Jednoduché programování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Zpracováno v rámci projektu SIPVZ 0120P2006
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Obrázek v prostředí MS-WORD
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Stránka je základní pracovní plochou, na kterou tvoříme dokument – píšeme text, vkládáme objekty… Možnosti nastavení vzhledu stránky jsou široké – okraje.
Vzhled prezentace - šablony
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Zoner Callisto.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
TEXTOVÝ EDITOR WORD CO SE NAUČÍME : 1. Základy psaní z klávesnice 2. Soubor 3. Velikost písma 4. Barva písma 5. Druh písma.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Ovládáme králíčka Petříka
Inovace bez legrace CZ / /01
 Microsoft Word  Je textový procesor od firmy Microsoft, který je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE II. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Microsoft Powerpoint Microsoft Word.
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Základy práce s programem
Malování.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Bloky – tvorba a vkládání ProgeCAD. Opakování Př. Nakreslete součást dle zadání (využijte hladin – obrys, osa, kóty): 1. Okótujte součást lineární kótou,
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Informační a komunikační technologie Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 2. Textové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Jednoduché programování
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
ProgeCAD Základy kreslení.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
Barvy VY_32_INOVACE_GR_788. BARVY Barva popředí a pozadí - jejich nastavení Barva popředí a pozadí slouží k nastavení barev nástrojů, které ji používají.
ProgeCAD Základy kreslení.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základy práce s programem
Digitální učební materiál
Základy práce s programem
AutoCad 2012 Základy kreslení Polygon
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Bloky – tvorba a vkládání
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
(nabídka kreslících nástrojů)
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití. Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití.
Transkript prezentace:

Jednoduché programování Scratch Jednoduché programování

Prostředí programu kategorie příkazů příkazy plocha pro pohyb postavy skript pro ovládání postavy postava

tento příkaz zajistí opakování příkazů uvnitř Některé příkazy tento příkaz zajistí, že se po klepnutí na zelený praporek spustí skript tento příkaz zajistí opakování příkazů uvnitř

Uložení souboru Hotový soubor dostane příponu .sb2

Kostýmy Každá postava může mít několik kostýmů – to je několik poloh pohybu

Nové postavy a pozadí Novou postavu i pozadí můžeme: vybrat z nabídky, sami namalovat, nahrát z vlastního souboru nebo vyfotit

Nové postavy a pozadí Pro každou postavu píšeme zvláštní skript

Kategorie Pero postava může kreslit obrazce, slouží k tomu příkazy z modulu Pero postava kreslí ve chvíli, když dostane příkaz pero dolů, nekreslí po příkazu pero nahoru můžeme nastavit barvu a tloušťku pera požadovanou barvu nastavíme příkazem a kliknutím na vybranou barvu příkazem můžeme vytvářet otisky postavy

Vytváření obrazců Nakreslete čtverec Je vhodné použít jako postavu šipku a než začneme programovat, „vystředujeme“ šipku

Další obrazce domek hvězda

Proměnné

N_úhelník

Kreslení kružnice a spirály