešení projektu Rozvojový projekt č. 63/ 2008: Inovace studijních předmětů a rozvoj spolupráce při zkvalitňování učitelské způsobilosti.
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Prvá študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika ŠTUDENT NA CESTE K PRAXI Analýza podpůrných opatření a poradenských.
Individuální vzdělávací plán
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami a změny v legislativě.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Inkluze Inkluze je takový systém základního vzdělávání, který umožňuje všem dětem navštěvovat běžné základní školy, ideálně v lokalitě jejich bydliště.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Podmínky integrace SP a legislativní opatření Radka Horáková květen 2006.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Pokyn k vykazování dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v Libereckém kraji Porada ředitelů škol a zařízení Libereckého kraje, 19.
PROGRAM Uvítání Představení konceptu Sítě včetně východisek – Rámec projektu PERUN – Zkušenosti ze zahraničí – Představení návrhu Sítě – Konkrétní možnosti:
9. Tvorba individuálního plánu
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Institut Celoživotního Vzdělávání
Šablony OP VVV a podpora nadání
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
9. Tvorba individuálního plánu
Jak podat v InSIS přihlášku do interní grantové soutěže
Co může škola udělat pro mimořádně nadaného žáka
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Speciálně pedagogické metody
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR

Současný stav řešené problematiky Terminologie UR Právní úprava UR

Předpokládaná struktura práce Kapitola 1 – vymezení tělesného postižení Kapitola 2 – systém vzdělávání TP v ČR + integrace Kapitola 3 – ucelená rehabilitace Kapitola 4 – vlastní výzkum

Cíle výzkumu nejčastěji užívané metody související s UR úroveň znalostí pedagogů v oblasti UR a metody užívané v práci s integrovaným žákem nebo studentem zapojení rodičů integrovaných žáků materiální a personální zabezpečení integrace spolupráce s poradenskými zařízeními.

Metodologie výzkumu Teoretická část práce Praktická část práce

Očekávané výstupy Prohloubení znalostí pedagogů v oblasti ucelené rehabilitace, metod práce s TP a kompenzačních pomůcek Návrhy na zlepšení spolupráce školy a poradenských zařízení Návrhy na zlepšení spolupráce rodiny a školy Podklad pro disertační práci