MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Výzkum trhu (VT) Aneb úvod do problematiky. Úvod Začněme od konce aneb požadavky ke zkoušce Sylabus, literatura Výuka, počet kreditů
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Dopady CR na rezidenty, případová studie Lipno nad Vltavou Pavlína Kubů 1.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výsledky šetření agentury STEM mezi prodejci tabákových výrobků, výsledky kontrolních nákupů Aliance Zákon 18 Únor 2009.
ANALÝZA SEKUNDÁRNÍCH DAT HYPOTÉZA: Názory na celkový počet veškerých kontrol v útvarech mohou být zatíženy subjektivitou odpovědí respondentů? Vycházíme.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Testování obalu přednáška.
EKONOM – nové formy výuky ekonomických odborných předmětů© OA Projekt vypracovali: Daniel MÜLLER, Kateřina KUBANÍKOVÁ, Monika ŠOMANOVÁ, Roman LUKAČ.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Marketingový mix Petra Krajníková.
Produkt.
KOFOLA Lucia Bruncková Nina Dravecká Marcela Drexlerová
Úvod do marketingu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Jakub Špork 20. prosince O co dnes půjde?  Zbytky včerejší večeře (4P)  Marketing.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová
Poznámky k průzkumu.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Životní úroveň obyvatel v České republice
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Podnikatelský záměr: farmářský obchod Výsledky dotazování.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
8. Marketing.
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Potenciál BIO potravin na českém trhu
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
STUDENTSKÁ PEČEŤ STUDENTSKÁ PEČEŤ Zuzana Bártová Radka Havránková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Tvorba marketingového mixu
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
ANALÝZA SEKUNDÁRNÍCH DAT
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Transkript prezentace:

MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod

C HARAKTERISTIKA ZVOLENÉHO PRODUKTU Produkt (product) Cena (price) Propagace (promotion) Místo (place) Lidé (people) Obal (package)

MARKETINGOVÝ VÝZKUM Cíl dotazníkového šetření: analýza trhu s tabákem – ovlivnitelnost spotřebitelů cenou nebo jiných faktorech Postup při dotazníkovém šetření: složení dotazníku – typy otázek vybírání respondentů postup při vyplňování dotazníků

V YHODNOCENÍ DOTAZNÍKOVÉ ŠETŘENÍ Respondenti - počet, složení Věková kategorie PlánSkutečnost 18 – 25 let15 26 – 35 let15 36 – 45 let10 46 – 55 let55 56 let a více55 Celkem50

V YHODNOCENÍ DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ Výsledky analýzy: Pro 76% dotazovaných je nejdůležitějším faktorem při výběru cigaret cena, pro zbytek kvalita a značka 88% respondentů přiznalo, že reklama nemá na jejich rozhodnutí o kouření podstatný vliv. 12% dotazovaných se občas nechá reklamou unést Varovné slogany na krabičkách cigaret neodradí od kouření 94% dotazovaných. Negativní možnosti odpovědi jsou rozděleny v poměru: „spíše ne“ 56% a „rozhodně ne“ 38%.

V YHODNOCENÍ DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ Souhlas se zákazem kouření na zastávkách veřejné hromadné dopravy potvrdilo 78% respondentů Věková kategorie Možnost odpovědi Určitě ano Spíše anoSpíše neUrčitě ne 18 – 25 let – 35 let – 45 let – 55 let a více3200 Celkem

V YHODNOCENÍ DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ Seženete Vaší oblíbenou značku cigaret v restauracích? Rozložení odpovědí na ot. č ano, vždytéměř vždyvýjimečněnikdy možnosti odpovědí Počet respondetů

V YHODNOCENÍ DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ Další otázky se zaměřily na konkrétní značku cigaret – Viceroy 76% respondentů vyzkoušelo značku Viceroy. 40% respondentů pravidelně kupuje tuto značku cigaret, to je 20 osob Všem, kdo kouří cigarety značky Viceroy, cena jedné krabičky vyhovuje - v porovnání s ostatními značkami je prý relativně levná Všichni dotazovaní, kteří preferují značku Viceroy si vybaví vzhled obalu cigaret. Design se tedy dá považovat za zapamatovatelný. 10% respondentů si také vybaví obal, i když tuto značku nekupuje. Zbytek (7 osob) vůbec neví, jak tento obal vypadá

V YHODNOCENÍ DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ Účastnil(a) byste se soutěže se značkou Viceroy, která by spočívala ve sbírání bodů z krabiček? Rozložení odpovědí na otázku č určitě ano spíše ano spíše ne rozhodě ne

Doporučení k eliminaci nedostatků: šetřením nebyly zjištěny žádné vážné nedostatky produktu do podvědomí lidí se dostala jako „levnější značka“ zvýšení počtu prodejních míst – především restaurace, hospody Závěr: cíl dotazníkového šetření hlavním faktorem při výběru cigaret je cena zaměření na značku Viceroy – oblíbenost, zapamatovatelnost obalu propagace značky Viceroy

Máte nějaké dotazy???? Ne? Tak děkujeme za pozornost.