NIKO, s.r.o. Moderní je e-kouřit. Otakar Dokoupil Jan Kordík

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento dokument pošlete svým přátelům,rodičům i prarodičům.
Advertisements

„My nechceme kouřit ani pasivně“
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Earth Power Vás zdraví !. MiM Mise a vize Earth Power je moderní dynamicky se rozvíjejíci firmou s globálním dosahem. Všechny úkoly realizuje s neustálou.
KOUŘENÍ.
ZÁVISLOST NA NIKOTINU, ODVYKÁNÍ
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Elektronický materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK CZ.1.07/1.1.24/ Zvyšování kvality vzdělávání v Moravskoslezském kraji Střední průmyslová.
Vysoká cena ropy mnoha lidem způsobuje značné problémy. U autodopravců nebo jiných firem, které jsou závislé na vysoké spotřebě paliv, může vysoká cena.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Iva Hrnčiříková Poradna pro zdravou výživu a odvykání kouření
Nikotinismus Tomáš Spurný 9.Třída.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Koncepce marketingového řízení
5.Měření trhu.
KOUŘENÍ Kouření každoročně zabíjí tisíce lidí. Na následky kouření umírá u nás denně 60 lidí, ročně asi Kouření je v ČR příčinou každého pátého.
úvod pojetí a obsah marketingu
Budoucnost profesí Budoucnost profesí – pohled za obzor Ing. Jiří Braňka Národní observatoř zaměstnanosti a vzdělávání.
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Název Nebezpečí kouření
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Cigarety Šlosar Tomáš 1.L.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Ing.K.Šimeček Stav otvírání trhu s energií v ČR z pohledu SVSE Září 2002.
Oxidy Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Modernizace výuky na ZŠ ORLÍ LIBEREC“ reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Pavlína Lejsková ZŠ praktická.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
KOUŘENÍ A ZDRAVÍ WHO: KOUŘENÍ JE NEJVÝZNAMNĚJŠÍ
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
FEL ČVUT, katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd © Oldřich Starý, 2012 Finanční management Základní pojmy Je NPV důležité? Základy úrokového.
KOUŘENÍ.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Současný stav užívání tabáku a alkoholu v ČR Seminář PSP ČR 27. května 2014 MUDr. Hana Sovinová, Státní zdravotní ústav PhDr. Ladislav Csémy, Psychiatrické.
Elektronické kouření Prezentace pro Zdravotnický výbor PS PČR
Fungování energetických trhů v EU a ČR Jak dál po novele zákona o podpoře OZE 31. října 2013 Ing. Jiří Bis.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_02.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola praktická a mateřská škola Toužim, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_KOUŘENÍ TEMA:
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Kouření = prohra. 1. Většina lidí kouří 1. Většina lidí kouří! mladých lidí od 15 do 18 let kouří.
Doporučení pro efektivní regulaci elektronických cigaret v ČR
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Číslo v digitálním archivu školy VY_52_INOVACE_VZ_08 Sada DUM Výchova ke zdraví Předmět Výchova ke zdraví Název materiálu Závislost na nikotinu, odvykání.
Srovnání kouření marihuany a tabáku Kouření tabáku i marihuany představuje významné zdravotní riziko.
Amway Mineral Sticks: exkluzivně od Amway
Rizika ohrožující zdraví
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Marketingový plán podniku
MARKETING Přednáška P
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo v digitálním archivu školy
Alkoholem a tabákem vše začíná
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Kouření Vypracoval: Jiří Hanousek Obor: Technické lyceum Třída: 1L
AKVIZICE V ZEMĚDĚLSTVÍ
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

NIKO, s.r.o. Moderní je e-kouřit. Otakar Dokoupil Jan Kordík Dobrý den dámy a pánové, mé jméno je Otakar Dokoupil a jménem firmy NIKO Vás vítám na dnešní prezentaci. Dovolte mi také představit další spolumajitele společnosti, kteří se spolu se mnou přišli ucházet o vaši přízeň. Jsou jimi: Ing. Jan Kordík Ing. Dominika Kotrbová Mgr. Andrea Stejskalová Ing. Zuzana Špinerová, MBA Cílem mého vystoupení je ukázat, že firma NIKO přichází na trh s natolik unikátním konceptem, že se budete chtít stát jeho součástí a investovat do něj své peníze. Otakar Dokoupil Jan Kordík Dominika Kotrbová Andrea Stejskalová Zuzana Špinerová

Cigareta – masový vrah Příčina cca 25 nemocí V ČR denně zemře 65 lidí Celosvětově rostoucí trend úmrtí V roce 90’ – 3 miliony lidí V roce 03’ – 4,8 miliónů lidí  epidemie, která zabíjí Jak jste jistě pochopili z motta naší firmy – moderní je e-kouřit, prezentace bude mít co do činění s kouřením. Kouření je zvyk, který je starý snad jako lidstvo samo a lidé v něm nacházeli a nachází zalíbení. Teprve však v půli dvacátého století vědci prokázali, že kouření má negativní dopad na lidské zdraví. (onemocnění srdce, mozkové příhody, rakovina plic, rozedma plic, kazivost zubů, reprodukce a mnohé další) A skutečně. Jen v ČR umírá denně 65 lidí na následky kouření. A co je horší, lidé o tom ví a přesto kouří dál a dál stále víc a víc – zatím co v roce 90 zemřelo na světě následky kouření celosvětově 3 miliony lidí v roce 2003 už to bylo téměř 5 (4,83) milionů lidí. Hledejme odpověď na otázku, proč lidé kouří nebo jinak řečeno - proč lidé dobrovolně ohrožují svůj život a to navzdory tomu, že jsou si vědomi všech negativních důsledků na zdraví na okolí a navzdory tomu, že jsou masírováni státními kampaněmi proti kouření? Důvod? Racionální neexistuje = slast, která zabíjí. Proti takové pohromě se musí bojovat, dosud však chyběla účinná zbraň. Věříme, že ji máme NIKO má účinnou zbraň

Nebojujme s kouřením, ale učiňme kouření zdraví neškodné. Zbraň = e-cigareta BUTAN palivo RADON radioaktivní plyn ACETON odlakování nehtu CO2 Výfukový plyn METHANOL Palivo do raket DEHET Na silnice KADMIUM V bateriích KYANOVODÍK Smrtící jed AMONIAK dezinfekce FORMALDEHYD na nakládání mrtvol ARZEN Jed na krysy Naše myšlenka Nebojujme s kouřením, ale učiňme kouření zdraví neškodné. Naše zbraň – e-cigareta Tradiční zbraně – náplasti, žvýkačky  nedostatečné Příčina neúspěchu  snaha vymýtit koncept kouření Přílet 1 Možná si říkáte proč vymýšlet novou zbraň, když už na trhu existují – žvýkačky, náplasti. Jak však ukazují statistiky, i přes poměrně značnou dobu, po kterou jsou tyto prostředky dostupné na trhu lidé umírají dál ve stále větším množství. Hlavní příčinou jejich neúspěchu je to, že se snaží bojovat se samotným konceptem kouření – který je dlouhodobě zakořeněn v lidských kulturách, a snaží se ho nahradit žvýkáním či lepením náplastí a zcela tak potlačit rituál kouření, který je pro kuřáky tak důležitý. Přílet 2 Pokud je tedy natolik těžké bojovat s kouřením, nebojujme s ním ALE bojujme proti škodlivým efektům, které jsou s ním spojené - .Pokud tedy nemůžeme vyhrát proti kouření – učiňme kouření neškodlivé zdraví. Na rozdíl od nich se nesnažíme bojovat s kouřením, ale se škodlivými látkami, které jsou s klasickým kouřením spjaty a způsobují zdravotní potíže. Přílet 3 Škodlivé látky v běžné cigaretě Škrtnutí P

E-cigareta ALKOHOL Vůně Příchuť VODA NIKOTIN Nehořlavá elektronická cigareta je poháněná moderní mikroelektronickou technologií, malou vyměnitelnou baterií a jedinečnou, bezpečně vyměnitelnou náplní obsahující vodu, propylen glykol, nikotin a vůni, která napodobuje vůni a chuť tabáku, a nakonec membránou, která odděluje přísady. Princip fungován E-Cigarety í je jednoduchý: do cigarety se vloží patrona obsahující nikotin a aromatické esence. Při potáhnutí z cigarety se automaticky sepne obvod řízený mikroprocesorem a kuřák inhaluje nikotin, nikoli však další látky, které obsahuje běžná cigareta (dehet, oxid uhelnatý...). Pokud používáte elektronickou cigaretu, akt kouření či inhalace přináší pocit uspokojení, který tradiční kuřáci hledají a spouští proces tvoření páry, který uvolňuje fiktivní kouř, která je ve skutečnosti pouze závojem páry, která neškodně na vzduchu za několik vteřin vyprchá. Oproti jiným náhražkám, typu nikotinových náplastí či žvýkaček tedy kuřák zažívá tytéž pocity jako při kouření běžných cigaret. ALKOHOL Vůně Příchuť VODA NIKOTIN

Vlastnosti E-cigarety Zachovává „pocit“ cigarety a eliminuje její negativní účinky Prakticky bez zápachu Nezpůsobuje pasivní kouření lidí v okolí Uspokojuje touhu po nikotinu Jednoduché použití Zdravější alternativa Při vývoji jsme kladli důraz především na to, aby pocit z kouření byl do maximální možné míry Totožný s kouřením cigarety avšak obsah kouře je neškodný

Co prodáváme Jedno balení e-cigarety zahrnuje Prodejní cena: 2 000 Kč 1 x e-cigareta 4 x náplň 2 x vyměnitelná baterie 1 x nabíječka baterií Prodejní cena: 2 000 Kč Jedno balení E-cigaret zahrnuje: 1 x stylová e-cigareta 1 x balení náplní (4 různé náplně - každá náplň je rovna třem balíčkům běžných cigaret) 2 x 3.6V vyměnitelná Lithium baterie 1 x 3.6V nabíječka baterií Schválně tady nezmiňuji otázku návratnosti investice, protože by mohlo dojít na debatu o náplních a jejich ceně a s tím jsme v plánu nepočítali !!!!

Cílový trh Lidé, kteří chtějí přestat kouřit V ČR kouří cca ¼ lidí, tj. 2,5 milionu Dle statistik se cca 60 % pokouší přestat kouřit  1,5 mil. potenciálních zákazníků Lidé, kteří chtějí kouřit zdravěji Zbývající podíl – tj. 1 mil. zákazníků 1)  Těm, kteří chtějí přestat kouřit  umožňuje postupné a "bezbolestné" snižování dávek nikotinu, při možnosti  zachování  všech zažitých rituálů, s kouřením spojených. Nikotinové náplně, dodávané k E-Cigaretám, se vyrábějí ve čtyřech druzích intenzity - silné, středně silné, lehké a zcela beznikotinové. Lze tedy s odvykací kúrou začít na silném obsahu nikotinu, postupně dávky snižovat a posléze přejít na zcela beznikotinové kouření. Oproti nikotinovým náplastem působí inhalace E-Cigarety okamžitě a při naprosto totožných pocitech jako při kouření běžné cigarety. 2) Těm, kteří přestat kouřit nechtějí, ale chtějí kouřit alespoň zdravěji umožňuje v plné míře nadále holdovat své libůstce, ovšem bez vdechování škodlivých, rakovinotvorných látech, v běžné cigaretě obsažených. Umožňuje kouřit i v nekuřáckých prostorách, aniž by okolí bylo obtěžováno kouřem  či zápachem cigarety. Umožňuje kouřit např. v nekuřácké restauraci u kávy, na nekuřáckém pracvovišti,  ba dokonce "šluka" si můžete dát i v kině u příliš dlouhého filmu .... E-Cigareta představuje nejzdravější možné kouření, nepotřebujete oheň k zapálení tabáku, zbavíte se dehtu a oxidu uhelnatého, užijete si stejného smyslového potěšení, na jaké jste zvyklí, bez rizik spojených s kouřením tabáku, bez obtěžování okolí kouřem.  Toto vše každý kuřák jistě ocení, zvláště v souvislosti s přibývajícím tlakem Evropského unie na omezení kouření.  2,5 mil. potenciálních zákazníků

Náš tým Odborníci ve svém oboru Ing. Otakar Dokoupil, MBA. (absolvent ČVUT v roce 2006) Ing. Jan Kordík (absolvent VŠE v roce 2006) Ing. Dominika Kotrbová (absolventka VŠE v roce 2005) Mgr. Andrea Stejskalová (absolventka VFU v roce 2005) Ing. Zuzana Špinerová, MBA. (absolventka VŠE v roce 2006)

Současná situace Firma NIKO dosud Prodej Získala patent na e-cigaretu Získala osvědčení o zdravotní nezávadnosti e-cigarety Prodej na zdravotních veletrzích Doposud prodáno 300 ks e-cigarety Jsme si však vědomi, že potřebujeme člověka z bohatými zkušenostmi na poli reklami a distribučních kanálů A kapitál 20 000 000 Kč

Budoucnost + příležitost na expanzi Žádáme o 20 000 000 Kč Nabízíme 30 % podíl na VK podniku  za 4 roky cca 80 000 000 Kč + příležitost na expanzi po 2 letech dalších 5 000 000 Kč  za 4 roky cca 120 000 000 Kč

Budoucnost – bez expanze Plánovaný odbyt Plánované zisky ČSH = 55,5 mil. Kč IRR = 55,9 % Hodnocení investice

ČSH = 67,1 mil. Kč IRR = 68 % Budoucnost – s expanzí Plánovaný odbyt Plánované zisky ČSH = 67,1 mil. Kč IRR = 68 % Hodnocení investice

Proč investovat ? Unikátní produkt Kvalitní tým Projekt je přínosem pro celou společnost Vysoké zhodnocení investice