Uplatňování konceptu ucelené rehabilitace u integrovaných žáků a studentů s tělesným postižením v ČR
Současný stav řešené problematiky Terminologie UR Právní úprava UR
Předpokládaná struktura práce Kapitola 1 – vymezení tělesného postižení Kapitola 2 – systém vzdělávání TP v ČR + integrace Kapitola 3 – ucelená rehabilitace Kapitola 4 – vlastní výzkum
Cíle výzkumu nejčastěji užívané metody související s UR úroveň znalostí pedagogů v oblasti UR a metody užívané v práci s integrovaným žákem nebo studentem zapojení rodičů integrovaných žáků materiální a personální zabezpečení integrace spolupráce s poradenskými zařízeními.
Metodologie výzkumu Teoretická část práce Praktická část práce
Očekávané výstupy Prohloubení znalostí pedagogů v oblasti ucelené rehabilitace, metod práce s TP a kompenzačních pomůcek Návrhy na zlepšení spolupráce školy a poradenských zařízení Návrhy na zlepšení spolupráce rodiny a školy Podklad pro disertační práci