Rychlost měření a výpočty Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/21.0089.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohyb tělesa opakování
Advertisements

Rychlost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Dráha, rychlost, čas.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
7. ročník Pohyb Klid a pohyb tělesa Křivočarý a přímočarý pohyb Dráha
2.1-3 Pohyb hmotného bodu.
VY_32_INOVACE_02 - RYCHLOST
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Kinematika 2. DRÁHA Mgr. Jana Oslancová VY_32_INOVACE_F1r0202.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_706.
Vznik živých organismů – přehled teorií Přírodopis 9 Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: říjen 2012 EU – peníze.
Kinematika 3. RYCHLOST Mgr. Jana Oslancová VY_32_INOVACE_F1r0203.
Mikroskopování Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková
Co je to pohyb ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám definici pohybu a klidu. Zjistím, že pohyb je relativní. Pochopím význam pojmu vztažná.
Měření objemu Pč 6. třída Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková
Vánoční pokusy s indikátorem z červeného zelí Pracovní činnosti 6
POHYB A KLID.
Eva Voříšková Radek Straka Lucie Klejnová Jiří Huněk
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Jak můžeme popsat pohyb?
Vážení na laboratorních vahách Pracovní činnosti 6. ročník
Práce ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám fyzikální veličinu práce. Naučím se práci vypočítat. Poznám jednotku práce.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 8 Tematický okruhPráce a energie.
Ptáci lesa Přírodopis 6.třída
Tlak – výroba barometru Pracovní činnosti 6. třída
Rudolf Novák Jiří Čáha Petra Vančurová Michala Procházková.
Druhy pohybu – rovnoměrný, nerovnoměrný
Pohyb a klid.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: prosinec 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ OBYVATELSTVO ČR – STATISTICKÁ DATA.
Měření času- pracovní činnosti 6. ročník
Proveď odhad své rychlosti při chůzi a běhu do schodů.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Rychlost měření a výpočty 7. třída Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: 12. září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/
Kapradiny 6. třída Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Mikroskopování 6. třída Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Rychlost rovnoměrného pohybu
KINEMATIKA - popisuje pohyb těles - odpovídá na otázku, jak se těleso pohybuje - nezkoumá příčiny pohybu.
Mechanika I - Kinematika
Rychlost rovnoměrného pohybu
GEOLOGICKÝ VÝVOJ ČESKÉ REPUBLIKY 9. třída Mgr. Jakub Karásek
Houby – opakování 8. třída
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _629 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Pohyb a klid Šach Mádl Janatková.
Rychlost, rozdělení pohybů
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPohyb tělesa.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_703.
Při pohybu těleso mění polohu a opisuje čáru...
Měření elektrických veličin RNDr. Zuzana Karafiátová.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Ing. Michaela Štainbruchová
Název výukového materiálu Vztah rychlosti, dráhy a času Identifikátor
Fyzikální veličiny - opakování
Teplo Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_01_32.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VÝROBEK Z PAPÍRU ORIGAMI Mgr. Jakub Karásek
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
POHYB Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_16_29.
Pohyb tělesa Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Rychlost Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
Klid a pohyb tělesa.
Transkript prezentace:

Rychlost měření a výpočty Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/

Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce Vzdělávací obor: Pracovní činnosti Tématický okruh: přibližně podle ŠVP Téma: z tabulky Anotace: z tabulky

Rychlost je charakteristka pohybu, která nám sděluje, jakým způsobem se mění poloha tělesa v čase

Pokud dva běžci závodí na stejné trati, pak se pohybují po stejné trajektorii a po skončení závodu mají za sebou také stejnou dráhu. Pokud však jeden ze závodníků doběhne do cíle dříve, nebudou pohyby obou závodníků stejné. Závodníci urazí tedy danou dráhu v rozdílném čase. Veličina charakterizující rozdíl v těchto pohybech je právě rychlost.

Rychlost – v (m/s) nám říká, jak velkou dráhu urazí těleso za jednotku času t – čas (s) s – dráha (m)

Úkol: Změř rychlost, jakou se pohybuje autíčko po školní chodbě Navrhni postup měření a jeho výsledky zapiš do tabulky. Měření zopakuj 3x. K cíli může vést i několik postupů

Měření číslo: Dráha (m)Čas (s)Rychlost (m/s) 1 2 3

Do závěru popiš, jak probíhala měření. Co tě zaujalo, co bylo obtížné, co ti šlo nejlépe, případně, co nového jsi objevil/a.

Zdroje: vpanning.jpg content/uploads/2012/09/timer-icon.png