Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
managementu znalostí podle
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Systémové pojetí manažerské práce
Strategie podniku v globálním světě
Nabídka personálních služeb
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Didaktické prostředky
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
MANAGEMENT - VŽ1 M A N A G E M E N T 1. cvičení. MANAGEMENT - VŽ2 ROLE MANAŽERŮ.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Analýza vlastního podniku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
Business partnering a role (v) HR Iva Pechová Leden 2008.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
marketingové poradenství
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
© Ing. V. Šebek, CSc. Řízení projektů a podnikových procesů 1/9 9. Tvorba modelů v procesně řízeném podniku  Způsoby modelování  Základní postupy a role.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Manažerské implikace modelu Balanced Scorecard Managerial implications of the Balanced Scorecard Model Josef F. Palán.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
BSC - Metoda Balanced Scorecard
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Sociální politika Téma: Vzdělávací politika FSS MU Brno, 2006.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Personální strategie mezinárodní firmy
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 4: Marketingové řízení MSP.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Didaktické prostředky
Assessment centrum.
Osobní management – modul č.4
Úloha marketingu v řízení organizace
Ekonomika malých a středních podniků
Ekonomika malých a středních podniků
Presentation Title 1st September 2002
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Transkript prezentace:

Metodika tvorby a didaktika e-learningu Josef Hajkr

O čem budeme v sekci hovořit ? - Jaká je nejúčinnější metodika tvorby kursu z pohledu vyvážení off-line forem, interaktivních forem a presenčních WS? - V čem je specifický přístup při vzdělávání managementů a vlastníků oproti zaměstnancům a studentům? - Lze realizovat zcela virtuální kursy, co je podmínkou (konkrétní příklady)? - Lze pomocí vhodného přístupu trénovat souvislosti? - Jak motivovat a hodnotit studenty? - Lze využívat vazby na běžné manažerské přístupy typu balanced scorecard a pod.? - Jaké jsou kritické faktory úspěchu kursu e-learningu z pohledu vhodné metodiky a didaktiky?

Případová studie Marketplace tvorba, realizace a kontrola obchodní strategie 3-7 firem (každá po 3-5ti hráčích) výroba, distribuce a prodej počítačů na globálních trzích jednotlivé firmy si navzájem konkurují

Trénink pomocí simulace rozvoj strategie, koncepčního myšlení marketingové dovednosti řízení výroby a inovačního cyklu řízení financí presentační dovednosti

Globální přístup a trhy

Zákaznické segmenty Cena Výkonnost Spořílek Tažný kůň Cestovatel Inovátor Náročný

Rozhodování po kolech první kolo (formování týmu…) druhé kolo (analýza trhu a stanovení strategie) třetí kolo (vstup na trh,distribuce,výroba) čtvrté kolo (zpětná vazba z trhu,marketing) páté kolo (strategický partner, kvalita…) od šestého kola (inovace, globální strategie..)

Verze hry a výměna dat windows a web v jazyce anglickém a českém …100% lokalizace…. diskety, lokální síť a internet Internet přináší nové prvky, spojené s opravdovou internacionalizací hry!

Přehledné uživatelské rozhraní

Učení se a růst Hodnocení Hodnocení prostřednictvím balanced scorecard Podnikové procesy Finance Zákazník Poslání a strategie

The Global Marketplace Strategická marketingová simulace v různých verzích ji absolvuje ročně v ČR cca 400 osob včetně studentů MBA vzdělávací koncept je neustále vyvíjen od roku 1987

Flexibilní přizpůsobivost Simulaci Marketplace lze flexibilně přizpůsobovat požadavkům zadavatele a je možné ji realizovat v řadě různých variant obtížnosti i času. od intenzivního kurzu 3-denního, 2x2 dny, či týdenního až po půlroční komplexní program

Simulace pomůže k nácviku tvůrčího řešení problémů tréninku rozhodování za podmínek rizika a v omezeném čase. nácviku a formování firemní kultury rozvoji dovedností týmové práce rozvoji interpersonálních schopností ….. nést odpovědnost za rozhodnutí v rámci týmu. To vše s neustálou zpětnou vazbou a v souvislostech!

Jak často vidíme naši firmu? Řekněte mi, co je to? To je had To je deka To je kmen stromu To je trubka

Pomoc při vnímání souvislostí! Vždyť je to firma! Lidské zdroje Výroba Marketing Finance

Shrnutí zkušeností do diskuse Trénink pomocí eLearningu přispívá ke zvýšení kvality managementu. simulace se maximálně blíží obchodní realitě proces strategického myšlení pomáhá účastníkům jít daleko za hranici řešení okamžitého problému cvičení reprezentuje sérii propojených případů s promyšlenou koncepcí Optimální formou vzdělávání v e-learningu je forma kombinovaná. Lez vytvořit model využitelný k tréninku souvislostí mezi jednotlivými business oblastmi.

A ještě... Vedeme s účastníky dialog jako se svými zákazníky … pracujeme se zpětnou vazbou … myslíme na detaily … slibujeme pouze to, co dokážeme splnit

Co napomůže k úspěchu? Jasná vize Podpora klíčových osob Princip osobní odpovědnosti Řešení jako projekt Procesní přístup Týmová práce a motivace Školení s individuálním přístupem Důslednost Důraz na kvalitu Public relations